PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- تیم ملی فوتبال ایران قرار است روز 7 سپتامبر (17 شهریور) به مصاف تیم ملی ازبکستان برود.
این بازی در ورزشکار 34 هزار نفری  بنیادکار (Milliy Stadium) در شهر تاشکند برگزار خواهد شد.
- سازمان امور مالیاتی از معاون وزیر ورزش و جوانان خواسته تا طبق قانون و ظرف دو هفته، وضعیت قرارداد ورزشکاران شفاف شود.
- در صورتی که سازمان لیگ از تمامی اعضای تیم فوتبال استقلال تا روز چهارشنبه آزماش کرونا نگیرد، کادر پزشکی تیم از تمامی بازیکنان و کادر فنی تست خواهد گرفت. این تست زیر نظر پزشکان متخصص انجام خواهد شد.همچنین هرویه میلیچ مدافع کروات تیم که مسئولان هتل محل اقامتش خواستار خروج وی از هتل شده بودند، به یک منزل شخصی منتقل شد. 
- علیرضا بیرانوند سنگربان ملی پوش با توجه به پایان قراردادش با پرسپولیس و با توجه به این موضوع که به طور رسمی بازیکن آنتورپ محسوب می‌شود از حضور در جلسه کمیته انضباطی خودداری کرده و در این مدت با برخی مدیران تیم نیز به گفت و گو پرداخت و گلایه خود را مطرح کرده است.
- باشگاه ذوب‌آهن اصفهان یکی از تیمهای لیگ برتر طی نامه‌ای خطاب به سازمان لیگ فوتبال پیشنهاد داد مسابقات هفته‌های جاری در استان‌های پرخطر به شهرهای همجوار و مناطق کم خطرتر که وضعیت مطلوب‌تری دارند منتقل شود و همچنین با توجه به شرایط جدول مسابقات تمام بازی‌ها طبق برنامه‌های اعلام شده و به صورت همزمان پیگیری شود.
- یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس اعلام کرد اولین بازیکنی که برای سال بعد با او همکاری خواهیم کرد سیدجلال حسینی خواهد بودوتا زمانی که امتیازات لازم را کسب نکنیم و جام را بالای سر نبردیم نباید تمرکز را از دست بدهیم.
- با اعلام احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال بخشی از مطالبات بازیکنان به تیم به آنها پرداخت شده و نهایتا تا روز پنجشنبه به تمامی بازیکنان این تیم مبالغی پرداخت خواهد شد.همچنین مدیرعامل باشگاه استقلال از آغاز مذاکرات با برخی از بازیکنان این تیم برای فصل آتی خبر داد.
- در پایان انتخابات هیات کاراته استان اصفهان، حبیب الله ناظریان با کسب 10 رای به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد. ناظریان از مدیران با سابقه کاراته ایران است که بیش از ۱۰  سال سابقه ریاست فدراسیون کاراته را در کارنامه اش دارد.
- باشگاه ناپولی ایتالیا حاضر است مبلغ فروش کولیبالی مدافع 26 ساله و ناراضی خود را به 70 میلیون یورو کاهش دهد.
- تیم یوونتوس ایتالیا با پیشنهادی 20 میلیون یورویی به دنبال جذب ماریو هرموسو، مدافع 25 ساله آتلتیکومادرید است.
- پس از بقای وردربرمن در بوندسلیگا، شب گذشته کلودیو پیزارو مهاجم 41 ساله پرویی این تیم بازنشستگی خود را از دنیای فوتبال اعلام کرد.
- تیم فوتبال سایپا در حالی شنبه هفته آینده برابر شهر خودرو قرار خواهد گرفت که 3 بازیکن این تیم قادر به همراهی نارنجی‌پوشان نخواهند بود. روزبه شاه‌علی‌دوست کاپیتان سایپا محروم است و فرشاد هاشمی هم که در بازی با سپاهان اخراج شد، نمی‌تواند سایپا را در این بازی همراهی کند. معین عباسیان هم همچنان در تمرینات سایپا حضور ندارد و بازی با شهر خودرو را از دست خواهد داد.
-  طبق احکام صادر شده از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا باشگاه پرسپولیس در 9 پرونده دچار محکومیت شده است که مبالغ آنها به شرح زیر است:
برانکو ایوانکوویچ: یک میلیون و 55 هزار یورو ، زلاتکو ایوانکوویچ: 205 هزار یورو ،ایگور پانادیچ: 170604 یورو
مارکو استیلینوویچ: 114 هزار یورو ، نیلسون کوریا: 83 هزار دلار ، ماریو بودیمیر: 475 هزار یورو ، گابریل کالدرون: 579 هزار و 500 دلار ، خواکین: 95 هزار و 380 دلار  ، اینیگو والنسیا: 70 هزار و 400 دلار 
با احتساب قیمت روز ارز در کشورمان پرسپولیس باید حدود 62 تا 63 میلیارد تومان برای این بدهی ها پرداخت کند.
- ژوزه مورینیو مربی پرتغالی تیم تاتنهام انگلیس همانطور که وعده داد بود، بی اهمیت به پروتکل های بهداشتی ، کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی  را قبل از بازی با اورتون در آغوش کشید.
- ‏روابط عمومی بیمارستان مسیح دانشوری اعلام کرد تست کرونا از 61 تن از بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب، انجام شد که 12 نفر (یک نفر پزشک تیم و بقیه از بازیکنان) پاسخ قطعی مثبت داشته‌اند که اسامی آنان در اختیار باشگاه و مسئولان‌ مربوطه قرار داده شد.
- مشکلات مدیریتی باشگاه پرسپولیس باعث شده تا یحیی گل محمدی در تهدیدی اعلام کند در صورتی که طی روزهای آتی این موضوع در دستور کار وزارت ورزش قرار نگیرد و تصمیمی برای اعضای هیات مدیره نگیرد، از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.
- رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد، پاداش بازیکنان و کادر فنی این تیم به حساب آن‌ها واریز شده است.
- کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، باشگاه پیکان تهران را  به پرداخت 115 میلیون تومان طلب پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال این باشگاه در سال 96 محکوم کرد.
- سرانجام رای فینال جنجالی فوتسال اعلام شد ، بر اساس این رای سرمربی تیم مس یک سال محروم شد و حمید بی غم، سرمربی تیم گیتی پسند به علت رفتار غیرورزشی با سرمربی تیم مقابل به جریمه نقدی 30 میلیون ریالی محکوم شد و به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و..
- اعضای تیم پرسپولیس تهران بعد از بازگشت از تبریز و بعد از دیدار با ماشین‌سازی که جمعه شب در این شهر برگزار خواهد شد تست کرونا را انجام خواهند داد.
-   باشگاه نساجی مازندران از سازمان لیگ درخواست کرد به خاطر وضعیت بد کرونا در خوزستان بازی این تیم با نفت آبادان در شهر دیگری برگزار شود.
- فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اعلام کرد، تصمیم نهایی خود برای انتخاب شهرهای میزبان جام جهانی 2026 را به علت شیوع ویروس کرونا به تعویق انداخت و قرار است، انتخاب قطعی شهرهای میزبان این تورنمنت جهانی در بهار سال 2021 انجام شود.
- پیکارهای جام‌جهانی 2020 ساندا قرار بود، اوایل پاییز به میزبانی ملبورن استرالیا برگزار شود اما فدراسیون جهانی خبر تعویق این رویداد را اعلام کرد.
- از گوشه و کنار شنیدیم مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال سایپا به بیماری کرونا مبتلا شده است .
- اساسنامه کمیته ملی المپیک بعد از تایید در هیات اجرایی و مجمع عمومی 29 بهمن 97 به کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) ارسال شد. در رفت و برگشت‌های متعدد بالاخره این اساسنامه از سوی IOC مورد تایید قرار گرفت. برای اجرایی شدن اساسنامه تازه نوشته شده تاییدیه دولت و همین طور شورای نگهبان هم لازم بود که برخی تغییرات صورت گرفته از سوی شورای نگهبان به تایید نرسیده و ایراداتی به آن وارد شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار