PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:من با تمام وجود از کادرفنی استقلال و بازیکنان با تعصب این تیم حمایت می‌کنم.
کیهان ورزشی-

احمد سعادتمند اظهار داشت: با همه توان مدیریتی‌ام از بازیکنان و کادر فنی حمایت می‌کنم. متاسفانه دشمنان استقلال که از هر فرصتی برای لطمه زدن به آرامش و همدلی این تیم استفاده می‌کنند، بعد از بازی با فولاد دست به انتشار شایعاتی منفی نمودند که این موضوع را قویا تکذیب کنم.

او افزود: من با تمام وجود از کادرفنی استقلال  و بازیکنان با تعصب  این تیم حمایت می‌کنم. هنوز چیزی تمام نشده و درست است که کار در لیگ برتر سخت‌تر شده ولی فراموش نکنیم ما دو جام دیگر یعنی حذفی و آسیایی را هم در پیش داریم و ایجاد جو منفی ناشی از انتشار شایعات، نه تنها مانع از موفقیت ما در لیگ، بلکه مانع از موفقیت ما در دو جام دیگر هم می‌شود.

مدیرعامل استقلال که با رسانه این باشگاه صحبت می‌کرد تصریح کرد: مجموعه تیم استقلال، مجموعه‌ای متحد است که با قدرت به آینده نگاه می‌کند و حمایت هواداران از این تیم، اتحاد درونی باشگاه را هم تقویت می‌کند. از حامیان و صاحبان اصلی باشگاه که همانا هواداران عزیز هستند، می‌خواهم بیش از گذشته از تیم خودشان حمایت کنند و ایمان داشته باشند با همه وجود تلاش خواهیم کرد در یک تیم منسجم، تمامی مشکلات را برطرف نماییم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار