PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
بسته خبری روز دوشنبه «کیهان ورزشی» از اتفاقات ورزش ایران و جهانکیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- محمد انصاری مدافع تیم پرسپولیس که حدود سه هفته پیش زانوی خود را جراحی کرده بود این روزها مشغول فیزیوتراپی است تا هر چه سریع‌تر بتواند به میدان برگردد.
- طبق اعلام امور مجامع فدراسیون های ورزشی با پایان مهلت ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی مدارک 14 نفر که برای مجمع انتخابات این فدراسیون کاندیدا شده اند، دریافت شد.
- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: به علت گستردگی ویروس کرونا و با ابلاغ فرمانداری همه فعالیت های ورزشی تعطیل شد.
-  حمیداوی مالک باشگاه شهرخودروی مشهد اعلام کرد : اجازه نمی دهم بازیکنانم برای بازی با نفت به مسجد سلیمان بروند .جان مهم تر از جام است ،  از روز اول مخالف ادامه لیگ بودم ولی کو گوش شنوا  راضی نیستم به خاطر خوشحالی چند هوادار خانواده ای داغدار شود.کرونا با هیچ کسی شوخی ندارد و سلامتی مهم تر از رقابت است .
- به گفته محمد علوی، سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان، بازیکنان مشکوک و مبتلا به کرونای این تیم در قرنطینه به سر می‌برند. این در حالی است که یکی از بازیکنان این تیم شرایط سخت تری را نسبت به دیگران تجربه می‌کند و حال عمومی خوبی ندارد.
- دبیر فدراسیون بوکس ایران اعلام کرد در حال حاضر چند هزار نفر از زنان در سراسر کشور به طور غیرقانونی مشغول فعالیت در رشته بوکس هستند که با توجه به عدم صدور مجوز از سوی وزارت ورزش، فدراسیون هیچگونه نظارتی نمی‌تواند در این رشته ورزشی داشته باشد. راه‌اندازی بوکس بانوان فقط خواست رئیس فدراسیون نیست و این موضوع مطالبه 30 ساله دختران ورزشکار ایرانی است. 
- با اعلام فدراسیون هندبال، لیگ برتر  فصل آتی این رشته از دهه دوم شهریور و در صورت دریافت مجوز از ستاد مقابله با کرونا آغاز خواهد شد.
- سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت جایزه بهترین بازیکن دیدار کراسنودار - زنیت را دریافت کرد.
- سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان خبرداد: ما تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم و هرجای دنیا که بگویند بازیکنان و اعضای تیممان تست خواهند داد. امروز علاوه بر پزشک تیم ما، نماینده هیات فوتبال، ایفمارک و هیات پزشکی استان خوزستان نیز در آزمایشگاه تعیین شده حضور داشتند و روند تست‌گیری را نظارت کردند.
- زنیت سنت‌پترزبورگ با درخشش و دو گلی که سردار آزمون به ثمر رساند، به برتری 4 بر 2 مقابل کراسنودار رسید و در فاصله چهار هفته به پایان فصل و به خاطر اختلاف 13 امتیازی با لوکوموتیو مسکو رده دومی، به مقام قهرمانی لیگ برتر روسیه رسید.
- مطالبات استراماچونی مربی سابق استقلال از این تیم رقمی سنگین است ، انتظار می‌رود به زودی استقلال با چالشی بزرگ برای این منظور مواجه شود. سعادتمند مدیرعامل استقلال به منظور پیشگیری از خطراتی که ممکن است این حکم انضباطی در آینده این تیم را تهدید کند، به زودی به همراه دو تن از معاونان خود راهی ایتالیا خواهد شد.
- هاروی الیوت، ستاره 17 ساله و آینده دار فوتبال  امروز نخستین قرارداد دوران حرفه ‌ای خود را با باشگاه لیورپول امضا کرد.
- نمانیا ماتیچ، هافبک صربستانی تیم منچستر یونایتد انگلیس قراردادش را با این تیم تا سال 2023 تمدید کرد.
 ،- با نظر یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز این تیم تعطیل اعلام شد تا بازیکنان خستگی بازی سنگین مقابل شاهین شهرداری بوشهر را از تن خارج کنند.
- درادامه بازیهای لیگ برتر انگلیس ، تیم  لیورپول با دوگل بر آستون ویلا پیروز شد ، ساوتهمپتون با یک گل ازسد منچستر سیتی گذشت ، نیوکاسل و وستهام 2-2 شدند.ضمن آنکه بارنلی و شفیلد یونایتد تن به تساوی یک بر یک دادند. امشب نیز تاتنهام با اورتون مصاف داد . درایتالیا ، اینتر درخانه خود 2-1 به بولونیا باخت برشیا هم با دو گل ورونا رامغلوب کرد.پارما 2-1 به فیورنتینا باخت . سامپدوریا هم باسه گل برتیم اسپال پیروز شد.اودینزه با جنوا دو بر دو شد و ناپولی 2-1 ازسد رم گذشت.
- امشب در جریان پیکارهای لیگ دسته اول  فوتبال ایران تیم های گیلانی ملوان و سپیدرود در رشت یک بر یک شدند.تیم نفت مسجد سلیمان با سه گل از سد تیم رایکای مازندران گذشت ، فجرسپاسی و خوشه طلایی 1-1 شدند ، مس کرمان دو بر یک بادران را شکست داد.آلومینیوم اراک با دوگل بر تیم قشقایی غلبه کرد.
- محمدرضا طالقانی پیشکسوت ورزش ایران و کشتی گیر و رئیس اسبق فدراسیون کشتی به بیماری کرونا مبتلا شد.
- براساس رأی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا، باشگاه پرسپولیس جمعاً به پرداخت 745 هزار دلار به گابریل کالدرون و دستیارانش محکوم شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار