PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- جیمی واردی به رکورد 100 گل در لیگ برتر انگلیس رسید، واردی چهارمین بازیکن باشگاه لسترسیتی است که 100 گل در مسابقات سطح اول لیگ انگلیس به ثمر می‌رساند.
 - مهدی پاشازاده با عقد قراردادی در دفتر باشگاه سپیدرود رشت به جای نادردست نشان سکان هدایت این باشگاه را برعهده گرفت . پاشازاده سابقه مربیگری در تیم های گسترش فولاد، پارسه، بادران تهران، شهرداری تبریز، آلومینیوم اراک، شاهین بوشهر، پارس جنوبی جم، نساجی مازندران و چندین تیم دیگر را دارد.
- سعادتمند، مدیرعامل استقلال گفت متاسفم که تعدادی از بهترین‌های ما دچار بیماری کرونا شده‌اند و ما امروز جلوی اعزام تیم را گرفتیم .مجددا برای فردا (یکشنبه) صبح بلیت پرواز گرفتیم که اگر لازم شد فردا تیم اعزام شود، منتظر نتیجه قطعی تست‌ها هستیم که تا یکی دو ساعت آینده به دست ما می‌رسد.
- ضرب العجل فیفا به باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات شفر و بویان تا روز 16 تیر است و آبی‌ها فرصت چندانی برای تسویه حساب با این دو ندارند. 
- سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: از مسئولان محترم سازمان لیگ سوال داریم که چرا در هر هفته پرسپولیس زودتر از سایرتیمها به میدان می رود؟
- مرادی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در ورزش گفت ورزشکاری که مسابقه می‌دهد در طول برگزاری 2 بازی زندگی خود را هم دارد ، سازمان لیگ تصمیم‌گیر نهایی است ، فعالیت ورزشی در شهرهای قرمز ممنوع است.
- کاوه ستوده، پزشک باشگاه استقلال اعلام کرد : روز جمعه پیش از شروع تمرین از بازیکنان تست کرونا گرفته شد. با اعلام نتایج این تست، شش بازیکن تستشان مثبت اعلام شده و تعدادی از بازیکنان هم مشکوک به ابتلا بوده‌اند که از آن‌ها تست مجدد گرفته شده و بعد از اعلام نتیجه این تست، برنامه بعدی باشگاه استقلال از طریق رسانه رسمی این باشگاه اطلاع رسانی می‌شود.
- سعیدی سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی خبر داد طبق پروتکل‌های بهداشتی دو باشگاه استقلال و فولاد خوزستان باید قرنطینه شوند.
- نشریه موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شد، ژاوی هرناندس کاپیتان سابق بارسلونا پیشنهاد این باشگاه برای هدایت بارسا را پذیرفته است و در پایان فصل جاری کارش را آغاز خواهد کرد. ژاوی پیش از این و بعد از اخراج ارنستو والورده پیشنهاد مربیگری این باشگاه را رد کرده بود.
- حسین پورحمیدی دروازه‌بان استقلال آخرین بازیکنی است که تست کرونای او مثبت اعلام شده است.
-  در شرایطی که باشگاه استقلال درخواست کرده بود دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی به دلیل ابتلای شش بازیکن این تیم به ویروس کرونا لغو شود، اما سازمان لیگ با این درخواست مخالفت کرد و بازیکنان این تیم قطعا راهی جم خواهند شد.
- در پی شکایت سهراب نجفی، مدیر تدارکات تیم فوتسال مس سونگون حساب این باشگاه توقیف شد.
- در جدیدترین تصمیم کنفدراسیون والیبال آسیا که با مشورت فدراسیون‌های ملی گرفته شده است، AVC از فدراسیون جهانی والیبال درخواست کرده که مسابقات قهرمانی رده‌های سنی مردان و زنان آسیا که انتخابی جهان نیز هستند، در فوریه 2021 (13 بهمن تا 12 اسفندماه 99) برگزار شود.
-  برنامه نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان ایران اعلام شد:  
جمعه 3مرداد-ساعت 11 (دور برگشت)
ملی حفاری ایران- سایپا تهران ورزشگاه ایثار- اهواز
مس رفسنجان- هیات فوتبال خراسان رضوی-پیام نور- رفسنجان
- فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال و دکتر نوروزی معاون پزشکی باشگاه پس از مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن خود  وارد محل این باشگاه شدند تا پیرامون اتفاق رخ داده درباره ابتلای بازیکنان به ویروس کرونا مذاکره و تصمیم گیری کنند.
- میلان باروش مهاجم اسبق لیورپول و تیم ملی جمهوری چک در 38 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
- دکتر زهره هراتیان در واکنش به مثبت اعلام شدن تست کرونای 8 بازیکن استقلال از جمله وریا غفوری، کاپیتن این تیم، اظهار داشت: هنوز هیچ نامه‌ای در این خصوص به دست ما نرسیده و تا زمانی که باشگاه مستندات را به صورت مکتوب برای ما ارسال نکند، این خبر را تأیید نمی‌کنیم .
- درآغاز هفته تازه لیگ برتر فوتبال ایران تیمهای پرسپولیس ، تراکتور و پیکان برحریفان غلبه کردند. پرسپولیس در بوشهر با یک گل بر شاهین پیروز شد ، پیکان چهار بر یک ازسد تیم ذوب آهن گذشت و تراکتور که دو بر صفر خودرا به صنعت نفت آبادان تحمیل کرد.
 - درادامه بازیهای لیگ های اروپا ، یوونتوس دردربی شهر تورین 4 -1 تورینو را برد گل سوم یووه را رونالدو بایک ضربه کاشته به ثمر رساند.میلان درمنزل لاتزیو سه بر صفربه برتری رسید.درلالیگا ، والنسیا در زمین گرانادا 2 -2 کرد. در لیگ انگلیس منچستر یونایتد 5-2 بورنموث را مغلوب کرد. آرسنال و چلسی برابروولورهامپتون و واتفورد به ترتیب با نتایج 2-0 و 3-0 به برتری رسیدند.
- درفینال جام حذفی آلمان تیم بایرن مونیخ با برتری 4 -2 برابر له ورکوزن قهرمان شد. دوگل را له واندوفسکی و دوگل دیگربایرن را آلابا و گنابری به ثمر رساندند.این بازی در برلین برگزارشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار