PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۶۰۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
بر اساس پروتکل سلامت لیگ فوتبال ایران و ابتلای شش بازیکن تیم فوتبال فولاد به ویروس کووید ۱۹، فعالیت‌های این تیم باید تا زمان بهبود مبتلایان و کسب گواهی سلامت، تعلیق شود.
کیهان ورزشی-

اوایل خردادماه سال جاری بر اساس راهنمای گام دوم مبارزه با کووید-۱۹(کرونا ویروس) فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط لیگ فوتبال اعلام شد که در صورت وجود بیش از پنج نفر با علایم مثبت یا مثبت شدن تست های تشخیصی مبنی بر ابتلای فرد به کووید ۱۹، فعالیت تیم مربوطه تا زمان بهبود مبتلایان و کسب گواهی سلامت، معلق خواهد شد.

لیگ فوتبال ایران از چهارم تیرماه سال جاری با دیدار معوقه تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران در اهواز مجددا کلید خورد و پس از آن نیز در هشتم تیرماه با برگزاری هفته ۲۲ دنبال شد و قرار است از ۱۴ تیرماه نیز دیدارهای هفته ۲۳ برگزار شود، مسئله‌ای که با توجه به ابتلای شش بازیکن فولاد خوزستان به ویروس کرونا و پروتکل سلامت لیگ فوتبال مبنی بر تعلیق فعالیت‌های تیم‌های با علایم مثبت یا مثبت شدن تست های کرونای بیش از پنج نفر، در وضعیت متفاوتی قرار گرفته است!

فولادی‌ها یکشنبه هفته آینده (۱۵ تیرماه) باید در ورزشگاه تیم فوتبال نساجی به مصاف این تیم بروند و سازمان لیگ باید تا آن زمان نسبت به برگزاری این دیدار تصمیم‌گیری کند و در صورتی که مبنا پروتکل سلامت لیگ فوتبال باشد به طور حتم باید دیدار مربوطه به تعویق بیافتد، علاوه بر این سایر دیدارهای تیم فوتبال فولاد خوزستان تا زمانی که تعداد مبتلایان این تیم به پنج بازیکن و کمتر از آن نرسد، بر اساس قانون امکان برگزاری ندارد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گودرزی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
0
0
خدای ناکرده تا چند تا تلفات ندیم لیگ تعطیل نمیشه پرسپولیس قهرمانه لیگه براچی دست دست میکنید تعطیلش کن تا خیلا مرض کرونا نگیرن مجله تونم تو شریعتی نیست؟اگر هست بگید تا براخریدن مجله گرمازده نشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار