PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۵۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- لئونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا که در آستانه رسیدن به 700 گل زده قرار دارد، امروز به رکورد 250 پاس گل با پیراهن بارسا دست یافت. مسی در دیدار با سلتا پاس گل دوم تیمش را به سوارز اروگوئه ای داد.
- دیه گو مارادونا  چهره شاخص فوتبال آرژانتین از رونالدینیو ستاره پیشین تیم ملی برزیل و تیم‌های بارسلونا و میلان خواست به بازنشستگی‌اش خاتمه دهد و به او در تیم تحت هدایتش، خیمناسیا لاپلاتا بپیوندد.
- تیمو ورنرمهاجم لایپزیگ آلمان با گلزنی در دیدار امروز مقابل آگسبورگ به رکورد 94 گل‌زده رسید.
- باشگاه تراکتور تبریز طی بیانیه‌ای اعلام کرد؛ با توجه به خواسته هواداران پر شمار؛ این تیم در ادامه مسابقات لیگ نوزدهم حضور می‌یابد.
- به دنبال اظهارات فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال علیه سیدمهدی سیدعلی داور دیدار فولاد خوزستان و استقلال در بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر و همچنین پستی که در صفحات مجازی منتشر کرد، وی پس از بازی با سایپابرای پاره ای توضیحات باید در کمیته انضباطی حضوریابد.
 - هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ازفردا یک شنبه آغاز خواهدشد.محرومان بازیهای این هفته نفرات زیرهستند:
+ عارف غلامی، علی کریمی، فرهاد مجیدی(سرمربی) از استقلال ، مهدی ترابی از پرسپولیس ،  مسعود سلیمانی شجاعی از تراکتور تبریز ، یوسف بخشی زاده از ماشین سازی تبریز ، بابک حاتمی از پارس جنوبی جم ، علی نعمتی، فرشاد فرجی خنکداری از شهرخودرو مشهد ،  عبدالله ناصری، عیسی آل کثیر و مسلم مجدمی از صنعت نفت آبادان ، لوسادا نتیر جوسه اگوسته، محمد سعید اخباری (مربی) مهدی سالاری (مربی) از گل گهرسیرجان ، حسین ابراهیمی لاکمه سری از نفت مسجدسلیمان 
- با حکم احمد سعادتمند مدیرعامل تیم استقلال، سید حسین علوی به عنوان مشاور فرهنگی مدیرعامل استقلال تهران منصوب شد.
- پس از پایان دیدارهای هفته سی و چهارم (پایان فصل 20-2019) بوندس لیگای آلمان سهمیه اروپایی فوتبال این کشور مشخص شد : بایرن مونیخ، دورتموند، لایپزیگ، مونشن  (لیگ قهرمانان اروپا) ، بایر لورکوزن، هوفنهایم، وولفسورگ (لیگ اروپا) دوسلدورف، پادربورن️ (سقوط) وردر برمن (پلی آف سقوط)
- باشگاه بایرن مونیخ آلمان  برای دومین بار به رکورد 100+ گل زده در یک فصل بوندسلیگا رسید.
+ رابرت لواندوفسکی مهاجم گلزن ولهستانی بایرن با 34 گل زده، برای پنجمین‌بار عنوان آقای گلی بوندسلیگا را از آن خود کرد.
- پس از خاتمه رقابت های این فصل لیگ فوتبال آلمان ، توماس مولر ازبایرن با 21 پاس گل رکورد دار پاس گل تاریخ بوندس لیگا شد.
- درشروع بازیهای  هفته سی‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس تیم آستون‌ویلا باشکست مقابل ولورهمپتون به سقوط نزدیک‌تر شد. تک گل این بازی را دندانکر در دقیقه 62 به ثمر رساند.
آستون ویلا با این باخت در امتیاز 27 و رده نوزدهم باقی ماند تا به سقوط نزدیک تر شود.
- باشگاه ذوب آهن، قرارداد مهدی خلیل درواز‌ه‌بان لبنانی خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.
- ‏معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان در مورد فعالیت زنان در رشته‌های پاورلیفتینگ، بوکس و ورزش زورخانه‌ای گفت : در مبانی اعتقادی ما از زن به عنوان ریحانه یاد شده، نمی‌توانیم رشته‌ای را قبول کنیم که کل سیستم بدنی و فیزیولوژی او را تحت تاثیر قرار دهد.
- ورزشگاه آزادی باطرح جدید برای مسابقه استقلال و سایپا آماده شد .در این طرح تمام قسمت های مختلف ورزشگاه شامل اتاق ناظران، داوران، رختکن تیم‌ها، جایگاه خبرنگاران و همینطور نیمکت های ذخیره به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ضدعفونی و پلمب شد تا مشکلی از این نظر برای بازیکنان و عوامل اجرایی پیش نیاید.
- جلسه تودیع و معارفه سرپرست قبلی دبیری فدراسیون تنیس و معرفی سرپرست جدید دبیری برگزار شد. بر این اساس فرشاد صفتی جای خود را به فرزین ضیا آذری داد.
ضیا آذری از جمله نامزدهای ریاست این فدراسیون بود که در میانه راه استعفا داد تا از همان زمان در کنار داود عزیزی برای انتخاب او تلاش کند.
- با اعلام کادرپزشکی پیکان جلال الدین علیمحمدی، مهران موسوی و میلاد شیخ سلیمانی سه بازیکنی هستند که به علت آسیب دیدگی در مسابقه برابر پرسپولیس غایب هستند.
- اصغر حاجیلو، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال که در حال حاضر رئیس آکادمی این باشگاه است، به دلیل شکایت جواد نکونام مربی فولاد امروز بازداشت شد ومتعاقب آن با قید وثیقه آزاد گردید.
- کارگزار باشگاه پرسپولیس قرار بود 5 میلیارد تومان دیگر به حساب سرخ‌ها واریز کند که از این مبلغ تنها حدود 2 میلیارد و 200 میلیون تومان به حساب پرسپولیس واریز شد. بخشی از این پول از سوی سازمان تامین اجتماعی بلوکه شده و قرار است پس از تهیه نامه مربوط و ارجاع آن به این سازمان پول آزاد شود.
- صفیری ، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت : 
  در خصوص اعتراض اینستاگرامی فرهاد مجیدی که در آن به روابط خارج از فوتبال سیدمهدی سیدعلی داور بازی فولاد - استقلال و مواردی چون کار در شهرداری و ویزای اسپانیا اشاره کرده بود، تحقیق خواهیم کرد .
- یک رسانه هلندی از تماس باشگاه آژاکس برای جذب علیرضا جهانبخش هافبک ایرانی برایتون انگلیس خبر داد.
 - دکتر رفیعی، کارشناس حقوقی فوتبال گفت اگر تا روز یکشنبه مشکل اساسنامه حل نشود فیفا ابتدا فدراسیون را تعلیق  و کمیته انتقالی تعیین می‌کند اما اگر بازهم تمکین نکنند امکان دارد .
- در بیانیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است: متاسفانه پس از مسابقه امروز بین تیم های مس سونگون و گیتی پسند بدرفتاری‌هایی از سوی برخی بازیکنان و عوامل در سالن مسابقه صورت گرفته است. براین اساس کمیته انضباطی با توجه به گزارش رسمی مقامات مسابقه و همچنین گزارش ناظر انضباطی به صورت قاطع با متخلفان در اسرع وقت برخورد خواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار