PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۶۱۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
سرپرست تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را در خصوص جلسه امروز در سازمان لیگ ارائه کرد.
کیهان ورزشی- 

سعید رمضانی در خصوص حضور در سازمان لیگ اظهار داشت: در مورد بچه‌ها که اکثر آن‌ها متاسفانه کرونا گرفتند، دوست نداشتیم فریبکارانه برویم و بازی کنیم و بخواهیم نتیجه بگیریم و تیم حریف را آلوده کنیم. با شرایطی که داریم قطعا نمی‌توانیم برویم. 

رمضانی در مورد اینکه گفته می‌شود سازمان لیگ مستندات استقلال را قبول نکرده، تصریح کرد: اصلا چنین چیزی نیست، ان شاالله اعلام می‌کنند.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود سازمان لیگ اعلام کرده اگر استقلال به جم نرود، سه بر صفر بازنده می‌شود، گفت: من بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیفتد اما با توجه به شرایط قانونی بحث اصلی ما سلامتی بازیکنان و خانواده‌ایشان و تیم حریف است. می توانستیم اعلام نکنیم و برویم بازی کنیم و هر اتفاقی که می خواهد بیفتد. متاسفانه در فوتبال خیلی از تیم ها ما برای امتیاز ممکن است هرکاری انجام دهند.

سرپرست تیم استقلال در مورد اینکه تیم پارس جنوبی مدعی شده استقلال پشت پرده ای برای نرفتن به جم دارد،  اظهار داشت: هیچ پشت پرده ای نداریم. اگر می خواستیم سو استفاده کنیم بدون اینکه اعلام کنیم می رفتیم بازی می کردیم و امتیاز می گرفتیم. اما افاضلی چون همسرش در ایفمارک است می تواند اطلاعات کامل را بگیرد.

وی در خصوص تعطیلی تمرینات استقلال به مدت دو هفته، عنوان کرد:‌ ما امروز باید ببینیم شرایط تست هایمان چه می شود تا چه تصمیمی بگیریم. فعلا 13نفر مبتلا داریم و مرحله دوم بحث کادر ما است که هنوز اضافه نشده اند.

رمضانی در خصوص اینکه یکی از دست اندرکاران سازمان لیگ گفته تیم ها می توانند به آزمایشگاهی بروند و پول بدهند و تست کرونای آن ها مثبت شود، گفت: ممکن است باشد اما ما اینطور نیستیم. آمادگی داریم هرموقع سازمان لیگ خواست تست مجدد بگذارند ما ای کاش به جای این کارها تیم استقلال را تیم های دیگر به عنوان یک الگو قرار بدهند نه اینکه بخواهند به خاطر منافعشان هر اتفاقی را رقم بزنند. من فکر می کنم در نهایت استقلال به عنوان یک الگو بین تمام تیم  ها مطرح می شود.

وی در واکنش به اینکه یکی از اعضای ستاد مبارزه با کرونا در ورزش گفته لیگ برتر یک هفته تعطیل خواهد شد، عنوان کرد: من این را نمی دانم. متاسفانه شرایط مناسب نیست. از روز اول داد و فریاد زدیم که شرایط برای برگزاری مسابقه مناسب نیست. روزی هم که می خواستیم به اهواز برویم گفتیم آنجت منطقه قرمز است و اجازه بدهید شهر دیگری بازی کنیم.  فکر می کنم تمام اتفاقات از آن سفر ما رقم خورد. چون تا قبل از آن بچه های ما صحیح و سالم بودند اما بعد از آن دیدیم اتفاقات بد می افتد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه سعیدآذری مدعی شده استقلال وقتی از اهواز برگشته تست داده و موردی نداشته، گفت: این ویروس یک دوره نهفته دارد و بعد از آن همه چیز مشخص می شود. اگر همین الان هم با یک فرد مبتلا برخورد داشته باشیم و مبتلا شده باشیم ممکن است 5-6 روز بعد آزمایشمان مثبت شود. متاسفانه هر حرفی می زنند.

وی در خصوص اینکه آیا سازمان لیگ صحبتی در مورد نتیجه بازی با باشگاه استقلال داشته، عنوان کرد: نه، ما مستندات و اسناد و مدارک را دادیم. سازمان لیگ هم گزارشش را می دهد و بعد از آن کمیته انضباطی تصمیم می گیرد که چه اتفاقی برای این بازی می‌افتد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهرداد وحدت
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
مسخره است بی تدبیری سازمان لیگ و وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال بلای جان استقلالی ها گشته است.فوتبال ما نه امکانات اروپایی ها را دارد و نه میتواند برای تیم های لیگ برترش هواپیما چارتر کند شما که نمیتوانید برای تیمها هواپیما چارتر کنید برای چی لیگ برتر را برگزار کردید؟ و لقمه گنده تر از دهانتان برداشتید؟اینجا که آلمان انگلیس نیست ؟ که در چند هفته لیگ رو تمام کنید.از بی عرضگی امثال شما نمیشه اگر کار فوتبال دست چند تا آدم درست انقلابی و سالم باشد فوتبال درست میشود و لیگ برتر هم مثل بوندسلیگا برگزار میشود. اگر بازیکنان استقلال کرونا بگیرند و بمیرند کی پاسخگو است؟پیشنهاد میکنم یک جام از میدان منیریه خریداری کنید و در مراسمی شکوهمند با حضور وزیر ورزش غیر ورزشی و پرسپولیسی و رییس سازمان لیگ و جماعت پرسپولیسی فدراسیون فوتبال به پرسپولیس بدهید تا چند نفر در فوتبال کشته نشوند.فوتبال ما از بی تدبیری وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال درجا زده و نمی تواند چهارتا تیم را در کشور جابجا کند.خدا بداد استقلالی ها و فولادی ها برسه با این برنامه ریزی بیخودی مدیران فوتبال.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار