PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- با به پایان رسیدن تعدادی از لیگ های اروپا تاکنون حضورتیمهای پاری سن ژرمن ، مارسی ، بایرن مونیخ ، دورتموند ، لایپزیش ، مونشن گلادباخ ، لیورپول ، اف سی بروژ ، شاختار و رئال مادرید در لیگ قهرمانان فصل 2021 قطعی شده است.
- فصل جدید لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در سال 2021 با حضور 40 تیم و در 10 گروه چهار تیمی برگزار خواهد شد و 20 تیم از شرق آسیا و 20  تیم از غرب آسیا در این مسابقات رقابت خواهند کرد.  قرعه کشی این دوره از رقابت ها در ماه دسامبر انجام می شود و قرار است  مرحله اول  دی ماه  و مرحله گروهی بهمن ماه 99 برگزار شود.
- با اعلام دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال، جواب تست کرونا کلیه اعضای مجموعه تیم استقلال که روز شنبه این تست از آن‌ها گرفته شد، منفی است.
- پرسپولیس با پیروزی در برابر پیکان به رکورد هشت برد پیاپی خارج از خانه رسید که در لیگ برتر بی‌سابقه است.
-  فدراسیون بین المللی جودو با اعلام اینکه هزاران‌نفر در سراسر جهان جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده اند، به مناسبت 28 اکتبر (7 آبان) زادروز "جیگورو کانو" بنیانگذار جودوی جهان و "روز جهانی جودو"، شعار "با هم قویتریم" را برای این روز انتخاب کرد.
- رئال مادرید با تداوم پیروزی‌های متوالی خود پس از آغاز دوباره لالیگا، 71 امتیازی شد و جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کرد. بارسلونا با 69 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. دیشب رئال با پاس بنزما و گل کاسمیرو یک بر صفر اسپانیول را شکست داد.
- ساکت الهامی سرمربی تیم تراکتور تبریز  در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل نساجی حاضر نشد. این مسابقه عصر دیروز یک بر صفر به سود نساجی مازندران خاتمه یافت.
- پس از دیدار دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و نفت مسجد سلیمان ازهفته بیست ودوم لیگ برتر فوتبال ایران کنفرانس خبری برگزار نشد. این بازی 2-2 به پایان رسید.
- با صعود چهارتیم ، مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس قرعه کشی شد. براساس قرعه کشی انجام شده منچستر یونایتد با چلسی و آرسنال با منچستر سیتی مصاف خواهند داد.
- یوگنی ایوانف، معاون وزیر خارجه روسیه، اعلام کرد که بیش از 2 هزار هوادار فوتبال که در زمان جام جهانی وارد این کشور شده بودند هنوز خاک روسیه را ترک نکرده‌اند.
- وحید امیری که در جریان دیدار مقابل پیکان در دقیقه 37 از کادرفنی درخواست تعویض کرد ، با نظر کادرپزشکی احتمالا دچار پارگی همسترینگ شده و به این ترتیب باید فردا با عکسبرداری شرایط و میزان مصدومیتش مشخص شود.احتمالا این بازیکن 4 هفته  از ترکیب پرسپولیس دور خواهد بود.
- در آخرین بازی  مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی انگلیس، تیم منچستر سیتی در سنت جیمز پارک میهمان نیوکاسل بود و به پیروزی دو بر صفر رسید. گل‌های این بازی را کوین دبروین از روی نقطه پنالتی دقیقه 37 و استرلینگ 68 به ثمر رسید.
-  نشریه کالچو مرکاتو مدعی شد باشگاه یوونتوس 10 میلیون یورویی که در ازای جابه‌جایی آرتور و پیانیچ باید به بارسلونا بپردازد را نقدا پرداخت نمی کند و قصد دارد یکی از بازیکنان تیم جوانان خود را به کاتالان ها بدهد.
- در اتفاقی عجیب، توماس برنی دروازه‌بان اینتر میلان که نیمکت نشین است و هیچ بازی تاکنون برای این تیم انجام نداده، شب گذشته در دیدار مقابل پارما برای دومین بار در فصل جاری از روی نیمکت کارت قرمز دریافت کرد.
- براساس اعلام تیموری دبیر هیات فوتبال تهران تاکنون 19 نفر برای احراز پست ریاست فوتبال این استان نام نویسی کرده اند.
- کمپانی نایک از توپ فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال  انگلیس (2020-2021) رونمایی کرد.
- احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با حضور در منزل حسن حبیبی بازیکن اسبق استقلال ، پاس ، تیم ملی و همچنین ازمربیان خوب فوتبال کشورمان قدردانی و تقدیر به عمل آورد.
- باشگاه یوونتوس ایتالیا اعلام کرد قرارداد جورجو کیه لینی و جان لوییجی بوفون را به مدت یک سال دیگر و تا تابستان سال 2021 تمدید کرده است.
-  در سه بازی باقی مانده از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران ، ابتدا سپاهان با گل گهر سیرجان مصاف داد که در این مسابقه اصفهانی ها با دو گل پیروز شدند.   فولاد در اهواز با ماشین سازی روبرو شد که فولادی ها دو بر یک به برتری رسیدند. در ورزشگاه آزادی دیدار استقلال با سایپا یک بر یک به پایان رسید.
-  با اعلام باشگاه بارسلونا، آرتور ملو با مبلغ 72 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون یورو با قراردادی 5 ساله به یوونتوس پیوست.
- کسب نتایج ضعیف دربارسا موقعیت ستین مربی این تیم را متزلزل کرده است . دراین فصل بارسا ، درجام حذفی ناکام ماند ازطرفی صدر جدول را به دنبال دوتساوی ،  به رئال واگذار کرد و از طرفی با این نوع بازی بعید است بتواند در لیگ قهرمانان اروپا دوام بیاورد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار