PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های سفر به اروپاعلیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس هنوز نتوانسته به بلژیک برود و قطعا تا 11 تیرماه هم قادر به انجام این سفر نیست چرا که سفارت‌خانه بلژیک در تهران از این تاریخ به بعد کارهای سفارت‌خانه را انجام خواهد داد.
- دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ساعاتی پس از مراجعت خود به تهران، با حضور در محل فدراسیون فوتبال با مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون و مهدی خراطی رییس دپارتمان تیم های ملی نشستی را به مدت 90 دقیقه برگزار کرد.
- با اعلام باشگاه استقلال، کاروان این تیم روز سه‌شنبه راهی اهواز می‌شود تا درجریان تنها بازی عقب افتاده لیگ برتر برابر فولاد به میدان برود.
- قدبلندترین بازیکن تاریخ بسکتبال NBA مانوت بول سودانی با قدی معادل 2.5 متر است. همچنین او تنها بازیکن NBA است که یک شیر را با نیزه کشته و برای ازدواج با همسرش 80 گاو اهدا کرده است!
- رئیس فدراسیون کشتی آذربایجان و یکی از اعضای اداری اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد که احتمال اینکه کشتی فرنگی دیگر در برنامه ورزش‌های المپیکی نباشد، وجود دارد.
- فردا سه شنبه ساعت 14 جلسه نهایی هیات رئیسه سازمان لیگ و مسابقات در محل فدراسیون کاراته تشکیل و تکلیف تیم های حاضر مشخص می شود.
- سازمان لیگ فوتبال ایران از داورانی که قرار است در مسابقات لیگ قضاوت کنند تست کرونا گرفت. 
- تیم رئال مادریدبابرتری دو بر یک برابر تیم سوسیه داد در صدر جدول رقابتهای لیگ فوتبال اسپانیا قرار گرفت. تیم سویا 24 ساعت قبل از این باعث توقف تیم بارسلونا شده بود.
- درجریان مسابقات لیگ فوتبال ایتالیا تیم اینترمیلان درزمین خود بادوگل لوکاکو و مارتینز ، دو بر یک از سد تیم سامپدوریا گذشت .
- تیم فوتبال ماشین سازی در دومین دیدار تدارکاتی خود برابر تیم علم و ادب با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.
- با اعلام کادر فنی، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس فردا استراحت می کنند و از روز چهار شنبه تمرینات خود را دوباره آغاز خواهند کرد.
- تیم رئال مادرید در دیداری حساس مقابل رئال سوسیه‌داد و البته با تصمیمات تاثیرگذار کمک داور ویدیویی توانست با 3 امتیاز خارج‌ازخانه صدر جدول لالیگا را از بارسلونا پس بگیرد. به دنبال این پیروزی مشکوک نشریات اسپانیایی به ویژه کاتالانی علیه رئال مادرید نوشتند : رسوایی در آنوئتا ! 
- سرخیو راموس با گلزنی مقابل سوسیه داد در رقابت های لالیگا 68 گله شد و لقب گلزن ترین مدافع تاریخ این لیگ را به نام خود ثبت کرد.
- با اعلام باشگاه سپاهان؛ واسکو اوورا، مربی جدید دروازه‌بان‌های این تیم به جای روی تاوارس امشب به ایران می‌آید و به زودی کارش را دراین تیم آغاز خواهد کرد.
- تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدار دوستانه پیش از شروع دوباره رقابت‌های لیگ برترایران با دو گل سجاد آقایی و سجاد شهباززاده موفق به شکست فجرسپاسی شیراز شد.
- استوکس مهاجم ایرلندی و پرحاشیه پرسپولیس با وجود غیبت طولانی مدت خود و عدم بازگشت به ایران ، خواهان دریافت باقیمانده قراردادش شد.
- در ادامه  رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه، ترابزون اسپور در خانه آلانیا اسپور به میدان رفت و در شرایطی که تا واپسین دقایق دو بر یک پیش بود در نهایت با دریافت گل تن به تساوی دو بر دو داد تا عملا از رسیدن به صدر جدول بازبماند. در این بازی سید مجید حسینی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در دقیقه 79 با دریافت کارت قرمز از داور اخراج شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار