PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۶۰۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
زبان سرخ / وعده مدیر تیم بدون طرفدار و خط تولید پفک آبی!

«با دعوت حمید رضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پیکان دکتر رامین طباطبایی رئیسفدراسیون در محل این باشگاه حضور یافت. در این جلسه٬ دکتر شبنم کلاهی سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال نیز حضور داشت.در این نشست با توجه به فعالیت باشگاه پیکان در بسکتبال و تیم داری در ردههای مختلف در گذشته بر توسعه و گسترش این رشته در سطح کشور تاکید شد. گرشاسبی ضمن اعلام علاقمندی باشگاه پیکان برای تداوم حضور در بسکتبال، آمادگی خود را برای همکاریهای چند جانبه با فدراسیون بسکتبال اعلام کرد.در ادامه مدیرعامل پیکان به پاس زحمات دکتر رامین طباطبایی به عنوان مدیر فنی تیم بسکتبال پیکان در سالهای گذشته لوح تقدیری به ایشان اهدا کرد. هم چنین دکتر طباطبایی نیز لوح یادبود فدراسیون بسکتبال را به آقای گرشاسبی هدیه کرد و...»

چند سطر بالا خبری بود که هفته گذشته توسط سایت فدراسیون بسکتبال منتشر و سوژه بسیار مناسبی شد برای خالی کردن عقدههای درونی نویسنده زبان سرخ. ستون نویس نسبتا محترم که این روزها با بالارفتن قیمت اجاره مسکن مثل خیلی از هموطنانمان حسابی «تولک» رفته است و...

آقای گرشاسبی، برادر عزیز شما اگر راست میگویید بروید تیم فوتبالتان را درست کنید که در انتهای جدول لیگ برتر دست وپا میزند، تکلیف تیم والیبال باشگاهتان هم که معلوم نیست. چرا آن زمانی که در پرسپولیس بودید به فکر فعالیت در لیگ بسکتبال نیفتادید؟ آخر کجای دنیا برای تیم بدون تماشاگری مثل پیکان سرمایهگذاری میکنند؟ اصلا مگر تیم بدون تماشاگر در دنیا وجود خارجی دارد؟ برگردید به لیگ برتر که چه اتفاقی بیفتد؟ فعالیت تیم پیکان در رشتههایی مثل فوتبال،والیبال و... بهاندازه کافی مسئلهساز بوده است. در ضمن اگرقرار به حضور باشگاهی در یک رشته ورزشی باشد، باید به صورت مستمر و تاثیرگذار اتفاق بیفتد، نه اینکه بعد از 15 سال یکدفعه سرو کلهتان پیدا شود!

****

رامین طباطبایی در گفتوگویی اظهار کرد: به دنبال این هستم با سعادتمند، مدیرعامل استقلال جلسه بگذارم تا آنها را جذب کنیم، اما ظاهرا هنوز شرایط حضور آنها در بسکتبال فراهم نیست و بیشتر درگیریشان به فوتبال باز میگردد.

تا آنجا که نگارنده مطلع است آقای سعادتمند این روزها به فکر تولید پفک نمکی آبی رنگ هستند و مشغولیت ایشان هم به همین موضوع بر میگردد، پس بهتر است جناب طباطبایی بیشتر از این وقتشان را تلف نکنند.

پی نوشت: حضور باشگاههای ریشه دار و پرطرفدار مثل استقلال، پرسپولیس، تراکتور، سپاهان و... میتواند تنور مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران را حسابی گرم کند. بارها در این مورد نوشته و پیشنهاد دادهایم که این باشگاهها با اختصاص دستمزد دو، سه بازیکن و مربی فوتبال شان میتوانند سرمایهگذاری اجتماعی و اقتصادی خوبی را در بسکتبال انجام دهند یا مثلا چند ماه گذشته به صورت مصداقی خطاب به آقای زنوزی مالک تراکتور نوشتیم که با خرید باشگاه توفارقان آذرشهر و تغییر نام آن به تراکتور میتواند نقطه عطفی را برای بسکتبال آذربایجان رقم بزند و هواداران بیشماری را برای این تیم جذب کند، اما کو گوش شنوا...؟!

*کامران خطیبی


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ضیایی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
0
0
احسنت آقا پفک آبی چیه همشون در ورزش سیاهکارند ورزش پایه رو بچسبید
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار