PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- سرانجام ادامه بازیهای لیگ برتر فوتبال ایران ساعت 21 امشب با دیدار عقب افتاده فولاد خوزستان و استقلال در اهواز کلید خورد که در این مسابقه تیم فولاد بانتیجه دو بر یک تیم 9 نفره  تهرانی را مغلوب کرد.سیدعلی داور این پیکار  به  علی کریمی ، عارف غلامی و فرهاد مجیدی (مربی) ازاستقلال کارت قرمز نشان داد تا حریف پایتخت نشین در شرایطی که 9 نفره بود گل دوم را بپذیرد و با شکست 2-1 اهواز را به قصد تهران ترک کند.
- تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس بعدازیک روزتعطیلی درورزشگاه شهیدکاظمی برگزار شد.نادری و روستایی به طور اختصاصی با مربی بدنساز تمرین کردند.
-  پیرینو پراتی، مهاجم پیشین تیم‌های فوتبال میلان، رم و فیورنتینا ایتالیا در 73 سالگی درگذشت. برنو کونتی دوست و هم‌تیمی سابق او در رم ضمن اعلام این خبر دلیل مرگ پراتی را یک بیماری مزمن دانست که از مدت‌ها پیش او را آزار می‌داد. 
 -  اتحادیه فوتبال فرانسه قصد دارد، برای دیدار فینال جام حذفی، اجازه حضور 25 هزار تماشاگر در ورزشگاه را از دولت بگیرد.
- شنیدیم که مهدی مناجاتی، پیشکسوت فوتبال و مربی اسبق تیم ملی و باشگاه پاس به جمع مبتلایان به بیماری کرونا اضافه شده است. وی باید حدود دو هفته در قرنطینه بماند.
- کادر پزشکی تیم ملی فوتسال به دلیل عدم دریافت مطالبات‌شان از همراهی تیم ملی در اردو امتناع کردند.در حال حاضر تمرینات تیم ملی بدون پزشک در حال برگزاری است.
- باخبرشدیم رئیس اسبق فدراسیون فوتبال یعنی ‎محسن صفایی فراهانی به بیماری ‎کرونا مبتلا شد. برای ایشان و همه بیماران آرزوی سلامتی داریم.
-  اولین اردوی تیم ملی فوتسال بعد از شروع کرونا در حالی در کمپ تیم های ملی آغاز می‌شود که کادر پزشکی تیم ملی فوتسال به دلیل عدم دریافت مطالباتشان،  در این اردو حضور نخواهند یافت.
- مجمع انتخابات ریاست هیات کشتی استان مازندران امروز برگزار شد که در پایان، عسکری محمدیان با کسب 9 رای اعضای مجمع و از ۱۷ رای ماخوذه برای 4 سال به عنوان رئیس هیات کشتی استان مازندران انتخاب شد.
- مقامات فوتبال کشور ژاپن اعلام کردند،  فوتبالدوستان از ماه آینده می‌توانند برای تماشای رویدادهای ورزشی در ورزشگاه‌ها حضور یابند.
-  از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ فوتبال پرتغال، تیم ریوآوه در ورزشگاه خانگی ویتوریا ستوبال به میدان رفت و این بازی را با نتیجه دو بر یک به سود خود پایان داد. در این بازی مهدی طارمی مهاجم ایرانی ریوآوه از ابتدا در ترکیب تیمش بود و موفق شد یک پنالتی بگیرد و آن را در دقیقه 27 تبدیل به گل کند.
- کمیته استیناف یک جلسه ازمیزان محرومیت مسعود شجاعی کاپیتن تیم تراکتور تبریز ، حاصل تنبیه انضباطی درپی دیدار با گل گهرسیرجان را کاهش داد.
- جواب تست کارکنان و بازیکنان تیم فوتبال  پاری سن ژرمن فرانسه اعلام شد و بر این اساس، 4 نفر از اعضای این باشگاه (۳ بازیکن و یک کارمند) به این ویروس مبتلا شده‌اند. باشگاه پاری سن ژرمن نام این 3 بازیکن را فاش نکرده است.
- کمیل قاسمی قهرمان کشتی جهان و المپیک با حضور در کوره پزخانه های اطراف شهر تهران ضمن دیدار با مردم این مناطق کمک های جمع آوری شده توسط خیرین را میان مردم محروم توزیع کرد.
- رئیس فدراسیون والیبال ایران امروز چهارشنبه در گفت‌وگوی تلفنی با فابیو آزودو مدیرکل فدراسیون جهانی، برای مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان پسر جهان در سال 2021 درخواست میزبانی داد.
- مسابقات کاراته قهرمانی جهان رده های سنی پایه که قرار بود در سال 2021 به میزبانی ترکیه برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا به سال 2022 موکول شد.
- باشگاه آرسنال انگلیس قرارداد داوید لوئیز، مدافع برزیلی خود را تا سال 2021 تمدید کرد.
- درادامه مسابقات لیگ های فوتبال اروپا دیشب ، لستر با برایتون صفر بر صفر شدند، تاتنهام با دو گل وستهام را شکست داد، درلیگ ایتالیا ناپولی دو بر صفر خودرابه ورونا تحمیل کرد،کالیاری یک برصفر ازسد اسپال گذشت . پارما 4 -1 بر جنوا فائق آمد.تورینو بایک گل اودینزه را کنار زد. درلالیگا ، ّآتلتیکو یک بر صفر ازسدلوانته عبورکرد ، وایادولید و ختافه یک بر یک شدند. بیلبائو در نیوکمپ برابر بارسلونا یک بر صفر باخت.
- شنیده می‌شود فیفا در نامه جدید خود به فدراسیون فوتبال ایران بار دیگر نخستین ایراد را نسبت به تعریف ساختار فدراسیون به عنوان «نهاد عمومی غیر دولتی» مطرح کرده و خواستار توضیحات بیشتری در این زمینه شده است.
- بعد از حل شدن مشکل قرارداد کارگزار پیشین استقلال مسؤلان این باشگاه امروز 10 درصد دیگر از مطالبات بازیکنان این تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرداخت کردند.تاکنون استقلالی ها 60 درصد از مطالبات خودرا دریافت کرده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار