PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- علی کریمی هافبک استقلال یک روز پس از اخراج دربازی تیمش مقابل فولاد در اهواز توسط سیدعلی داور مسابقه گفت : آبشک بازیکنی است که ناجوانمردانه بازی می کند. از اول مسابقه بارها بدون توپ روی اعصاب من رفت ، فحش می داد ، بی احترامی می کرد و با همین رفتارها داور را هم مجاب کرد تا مرا اخراج کند و سرتیممان را ببرد.
- بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس  گفت: خروج از بغداد خیلی مشکل است. اجازه خروج نمی‌دهند، چون بحران کرونا جدی است و همه قرنطینه شده‌اند اما بالاخره و با زحمت توانستم مجوز بگیرم و از عراق خارج شوم.
- سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) در گزارشی به شکست تیم استقلال مقابل فولاد پرداخت و نوشت: فولاد،  تیم 9 نفره استقلال را در دیداری بدون تماشاگر در شروع لیگ برتر ایران شکست داد.
- زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید اعلام کرد : راموس به عنوان بازیکن متعلق به رئال مادرید است. او سال‌ها اینجا بازی کرده و باید در همین جا هم بازنشسته شود. راموس رهبر و کاپیتان تیم ماست. ما حالا هفت فینال دیگر در پیش داریم و نباید فراموش کنیم که  هنوز چیزی نبرده‌ایم.
- کاوه ستوده، پزشک استقلال گفت: در حال حاضر تنها این را می‌توانم بگویم که درمورد مصدومیت ارسلان مطهری فعلا هیچ چیزی مشخص نیست و باید شرایط آن بررسی شود. اتفاقی نیفتاده است. قائدی هم خسته بوده  و مصدوم نیست .
- بعد از اعلام تست مثبت کرونای صفایی فراهانی و مهدی مناجاتی، امروز خبر رسید که مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز تست کرونایش مثبت شده و به همین منظور در قرنطینه بسر می برد.
- نادر جعفری، کارشناس داوری درخصوص بازی فولاد و استقلال گفت : اخطار‌ها و اخراج‌هایی که داور تصمیم به آن گرفت، کاملاً درست و به موقع بود، ولی بهتر بود که سیدعلی بازی را مدیریت می‌کرد و فشار‌ را از بازی کاهش می‌داد. در صحنه اخراج مجیدی، حتماً از سوی کمک داور یا داور چهارم حرکت غیرورزشی از سوی سرمربی استقلال گزارش شد. 
-  سردار آزمون، مهاجم تیم ملی کشورمان و تیم فوتبال زنیت روسیه، با کسب 42 درصد آرا در نظر سنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بهترین بازیکن آسیایی لیگ برتر روسیه انتخاب شد.
- میلان اشکرینیار مدافع اینتر به دلیل توهین به داور در بازی شب گذشته مقابل ساسولو پس از اخراج، 3 بازی از همراهی تیمش محروم شد.
- باشگاه استقلال با ارسال نامه رسمی به کمیته داوران فدراسیون فوتبال به قضاوت سید مهدی سید علی در بازی با فولاد خوزستان اعتراض خواهد کرد.
- دو تیم مدعی مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان در مرحله برگشت فینال لیگ برتر فوتسال فردا از ساعت 18 در سالن پورشریفی تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
-  سید علی داور دیدار شب گذشته استقلال و فولاد درمورد اخراج  استقلالی ها گفت : همانطور که مستحضرید داوران اجازه ندارند درباره اتفاقات مسابقات صحبت کنند اما این را بگویم که تمامی اتفاقات روز گذشته به صورت مکتوب ثبت شده و به کمیته انضباطی ارجاع داده شده است.
- سایت «یورو اسپورت» عربستان خبر داد منابعی نزدیک از باشگاه النصر خبر داده 6 عضو از این باشگاه (2 بازیکن و 4 عضو) به ویروس کرونا مبتلا شدند.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد انصراف و کناره‌گیری تیم‌ها از ادامه حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مجازات سنگینی برای هر باشگاهی که دلایل قانع کننده برای کمیته انضباطی و کمیته سازماندهی نداشته باشد، در نظر می گیرد.
 - دربازیهای شب گذشته  اروپا ، رئال مادرید دو بر صفر بر مایورکا پیروز شد سلتا در خانه سوسیه داد یک برصفر فاتح شد ، اوساسونا هم در خانه آلاوز با همین نتیجه به برتری رسید. در لیگ ایتالیا ، رم دو بر یک برابر سمپدوریا به پیروزی دست یافت. باخت 3-2 لاتزیو برابر آتالانتاخبر خوبی برای یوونتوس بود چراکه این تیم درصدرجدول با یووه رقابت سختی دارد.  اینتر و ساسولو سه بر سه شدند. درلیگ انگلیس ، لیورپول 4-0 بر کریستال پالاس پیروز شد.اورتون با یک گل خودرا به نوریچ تحمیل کرد. منچستر هم باسه گل ازسد شیفیلدیونایتد گذشت.
- بعد از پایان دیدار تیم‌های فولاد و استقلال از سری بازی های لیگ برتر  و در شرایطی که مربیان تیم میهمان در نشست خبری حضور پیدا نکردند جواد نکونام مربی فولاد نیزبه سالن کنفرانس خبری نرفت. سرمربی فولاد بعد از پایان بازی دستیار خود را به کنفرانس خبری فرستاد.
- در چارچوب هفته سی و یکم رقابتهای لیگ برتر فوتبال انگلیس ، منچستریونایتد در اولدترافورد به مصاف شفیلد رفت و توانست با 3 گل مارسیال به برتری دست یابد . مارسیال توانست پس از دوران فرگوسن به اولین بازیکنی بدل شود که برای شیاطین سرخ هت تریک می کند.
- باشگاه استقلال اعلام کرد در صورت ادامه رفتارهای دوگانه، از ادامه مسابقات لیگ برتر انصراف خواهد داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار