PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۵۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

- سیدعلیرضا محسنی که بهمن ماه سال گذشته از سوی علیرضا خسروی به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون ووشو انتخاب شده بود بعدازظهر امروز به دلیل مشغله کاری از سمت خود کناره گیری کرد.
- علیرضا منصوریان بازیکن و مربی اسبق استقلال با حضور در دفتر این باشگاه ، طلب دو میلیارد تومانی خود را به این تیم بخشید!
- لوکا یوویچ توپچی ردال پس از اینکه یکی از دوستانش  به کرونا مبتلا شد خودش را قرنطینه کرد.ستاره مادرید تست کرونا هم داده که نتیجه اش منفی شده  ولی  یوویچ برای محفوظ نگاه داشتن بازیکنان مادرید و خانواده‌اش ازگزند کرونا این کار را انجام می‌دهد.
- با حضور خانواده شهید مهدی رضایی مجد ، کاپیتن اسبق تیم ملی فوتبال جوانان؛ لوازم ورزشی، جام، مدال‌ها و یادبودهای این ورزشکارِ شهید تحویل موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک شد.
- فابیان مزورک، دروازبان ۱۶ ساله لهستانی به لیورپول پیوست. ایجنت او این خبر را تایید کرده  و به زودی قراردادش را امضا خواهد کرد.
- هی چان هوانگ مهاجم تیم ملی کره جنوبی و باشگاه سالزبورگ، با قراردادی 5 ساله به باشگاه لایپزیگ آلمان پیوست.
- احمد سعادتمند مدیر عامل باشگاه استقلال طی احکام جداگانه ای سهیل گوهری و محسن خمارلو را به ترتیب به عنوان سرپرست روابط عمومی و سرپرست معاونت فرهنگی و ارتباطات این تیم منصوب کرد.
- با تصمیم کادر فنی استقلال ، بازیکنان این تیم تا اطلاع ثانوی ممنوع المصاحبه شدند. این تصمیم بنا به صلاحدید فرهاد مجیدی سرمربی استقلال گرفته شده و امروز از طریق مربیان در گروه واتس آپی بازیکنان به ‌آنها اطلاع داده شد.
- سیروس دین‌محمدی هافبک اسبق استقلال و تیم ملی ویکی از  مربیان فعلی تیم فوتبال نساجی مازندران درلیگ برتر به عنوان دستیار ساکت الهامی در تیم تبریزی مشغول به کار خواهد شد.
 - پس از استعفای رحمان رضایی از تیم فوتبال رایکای بابل و انجام مذاکره با گزینه‌های فراوان، در نهایت علی نظرمحمدی توسط مالکان باشگاه به عنوان سرمربی جدید این تیم برگزیده شد.
- در ادامه مسابقات هفته اخیر لیگ فوتبال ایتالیا ، تیم یوونتوس به عنوان صدرنشین درزمین سن سیروی میلان برابر تیم آس میلان متحمل باخت سنگین 4 -2 شد.
- فهرست جلسات رسیدگی به شکایات در دادگاه عالی ورزش (CAS) در حالی منتشر شد که تا اواخر آبان نه نامی از فدراسیون جودو ایران آمده است و نه جلسه شکایت پرسپولیس از برانکو برگزار می‌شود.
- سهراب بختیاری‌زاده  بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی کشورمان به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان معرفی شد. قرار است فدراسیون فوتبال در روزهای آینده این خبر را رسماً اعلام کند.
- شجاع خلیل‌زاده، مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار برابر شاهین شهرداری بوشهر دچار مصدومیت شد، سرنوشت نامعلومی برای بازی جمعه شب مقابل ماشین سازی تبریز خواهد داشت.
- باتوجه به موج جدید شیوع کرونا درکشور و پس از بررسی های به عمل آمده توسط کمیته مسابقات تنیس روی میز درخصوص برگزاری یا عدم برگزاری مرحله پلی آف لیگ برتر رده آقایان ، این فدراسیون تصمیم گرفت براساس نتایج رده بندی مرحله مقدماتی ، تیم پتروشیمی بندرامام را به عنوان قهرمان لیگ برتر فصل 98 معرفی کند . ‏دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در مکان دوم ایستاد و تیم های شهرداری کرج و رعد پدافند هوایی ‏مشترکا مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.
- اعضای تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 با حضور در مجموعه ورزشی انقلاب،  تست کرونا دادند. در این تست تنها افرادی از مجموعه تیم حضور داشتند که در تست قبلی، جواب تستشان منفی اعلام شده بود.
- مجتبی سرآسیایی که بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم شهرخودروی مشهد از نیم‌فصل دوم کار خود را در این تیم آغاز کرده بود ظهر امروز استعفای خود را به مدیران این باشگاه تحویل داد.
- تیم پرسپولیس تهران با پیروزی مقابل شاهین در لیگ برتر 53 امتیازی شد و شمارش معکوس خود برای کسب جام قهرمانی را آغاز کرداما از یک طرف دیگر، آنها فرصت این را دارند که تا پایان فصل به 1000 امتیاز در لیگ برتر هم برسند. شاگردان گل‌محمدی از دوره اول لیگ حرفه‌ای تا حالا 994 امتیاز کسب کرده‌اند و برای چهار رقمی کردن امتیازات خود تنها  به 6 امتیاز دیگر احتیاج دارند.
- جواب تست اول 9 نفر از اعضای باشگاه استقلال امروز به مسئولان باشگاه اعلام و مشخص شد 6 عضو آبی ها با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند و جواب تست سه عضو دیگر منفی شده است.
- حکم محرومیت سه کشتی گیر به دلیل استفاده از مواد غیرمجاز توسط ستاد ملی مبارزه با دوپینگ کشور صادر شد.
دو کشتی گیر به مدت چهار سال و یک کشتی گیر به مدت 6 ماه از فعالیت‌های ورزشی محروم شدند که حکم محرومیت دو نفر از آنها قطعی شده و یک نفر درخواست بررسی مجدد پرونده در شورای استیناف را داشته که حکم قطعی پس از برگزاری جلسه استیناف اعلام می شود.
-  فرناندو آلونسو، قهرمان اسپانیایی و سال های نه چندان دور مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک با عقد قراردادی به تیم رنو پیوست تا پس از 2 سال غیبت در فصل 2021 به دنیای F1 بازگردد.
- مرتضی سپهوند بوکسور ایران در المپیک 2012 لندن، پس از درگیری با اوباش، مورد ضربات چاقو قرار گرفت و زخمی شد اما با توجه به روند درمانی اش ، حالش مساعد گزارش شده است.
-  پاتریک ، بازیکن لاتزیو در جریان دیدار تیمش مقابل لچه ازسری بازیهای لیگ ایتالیا ، بازوی مدافع حریف را گاز گرفت و از زمین بازی اخراج شد.
-  کریم بنزما، ستاره فرانسوی و مسلمان رئال مادرید اسپانیا در صفحه اینستاگرامش از حجامت خود در ایام کرونا خبر داد و در پست خود از لفظ «الحمدالله» استفاده کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار