PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۵۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
تیم فوتبال بارسلونا نتوانست پیروزی مقابل اتلتیکومادرید را حفظ کند و دو امتیاز مهم دیگر را از دست داد تا شانس قهرمانی این تیم در لالیگا کمتر شود.
کیهان ورزشی- 

بارسلونا بامداد چهارشنبه در هفته سی‌وسوم لالیگا برابر اتلتیکومادرید قرار گرفت که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.  

در شروع بازی، اتلتیکو یک فرصت خوب را از دست داد و ضربه آزاد یانیک کاراسکو با اختلاف نزدیکی به بیرون رفت و خوسه خیمنس به توپ نرسید. در ادامه یان اوبلاک اجازه گلزنی به بارسا را نداد.

آبی‌اناری‌ها خیلی زود و در دقیقه یازده گل نخست بازی را به ثمر رساندند. زمانی که ضربه کرنر زده شد، دیگو کاستا به اشتباه دروازه‌ تیم خود را باز کرد. شاگردان دیگو سیمئونه به دنبال جبران نتیجه بودند که داور خطای آرتورو ویدال را در محوطه جریمه روی کاراسکو گرفت. کاستا ضربه را زد اما مارک آندره تراشتگن آن را مهار کرد و سپس توپ به کرنر رفت. داور به کمک VAR خطای دروازه‌بان بارسا را گرفت تا ضربه پنالتی تکرار شود. این بار سائول نیگس به توپ ضربه زد و نتیجه در دقیقه ۱۹ مساوی شد.  

جرارد پیکه و تراشتگن در این صحنه به دلیل اعتراض و خطا، کارت زرد دریافت کردند. در دقیقه ۲۲ ضربه زیبای مسی با برخورد به تیرک به بیرون رفت. ستاره آرژانتینی ضربه دیگرش هم بی‌ثمر بود. داور در ادامه به نیگس به خاطر خطا روی مسی کارت زرد نشان داد. یکی از بهترین فرصت‌های آبی‌اناری‌ها در دقیقه ۴۱ از دست رفت. ضربه آزاد مسی را اوبلاک به کرنر فرستاد. در نهایت نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.  

نیمه دوم با برتری بارسا شروع شد. میزبان خیلی زود صاحب یک پنالتی شد و مسی دروازه اتلتیکو را باز کرد تا نتیجه دو بر یک به نفع تیم کاتالانی شود. در ادامه فلیپه به دلیل خطا روی سرخیو بوسکتس کارت زرد دریافت کرد. روخی بلانکو در دقیقه ۵۵ فرصت گلزنی داشت اما ضربه سر کاستا به بیرون رفت. در دقیقه ۶۰ مسی به خاطر اعتراض به داوری کارت زرد گرفت.  

سمدو روی کاراسکو خطا کرد و داور دوباره یک پنالتی به نفع اتلتیکو گرفت. نیگس گل دوم خود را از این طریق به ثمر رساند تا بازی دوباره مساوی شود. نخستین تعویض برای بارسا بود و سرخی روبرتو به جای ایوان راکیتیچ به میدان رفت. سپس ژائو فلیکس جانشین مارکوس یورنته شد. ویدال می‌توانست گل سوم بارسا را به ثمر برساند اما ضربه‌اش به بیرون رفت. در ادامه آلوارو موراتا به جای کاستا به میدان رفت. تعویض بعدی برای بارسا بود و آنسو فاتی جانشین بوستکس شد. سپس توماس لمار به جای کاراسکو وارد زمین شد. آنتوان گریزمان در لحظات پایانی فرصت بازی پیدا کرد. در ادامه ضربه توماس بارتی با اختلاف به بیرون رفت. در وقت‌های اضافه اتلتیکو یک فرصت خوب دیگر را هم از دست داد.  

در نهایت امتیازها تقسیم شد تا بارسلونا از قهرمانی در لالیگا فاصله بگیرد. اکنون این تیم با ۷۰ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد اما در صورت پیروزی رئال مادرید برابر ختافه اختلافش با صدر به چهار امتیاز می‌رسد.  

اتلتیکومادرید با ۵۹ امتیاز جایگاه سوم خود را حفظ کرد. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار