PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۵۶۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- شانس شیخ دیاباته مهاجم خارجی استقلال برای رسیدن به بازی با پارس جنوبی کم است . مهاجم استقلال پس از رسیدن به تهران امروز با این تیم تمرین کرد اما با این حال شانس او برای بازی کردن مقابل پارس جنوبی کم است.
- رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد؛ میزبان جام ملت های 2027 باید 8 تا 10 ورزشگاه مدرن و مجهز داشته باشد. بدین ترتیب شانس انتخاب ایران برای میزبانی تقریبا صفر خواهد بود.
 - تعدادی از نشریات اسپانیایی اخبار مربوط به احتمال جدایی لیونل مسی از بارسلونا را تایید کرده اند.لیونل مسی کاپیتن بارسلونا از اوضاع بغرنج تیم عصبانی است و قصد دارد بارسا را در پایان قراردادش ترک کند. 
- جیان لوئیجی بوفون سنگربان کهنه کار یوونتوس در صورت حضور در دیدار این هفته تیمش با تورینو به رکورد 648 بازی در تاریخ سری آ می رسد و رکورد پائولو مالدینی،  اسطوره میلان با 647 بازی را خواهد شکست.
- احسان حاج صفی بازیکن تراکتور که پیش‌تر با دریافت 4 کارت زرد از یک بازی لیگ برتر محروم شده بود بر اساس قانون این بار با دریافت 3 کارت زرد از یک بازی محروم خواهد شد که هم اکنون دو کارت به نام خود ثبت کرده واگر او کارت زرد سوم خودرا در مصاف با صنعت نفت دریافت نماید، بازی حساس مقابل استقلال را ازدست خواهد داد.
- بعد از اینکه مشخص شد سند دو ورزشگاه درفشی‌فر و شهدای گمنام را برای خصوص سازی باشگاه پرسپولیس به سرخپوشان واگذار خواهند کرد، هواداران پرسپولیس به این موضوع اعتراض کردند و وزیر ورزش را مورد انتقاد قرار دادند. سرخ‌ها خواستار این هستند که ورزشگاه شهید کاظمی هم دراختیار تیمشان قراربگیرد.
- ساموئل اوم تیتی مدافع فرانسوی بارسلونا, به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو 5 هفته از میادین دور خواهد بود.
- عبدالرحمن نورماگمدوف پدر و مربی حبیب نورماگمدوف قهرمان مشهور هنرهای رزمی ترکیبی و دارنده کمربند قهرمانی سازمان UFC به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.
- ویلسون کیپسانگ دونده کنیایی و دارنده مدال المپیک به دلیل نقض قوانین ضددوپینگ چهار سال محروم شد.
- حسین نوری به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد. نوری قهرمان کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا و دارنده مدال برنز جهان و یکی از مدعیان پوشیدن دوبنده تیم‌ملی در رقابت‌های المپیک 2021 توکیو به حساب می آید.
- ژاوی هرناندز کاپیتن سابق بارسلونا پیشنهاد سرمربیگری آبی‌اناری‌ها را پذیرفت تا دومین تجربه سرمربیگری را در این تیم کسب کند. 
- فدراسیون کشتی صربستان روز پنجشنبه اعلام کرد که این کشور میزبان مسابقات جهانی کشتی در سال جاری خواهد بود اما با توجه به اینکه بازی‌های المپیک 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا یک سال به تعویق افتاد، حالا قرار است این مسابقات در ماه دسامبر (آذر- دی) به میزبانی شهر بلگراد، پایتخت صربستان برگزار شود.
- مراسم اختتامیه و اهدای کاپ تیم‌های اول تا سوم مسابقات لیگ برتر تکواندو مردان و زنان جمعه ۱۳ تیر در خانه تکواندو برگزار شد . در پایان هجدهمین دوره رقابت های لیگ تکواندو آقایان "جام خلیج فارس"، تیم‌های شهرداری ورامین و لوازم خانگی کن و در پایان پانزدهمین دوره لیگ تکواندو بانوان "جام کوثر"‌نیز تیم های فتح صدر البرز و لوازم خانگی کن مشترکا قهرمان شدند.
-  حمید مطهری مربی تیم پرسپولیس در نشست خبری امروز اعلام کرد امید عالیشاه و محمد نادری  به دلیل مصدومیتی که دارند به بازی فردا مقابل شاهین نمی‌رسند.
- مسابقات جایزه بزرگ شطرنج سرعتی زنان فیده به میزبانی سایت چس‌دات‌کام پیگیری شد و سارا خادم‌الشریعه در دومین بازی خود توانست مقابل الگا گریا از روسیه به برتری برسد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. 
- شکست سنگین لیورپول قهرمان لیگ برتر مقابل منچستر سیتی (4-0) ، تیتر اول رسانه‌های  انگلیس بود.
- برای اولین بار در تاریخ سری آ ، رقابتهای فوتبال لیگ ایتالیا ، تیم آتالانتا به رکورد 7 برد پیاپی  رسید.
- لروی سانه ستاره آلمانی تیم منچسترسیتی با قراردادی 5 ساله رسما به بایرن مونیخ پیوست. او در بایرن پیراهن شماره 10 را برتن خواهدکرد.
- در بازی رفت پلی‌آف صعود به بوندس‌لیگا، تیم‌های وردربرمن و هایدنهایم به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
- روزنامه رکورد پرتغال با انتشار تصویر مهدی طارمی روی جلد اصلی خود از توافق باشگاه بنفیکا با تیم ریوآوه برای جذب این مهاجم ایرانی خبر داد.
 ‏- گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی دیشب در چهارصدمین بازی‌ به عنوان سرمربی در لیگهای معتبر به آمار 76.5% پیروزی رسید.
- فیفا در پرونده شکایت صنعت نفت  از دراگان اسکوچیچ بر علیه سرمربی تیم ملی ایران حکم صادر کرد. این رای در تاریخ 20 ژوئن  (اول تیر ماه) صادر شده و سرمربی تیم ملی موظف است مبلغی را به عنوان غرامت به این باشگاه پرداخت کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار