PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۵۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال در دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر در حالی که سه اخراجی داشت، با برتری تیم میزبان همراه بود.
کیهان ورزشی-
 لیگ برتر فوتبال پس از چند ماه تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، با دیدار معوقه هفته هفدهم بین تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال از ساعت 21 امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه شهدای شهر فولاد آغاز شد که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود فولاد به پایان رسید. روزبه چشمی دقیقه 11 تیم استقلال را پیش انداخت، اما کولیبالی مدافع فولاد دقیقه 27 گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. در نیمه دوم، مجتبی نجاریان دقیقه 81 گل دوم تیم میزبان را وارد دروازه استقلال کرد.

تیم استقلال با این شکست و با 36 امتیازی در جایگاه چهارم باقی ماند، اما شاگردان جواد نکونام با 36 امتیاز و یک پله صعود ایستگاه پنجم ایستادند.

در اواخر نیمه نخست، علی کریمی، هافبک استقلال به دلیل ضربه‌ای که به بازیکن فولاد زد، با کارت قرمز روبرو شد، در ادامه فرهاد مجیدی، سرمربی آبی‌پوشان به شدت به تصمیم سیدمهدی سیدعلی اعتراض کرد که سرمربی آبی‌پوشان هم با کارت قرمز از نیمکت اخراج شد تا از روی سکوها تیمش را هدایت کند. در نیمه دوم نیز عارف غلامی با اعتراض به داور اخراج شد بازی را با 9 نفر به پایان ببرد.

ترکیب فولاد: شهاب گردان، موسی کولیبالی، حسن بیت‌سعید، محمد قاسمی‌نژاد(73 - صابر حردانی)، احمد عبدالله‌زاده(68 - عباس بوعذار)، محمد آبشک، عارف آقاسی، لوسیانو پریرا(86 - امیرحسین باقرپور)، وحید حیدریه، فرشاد احمدزاده و صالح حردانی(73 - نجاریان).

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، علی کریمی، مسعود ریگی، وریا غفوری، هرویه میلیچ(46 - محمد دانشگر(68 - فرشید باقری))، آرش رضاوند(1+90 - سینا خادم‌پور)، ارسلان مطهری و مهدی قائدی(75 - مهدی قائدی).

داور: سیدمهدی سیدعلی

برچسب ها: استقلال
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار