PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری ادامه بازی‌های انتخابی جام جهانی 2022  ماههای اکتبر و نوامبر را پیشنهاد داد که فیفا با این پیشنهاد موافقت کرده است، البته هنوز کشور میزبان انتخاب نشده چرا که قرار است ادامه بازی ها بدون تماشاگر و به میزبانی یک کشور باشد که به احتمال خیلی زیاد این کشور قطر است.
- امروز آخرین مهلت نام‌نویسی از نامزدهای ریاست هیأت فوتبال استان تهران بود که این نام‌نویسی تا ساعت 16 ادامه داشت ودر مجموع 12 نفر برای احراز پست ریاست ثبت نام کردند . اسامی چهره‌هایی مثل حبیب شیرازی رئیس کنونی هیأت فوتبال تهران، مجید کیومرثی، مجید خاتونی، سعید فتاحی (مسئول سابق مسابقات سازمان لیگ)، محمودی، حسین خبیری، حسین صالح، بدخشان و طهابچی در این انتخابات دیده می شود.
-  علی پروین، حسن روشن و بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت وسه بازیکن قدیمی تیم ملی فوتبال ایران  به دیدن مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران رفتند و درباره مشکلات و انتخابات هیات فوتبال استان  گفت و گو کردند. 
- باشگاه زنیت روسیه در بیانیه ای اعلام کرد سردار آزمون مهاجم ایرانی تیمش پیش از دیدار با تیم کریلیا با صفا هادی دیدار کرد و بدون رعایت نکات بهداشتی او را به آغوش کشید . با توجه به زیرپا گذاشتن پروتکل های بهداشتی برای این بازیکن اشد مجازات و جریمه نقدی در نظر گرفته می شود.
- پویا دادمرز، قهرمان کشتی فرنگی جوانان جهان در اقدامی ارزشمند مدال طلای خود را به مدافعان سلامت در خوزستان اهدا کرد. دادمرز گفت : برای کسب این مدال کشتی‌گیر آمریکایی را در بازی فینال شکست دادم لذا امیدوارم مدافعان سلامت نیز هر چه سریعتر کرونا را شکست دهند.
-  سیدمهدی سیدعلی، داور بازی جنجالی تیم های فولادخوزستان و استقلال امروز به کمیته اخلاق رفت تا از فرهاد مجیدی مربی استقلال شکایت کند. مجیدی به اتفاق کریمی و غلامی کسانی بودند که دراین دیدار از سیدعلی کارت قرمز دریافت کردند.
- درجدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال ،  تیم ملی ایران در رده هشتم دنیا ایستاد و عنوان بهترین تیم آسیایی را به خود اختصاص داد.
-  ایلیا پتکوویچ بازیکن اسبق و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال صربستان روز گذشته (شنبه) در اثر ابتلا به ویروس کرونا در  75 سالگی جان سپرد.
- با اعلام باشگاه ماشین سازی تبریز، محمد سهرابی نژاد، مدافع 21 ساله این تیم در جریان تمرینات دچار پارگی رباط صلیبی شد و ادامه مسابقات فصل را از دست داد.
- باشگاه منچستر یونایتد به اولین تیمی تبدیل شد که برای سی‌امین بار به مرحله نیمه نهایی قدیمی ترین تورنمنت فوتبالی جهان (FA CUP - جام حذفی) صعود می‌کند.
- با گلزنی در دیدار بارسلونا مقابل سلتاویگو؛ لوییز سوارز به رکورد 300 گل زده در رقابت های اروپایی رسید.
- دراگان اسکوچیچ امشب (یکشنبه) دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال را از نزدیک تماشا کرد.
- امروز (یک شنبه - 8 تیرماه) شانزدهمین سالگرد درگذشت محمد رنجبر ، بازیکن ، مربی و سرپرست فقید و اسبق تیم ملی فوتبال ایران بود . روحش شاد و یادش گرامی باد
- علیرضا بیرانوند سنگربان ملی پوش پرسپولیس پس از تاریخ یازدهم تیر، به طور رسمی به عضویت تیم آنتورپ بلژیک در می آید بنابراین باشگاه بلژیكی به پرسپولیس اعلام كرد كه وی بعد از این تاریخ اجازه بازی در این تیم را ندارد! 
- مراسم  قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان روز 9 مهرماه انجام خواهد شد . 
- در آخرین تست غربالگری کرونا که از اعضای تیم فوتبال بزرگسالان ملوان به عمل آمد، تست مبتلا به بیماری چهار بازیکن اصلی ملوان مثبت اعلام شد. با توجه به اینکه اعضای تیم بزرگسالان در روزهای اخیر در جریان تمرینات و اردوها در کنار یکدیگر حضور مستمر داشتند، تمامی اعضای تیم بزرگسالان ملوان مجدداً مورد تست غربالگری کرونا قرار خواهند گرفت.
- دردومین بازی مرحله یکچهارم نهایی جام حذفی انگلیس تیم آرسنال توانست باپیروزی دو بر یک برابر شفیلدیونایتد به مرحله نیمه نهایی راه یابد. چلسی هم با گل بارکلی ، لستررا برد و نیوکاسل  با منچستر سیتی دیدارکرد.
- درپایان رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال بوندس لیگای آلمان تیم های آرمینابیله فیلد و اشتوتگارت به لیگ دسته اول صعود کردند.
- درجریان دیدار پیکان - پرسپولیس از سری مسابقات لیگ برتر ، 25 توپ‌ دور زمین ورزشگاه شهدای شهر قدس چیده شده بود و هر توپی که از زمین بیرون می رفت بلافاصله ضدعفونی می‌شد.
- علی علی پورمهاجم پرسپولیس با 52 گل زده در تاریخ مسابقات لیگ برتر به رکورد فرشاد پیوس که 23 سال قبل آن را ثبت کرده بود ، رسید.
- امشب ، بازیهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران پی گیری شد که در تهران ، پرسپولیس  برای ادامه صدرنشینی با دو گل عبدی و تک گل علی پور سه بر یک از سد پیکان گذشت . نساجی در تبریز با گل دقیقه سه زامهران یک بر صفر خودرا به تراکتور تحمیل کرد. صنعت آبادان هم با دوگل برتیم پارس جنوبی جم فائق آمد. شهرخودرو با 2 گل سعید صادقی دو بر یک برابر تیم ذوب آهن به برتری دست یافت . مصاف شاهین بوشهر با نفت مسجد سلیمان با نتیجه 2-2 به پایان رسید. فردا در ادامه پیکارهای این هفته استقلال با سایپا ، سپاهان با گل گهر و فولاد با ماشین سازی مصاف خواهند داشت.
- آتش سوزی در استادیوم تختی آبادان برای دقایقی باعث قطع برق در جریان دیدار صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم شدّ.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار