PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۵۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- ماریو مانژوکیچ مهاجم کروات باشگاه الدحیل قطر , قرارداد خود با این تیم را فسخ کرد. مانژوکیچ قبل از پیوستن به تیم الدحیل ، عضویت تیمهای بایرن مونیخ و یوونتوس را برعهده داشت.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد بازیهای لیگ قهرمانان آسیا از چهارم سپتامبر شروع خواهد شد و تا سوم اکتبر ادامه دارد.
- فیفا قصد دارد از جام جهانی 2022 قطر سیستم هوشمند آفسایدگیری را در مسابقات اجرا کند که این سیستم می‌تواند یک مکمل ویژه برای VAR باشد.
- بعد از تایید ابتلای 12 عضو تیم فوتبال استقلال به ویروس کرونا توسط مهرزاد خلیلیان رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، اعضای این تیم باید به قرنطینه بروند.
بر این اساس کادر فنی استقلال نیز 14 روز تمرینات این تیم را تعطیل اعلام کرد تا بازیکنان به مسائل بهداشتی بپردازند و کنار خانواده هایشان باشند. اعضای کرونایی نیز خود را قرنطینه خواهند کرد.
-  ابراهیم ابا زید، دبیرکل فدراسیون فوتبال سوریه گفت: قرار است یک بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتبال ایران در تاریخ 13 شهریور در تهران برگزار کنیم. 
- تیم رئال مادرید برای ادامه صدرنشینی در رقابتهای لالیگا ، امشب توانست دوباره با پنالتی سرخیو راموس یک بر صفر از سد تیم آتلتیک بیلبائو گذشت.
- مرتضی تبریزی، مهاجم تیم استقلال که در جریان یک بازی تدارکاتی از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده بود، امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.
- تیم فوتبال بانوان ولفسبورگ هم مانند تیم مردان بایرن مونیخ پس از قهرمانی در لیگ، فاتح جام حذفی شد و دوگانه را به خانه برد.
- ژاوی هرناندز، سرمربی السد قطر که گفته می شد پیشنهاد تیم سابق خود بارسلونا برای مربیگری را پذیرفته به مدت یک فصل دیگر قراردادش را با این تیم قطری تمدید کرد.
- باشگاه ملوان بندرانزلی در آستانه دیدار با سپیدرود رشت، در نامه‌ای به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، نظارت ویژه کمیته ضد دوپینگ به جهت حساسیت رقابت‌ها در ادامه لیگ یک را خواستار شد.
- رقابت های لیگ MLS بسکتبال که قرار بود امروز با دیدار تیم های دالاس و ونکوئر وایتکپس مجددا آغاز شود به دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونای شش عضو تیم دالاس لغو شد.
- علی امیری ، مدیرعامل باشگاه نساجی گفت : دقیقاً از لحظه‌ای که استقلالی‌ها به جم سفر نکردند، تحریک های باشگاه فولاد هم شروع شد وآنها الان هم بدون آنکه به کسی چیزی بگویند هتل محل اقامت خود را ترک کردند.ما در هیچ شرایط دیگری مقابل فولاد بازی نمی‌کنیم و بازی باید سه بر صفر به سود نساجی شود.
- علیرضا منصوریان یکی از مربیان جوان فوتبال کشورمان پیشنهاد هدایت تیم ملی جوانان را نپذیرفت.
- با وجود اعلام عدم برگزاری دو دیدار امشب، بین تیم‌های فولاد خوزستان - نساجی مازندران و پارس‌جنوبی جم  - استقلال تهران برای تهیه گزارش ناظران مسابقه وارد زمین شده و عدم حضور تیم های میهمان را به سازمان لیگ گزارش خواهند کرد. این اقدام برای این موضوع است که اگر تعداد نفرات کرونایی‌های دو تیم بر خلاف ادعای آنها باشد نتیجه هر دو مسابقه به سود تیم‌های میزبان سه بر صفر اعلام شود.
- سعید رمضانی و دکتر نوروزی، سرپرست و معاون پزشکی استقلال روز گذشته برای بررسی وضعیت دیدار مقابل پارس جنوبی جم با توجه به ابتلای تعدادی از آبی‌پوشان به کرونا، به سازمان لیگ رفتند اما در پایان، درگیری لفظی شدیدی بین این دو مدیر استقلال با بهاروند، رئیس سازمان لیگ و حجت الاسلام علیپور به دلیل پافشاری مسئولان سازمان لیگ برای سفر استقلال به جم صورت گرفت.
- پارسی‌ها که دیروز به لغو  بازی خود با استقلال اعتراض داشتند، در نظر دارند تا در صورت اعلام رسمی این موضوع از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، از ادامه بازی‌های لیگ نوزدهم کناره گیری کنند.
- حسین نوری، قهرمان کشتی فرنگی کشورمان که به بیماری کرونا مبتلا شده است، به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مسیح دانشوری منتقل شد.
- با توجه به مثبت شدن تست کرونای میلیچ مسئولان هتل محل اقامت این بازیکن به او اعلام کردند که حاضر نیستند مانند گذشته به میزبانی از بازیکن خارجی استقلال ادامه دهند .
- قرار است اعضای تیم پرسپولیس جهت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با پرواز اختصاصی به تبریز رفته و سپس به تهران برگردند، بر این اساس کاروان پرسپولیس پنجشنبه برای دیدار با ماشین سازی راهی تبریز خواهد شد و جمعه شب و بعد از بازی با پرواز چارتر به تهران بر می گردند.
- درسه بازی برگزار شده امشب رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران ، تیمهای نفت مسجد سلیمان و شهرخودرو بانتایج مشابه یک برصفر از سد ماشین سازی و گل گهر گذشتند و مسابقه سایپا و سپاهان بدون گل به پایان رسید.
- درادامه رقابت های فوتبال باشگاه های اروپا ، لیورپول با دوگل بر آستون ویلا غلبه کرد بولونیا هم دو بریک تیم اینتر
میلان را شکست داد. در آخرین ساعت امشب هم بارسلونا با ویارئال  به میدان رفت .
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار