PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- ازماه ژوئن 2019 تا ژوئن 2020 لیورپول توانست با مربی آلمانی خود یورگن کلوپ چهارمقام قهرمانی به دست آورد.
- تیم های فوتسال مس سونگون و گیتی پسند اصفهان روز جمعه برگزار کننده دیدار دوم فینال لیگ برتر فوتسال بودند که این مسابقه در وقت های قانونی با نتیجه تساوی 3-3  به پایان رسید. در ضربات پنالتی تیم مس موفق شد 6 بر 5 به برتری برسد.تیم فوتسال مس سونگون برای سومین بار متوالی به عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران رسید.
- فیفا به بند یک اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران ایراد گرفته و اعلام کرده این بند به جای «نهاد عمومی غیر دولتی» باید به «نهاد مستقل» تغییر کند درحالی که طبق قوانین ایران باید همان نهاد عمومی غیر دولتی باشد احتمال می‌رود موضوع اصلاح اساسنامه بر سر این اختلاف بزرگ به مشکل بخورد و فیفا از اهرم تعلیق و کمیته انتقالی استفاده کند.
- محسن فروزان دروازه بان تیم پارس جنوبی جم به علت کشیدگی کشاله ران به مدت دو هفته نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. بدین ترتیب سنگربان سابق تیم تراکتور تبریز دیدار مقابل تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در هفته‌های بیست و دوم و بیست و سوم را از دست می‌دهد.
- علیرضا اشرف، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس اعلام کرد؛ علاوه بر دو ورزشگاه شهید کاظمی و درفشی‌فر، یک مجموعه ورزشی دیگر هم به این باشگاه واگذار خواهد شد.
- فیفا رسما اعلام کرد، دو کشور استرالیا و نیوزیلند به عنوان میزبان مشترک جام جهانی زنان ۲۰۲۳ انتخاب شدند.
- به دنبال برتری 2-1 چلسی مقابل منچسترسیتی و پیروزی چهاربر صفر لیورپول برابر کریستال پالاس ، تیم بندرنشین  لیورپول نوزدهمین جشن قهرمانی خود را در لیگ برترانگلیس پس از 30 سال برپاکرد. لیورپول با شکستن رکورد منچسترسیتی، سریعترین قهرمان تاریخ لیگ برتر جزیره لقب گرفت. 
- سادیو مانه و محمد صلاح اولین بازیکنان سنگالی و مصری هستند که موفق به کسب قهرمانی لیگ جزیره می‌شوند.
- مراسم قرعه کشی مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا در تاریخ 20 تیر انجام خواهد شد.
- شورای شهر لیورپول تایید کرد، این تیم رژه قهرمانی خود را روی اتوبوس برگزار خواهد کرد، هر گونه دور افتخار در شهر در تابستان جاری صورت نخواهد گرفت و حتی احتمال دارد به سال بعد منتقل شود.
- مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان  این روزها زیاد به مجلس می‌رود و علاقه خاصی به نمایندگان مجلس یازدهم پیدا کرده است. وزیر ورزش بعد از اینکه خیالش از عضویت علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس! در هیئت رئیسه فدراسیون تیراندازی راحت شد، در جدیدترین اقدام خود راهی خانه ملت شده و با اعضای هیات رئیسه مجلس دیدار کرده است. دیداری که بیشتر بوی لابی برای فرار از استیضاح می‌دهد تا تبادل نظر درخصوص موضوعات مرتبط با ورزش.
- با اعلام نخست وزیر هلند فصل جدید لیگ حرفه‌ای فوتبال این کشور با هماهنگی فدراسیون و اتحادیه فوتبال کشور از اوایل سپتامبر (اواسط شهریور 99) با حضور تماشاگران آغاز خواهد شد.
-  با اعلام سازمان لیگ برتر انگلیس؛ در صورت تساوی در دیدارهای جام حذفی، بازی به وقت اضافه خواهد رفت. هر تیم اجازه پنج تعویض در طول 90 دقیقه و یک تعویض در وقت اضافه را خواهد داشت.
- یورگن کلوپ اولین سرمربی آلمانی است که در تاریخ 131 ساله لیگ برتر انگلیس موفق به کسب عنوان قهرمانی می‌شود.
- با عدم حضور رادولوویچ به ایران مسئولان باشگاه ذوب آهن با لوکا بوناچیچ به توافق رسیدند. این مربی کروات که در اصفهان حضور دارد تا پایان فصل جاری با این باشگاه قرارداد بسته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار