PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- هیات رئیسه سازمان لیگ کاراته پایان مسابقات سوپر لیگ این رشته در بخش آقایان و بانوان را به شرح زیر اعلام کرد : 
سوپر لیگ آقایان کنترلی : 1 - دانشگاه آزاد 2- پاس ناجا 3- رعدپدافندوآوای رزم (مشترک)
بانوان : 1- دانشگاه آزاد 2 - شهرداری سمنان 3 - پیام ارتباطات و آرتانا(مشترک)
- حضور تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت تایلند که قرار بود با شرکت تیم‌های ملی لیتوانی و اسپانیا برگزار شود، با نظر کادر فنی منتفی شد. همگروهی با تایلند در جام ملت‌های آسیا علت این تصمیم بود .
- سرویس مطبوعاتی اتحادیه جهانی کشتی (UWW) اعلام کرد هیچ نگرانی در مورد محرومیت کشتی فرنگی از برنامه رقابت‌های بازی‌های المپیک سال 2024 در پاریس وجود ندارد.
-  اسکات مک تومینای، بازیکن 23 ساله و اسکاتلندی تیم منچستر یونایتد قرارداد خود را تا تابستان 2025 با شیاطین سرخ تمدید کرد.
- فردا بازی عقب افتاده لیگ برتر فوتبال ایران بین فولاد و استقلال دراهواز برگزار خواهدشد. قضاوت این مسابقه برعهده سید مهدی سید علی باکمک محمدرضا ابوالفضلی و مهدی عالیقدر است.
- به دنبال ابتلای دیمیتروف و چوریچ به کرونا، نواک جوکوویچ نیز از ابتلا به این ویروس خبر داد. طبق اعلام تنیس‌باز صرب، همسر او نیز به کرونا مبتلا شده است.
- فیفا در نامه‌ای رسمی اعلام کرد که اصلاحات اساسنامه فدراسیون فوتبال و آئین نامه انتخاباتی که دریافت کرده، نیازمند تغییرات و آنها را بازگردانده است . ایران تا هشتم تیر برای انجام اصلاحات دوباره مهلت دارد .
- مسابقات کاراته قهرمانی جهان که قرار بود اواخر سال 2020 در دوبی (امارات) برگزار شوداما به دلیل شیوع ویروس کرونا به نوامبر 2021 موکول شد.
- حمید استیلی، هافبک اسبق تیم ملی و مدیر پیشین تیم المپیک ایران، پیشنهاد فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی جوانان ایران را نپذیرفت. استیلی دلیل این امر را، مشغله کاری و عدم شناخت از تیم جوانان عنوان کرد.
- در ادامه مسابقات لیگ برتر انگلیس تیم منچسترسیتی با پنج گل تیم بارنلی را شکست داد. درلیگ ایتالیا فیورنتینا و برشیا یک بر یک شدند ، میلان درزمین لچه 4 -1 به پیروزی رسید.یوونتوس هم در خانه بولونیا دو بر صفر فاتح شد.رونالدو و دی بالا گلهای یووه را به ارمغان آوردند. در لالیگا ، ویارئال با سویا 2-2 شدند ، له گانس با گرانادا تن به تساوی صفر-صفر دادند.
- ایلکا رئیس اداره ورزش و جوانان شمال غرب تهران در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی اعلام کرد اماکن ورزشی نیمه‌کاره شهر تهران نوسازی می شود، امیدواریم قانون ماده 88 بازنگری شود.
- محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک در مورد استعفای هادی رضایی از دبیرکلی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: استعفایی هنوز صورت نگرفته و از دیدن برخی خبرها در رسانه‌ها تعجب کردم. به هر حال در این موضوع من باید زودتر از بقیه متوجه شوم اما اینگونه نشد.
- آخرین تست بازیکنان و اعضای تیم فوتبال «پرسپولیس» پیش از شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر روز گذشته انجام  و مشخص شد تمامی اعضای تیم در سلامتی کامل به سر می‌برند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار