PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- اخیرا مصاحبه‌ای از علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس منتشر شده که در آن به ارکان باشگاه توهین شده و اظهارات نادرستی درباره مسئوولان این تیم انجام شده است.به همین دلیل بازیکن نامبرده باید در جلسه کمیته انضباطی باشگاه که با حضور تمام اعضا برگزار می‌شود حاضر شده و درباره اظهارات خود توضیح دهد.
- مهدی طارمی و امیر عابدزاده ، 2 بازیکن ایرانی شاغل در لیگ برتر فوتبال پرتغال در میان بهترین های بازیهای هفته اخیر قرار گرفتند.
- فینال جام حذفی پرتغال میان تیم‌های بنفیکا و پورتو روز یکم آگوست (11 مرداد) بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. فدراسیون فوتبال پرتغال همچنین اعلام کرد بازی سوپرجام این کشور که قرار بود میان تیم‌های بنفیکا و پورتو برگزار شود ، به طور کامل لغو شد.
- خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد  ابتلای 7 بازیکن تیم فوتبال علم و ادب تبریز به کرونا مثبت است و این تیم باید به قرنطینه برود.
- در آستانه ، بازیهای هفته بیست و سوم لیگ برتر ،  امید عالیشاه هافبک پرسپولیس  به دلیل کشیدگی کشاله ران ، مسابقه مقابل شاهین بوشهر را از دست داد.
-  فدراسیون فوتبال ایسلند از لوگو و پیراهن جدید تیم ملی فوتبال کشورش رونمایی کرد.
- اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) برنامه فصل آینده لیگ قهرمانان را اعلام کرد که براساس آن فینال این پیکارها روز 8 خرداد  در شهر استانبول برگزار خواهد شد.
- شب گذشته در ادامه بازیهای لیگ های اروپا تیمهای وایادولید و له وانته در مسابقات لالیگا صفربر صفر شدند ، ویارئال در منزل رئال بتیس دو برصفربه برتری رسید ، والنسیا در منزل خود با 2 گل مغلوب بیلبائو شد ، گرانادا هم در زمین آلاوز با همین نتیجه به پیروزی دست یافت. در لیگ ایتالیا ، سمپدوریا دو بر یک بر لچه فائق آمد.ورونا در زمین خود سه بر دو برپارما غلبه کرد ، مصاف اسپال با آس میلان 2-2 به پایان رسید.ساسولو سه بریک خودرا به فیورنتینا تحمیل کرد.اینتر در یک مسابقه یکطرفه با شش گل برشا را به زانو درآورد و پیکار بولونیا و کالیاری یک بر یک خاتمه یافت ، درانگلیس وستهام  سه بر دو چلسی رابرد، اورتون 2-1 از سدلستر سیتی گذشت ، آرسنال با چهارگل نوریچ سیتی را به توپ بست.نیوکاسل در زمین بورنموث چهار بر یک فاتح شد.
-  آنتون یوسنیک از اسلونی و املادن زانجر از کرواسی،دستیاران خارجی دراگان اسکوچیچ،سرمربی تیم ملی فوتبال ایران  بامداد امروز به تهران رسیدند.
- باشگاه بایرن مونیخ آلمان  قرارداد اسپانسری خود با شرکت زیمنس را تا سال 20‌23 تمدید کرد.
- باکمال تاسف و تاثر باخبر شدیم علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال در غم از دست دادن برادر خود سوگوار است مصیبت وارده را به آقای فتح الله زاده تسلیت می گوییم.
- رضا مهاجری به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ماشین سازی انتخاب شد. وی ظهر امروز طی مذاکره  با این باشگاه به توافق رسید و هدایت ماشین سازی را بر عهده گرفت.
- در راستای افزایش سرمایه دو شرکت فرهنگی و ورزشی استقلال و پرسپولیس سند مالکیت مجموعه شهید مرغوبکار و کمپ حجازی به استقلال و  مجموعه درفشی فر و شهدای گمنام به پرسپولیس واگذار شد.
- رقابت بین گل محمدی رئیس ورزش وجوانان استان تهران وشیرازی رئیس کنونی هیات فوتبال تهران، برای احراز پست ریاست هیات فوتبال تهران ، همچنان ادامه دارد.
- امشب در ادامه رقابتهای فوتبال باشگاه های اروپا ، منچسترسیتی در خانه خود با چهار گل بر لیورپول قهرمان زودهنگام این فصل لیگ انگلیس غلبه کرد ،رئال مقابل ختافه مصاف داد.
- مالک و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه داماش گیلانیان ضمن استعفا از سمت‌هایشان؛ آمادگی خود را برای واگذاری این باشگاه اعلام کردند.
- باشگاه بارسلونا لباس هوادارانش را با اسم خودشان روی صندلی‌های نیوکمپ قرار داد.
- دور دوم مذاکرات رئیس فدراسیون والیبال ایران و مدیرکل فدراسیون جهانی برای میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان پسر جهان در سال 2021 ظهر امروز (پنج‌شنبه) برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار