PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
پیشکسوت والیبال ایران گفت: شاید این کلمه قشنگ نباشد، اما باید بگویم که متاسفانه ما مرده‌پرست هستیم.
کیهان ورزشی- 

بهنام محمودی در مورد موزه ورزش، المپیک و پارالمپیک و تقدیر از پیشکسوتان اظهار داشت: اینکار باعث می‌شود نسل جدید بدانند چه کسانی برای ورزش کشور زحمت کشیدند. اینها در تاریخ ثبت و ماندگار می‌شود. امیدوارم این رویه در بخش‌های دیگر هم وجود داشته باشد. متاسفانه ما مرده‌پرست هستیم و همیشه باید از آدم‌های خوب تقدیر و به تصویر کشیده شوند.

وی در خصوص شرایط والیبال و انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: با بازگشت داورزنی که تجربه زیادی دارد، توقع از والیبال بالاتر رفته است. این توقع بجا بوده و همه می‌خواهند که والیبال به رشد خود ادامه دهد. در هیأت رئیسه بحث‌هایی مطرح شد که همه نظرات خود را اعلام کردند. درمورد انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال با همفکری کارشناسان به جمع‌بندی‌های خوبی رسیدیم. به این نتیجه رسیدیم که چون رویدادها زیاد نیست و هم لیگ برتر از شهریور شروع می‌شود، فعلاً صبر کنیم و با گزینه‌های مختلف صحبت و در نهایت بهترین تصمیم را بگیریم.

کارشناس والیبال ایران در مورد داخلی یا خارجی بودن سرمربی آینده تیم ملی والیبال عنوان کرد: در مورد سرمربی هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است. یک سری ایده داده شد که در حال بررسی است. مربیان داخلی توانایی زیادی دارند، اما موضوع باید به صورت کامل بررسی شود، چون در سال المپیک هستیم و نمی‌توانیم ریسک کنیم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون والیبال درمورد برخی ایرادات آیین‌نامه کمیته رویداد‌ها و مسابقات، تصریح کرد: در یک بند آمده بود که یک شهر با یک اسپانسر نمی‌تواند دو تیم داشته باشد که مورد تایید قرار نگرفت؛ البته ارومیه و گنبد مهد والیبال هستند. سایر شهرها هم خیلی عالی هستند، اما این دو شهر بازیکنان زیادی به تیم ملی داده‌اند. در مورد 10 درصد هم قرار شد که 2درصد هیات‌های والیبال و 8درصد را فدراسیون بردارد که این به خاطر رشد و توسعه والیبال است. 10درصد دریافت از بازیکنان خارجی هم تصویب نشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار