PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی زمان ادامه دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد. بر این اساس این مسابقات تا مرحله نیمه‌نهایی از تاریخ 14 سپتامبر تا 3 اکتبر (24 شهریور تا 12 مهر) در یک کشور واحد برگزار خواهد شد. 
- عضو ستاد مبارزه با کرونا در ورزش اعلام کرد مبتلایان استقلال به کرونا از 25 درصد کل تیم کمتر هستند. از نظر قانون استقلال 38 نفر در لیست خود دارد. برخی تیم‌ها نمی‌خواهند شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و از طرفی نیز تنها راه برگزاری لیگ، اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی است. 
- زلاتان ابراهیموویچ توپچی سوئدی باشگاه آس میلان گفت: من رئیس، مربی و بازیکن میلان هستم اما فقط به اندازه یک بازیکن پول می‌گیرم. زلاتان 38 ساله که شب گذشته توانست با به ثمر رساندن یک گل و ثبت یک پاس گل در پیروزی 4-2 میلان مقابل یوونتوس نقش بزرگی ایفا کند، گفت: اگر من از ابتدای فصل اینجا حضور داشتم، میلان قهرمان لیگ ایتالیا می‌شد.
- کمیته داوران اسامی داوران دو بازی روز جمعه لیگ برتر فوتبال ایران را اعلام کرد:  ماشین سازی تبریز و پرسپولیس (رضا کرمانشاهی) ،  شاهین شهرداری بوشهر و  ذوب آهن اصفهان (اشکان خورشیدی) 
- سازمان لیگ فوتبال ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد : تمامی مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فصل 99-98 مطابق برنامه قبلی اعلام شده پابرجاست و تیم ها موظف به اجرای این برنامه هستند. در صورتیکه در ساعات آینده دستورات جدیدی از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش صادر شود بر آن اساس تغییراتی در برنامه مسابقات لیگ برتر نوزدهم ایجاد می شود.
- آتالانتا با پیروزی  برابر سامپدوریا به رکورد 9 پیروزی پیاپی رسید که برای اولین بار در تاریخ این باشگاه به شمار می‌رود.تنها 3 تیم در 5 لیگ معتبر اروپایی پس از بازگشت فوتبال از قرنطینه به دلیل کرونا تمام بازی های خود را با پیروزی به پایان رسانده‌اند، بایرن مونیخ 9 بازی، رئال مادرید 7 بازی و آتالانتا 6 بازی . 
 - خیز تیم لیورپول برای رکوردشکنی در لیگ برتر انگلیس ادامه دارد ، 4 بازی مانده و لیورپول از 12 امتیاز به 9 امتیاز برای شکستن رکورد 100 امتیاز نیار دارد. این رکورد در اختیار منچستر سیتی است .
- به دنبال تشدید شیوع ویروس کرونا در پایتخت، فعالیت تمامی مجموعه های ورزشی شهرداری تهران باردیگر تعطیل شد.
- در جدیدترین رنکینگ جهانی ، تیم ملی فوتسال ایران با 1603امتیاز همچنان در رده ششم جهان و اول آسیا تکیه زده است و فاصله 10 پله‌ای خود با تیم دوم قاره آسیا یعنی ژاپن و 11 پله‌ای اش با تایلند را حفظ کرده است.
- درادامه بازیهای لیگ های فوتبال اروپا ، تیم لیورپول در لیگ انگلیس درشب نیمکت نشینی جهانبخش سه بریک بر برایتون غلبه کرد محمد صلاح زننده دو گل بود، تیم بارسلونا هم در لیگ اسپانیا با پاس مسی وضربه سوارز با یک گل بر اسپانیول پیروزشد.
- نشریه اسپانیایی AS ادعا کرد مسئولان باشگاه مادریدی از آینده یوویچ با رئال ناامید شدند و به دنبال فروش قطعی این مهاجم در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب هستند.
 - مانوئل پلگرینی ازمربیان نام آشنای فوتبال جهان با عقد قراردادی ازه رسما به عنوان سرمربی جدید رئال ‌بتیس انتخاب شد.
- دله الی هافبک تیم تاتنهام انگلیس به دلیل مصدومیت ، در دیدار امشب مقابل بورنموث غایب خواهد بود.
- طبق برنامه ریزی باشگاه  تراکتور سازی ، اعضای این تیم عصر فردا با پرواز چارتر برای برگزاری دیدار با استقلال به تهران می آیند و در هتل المپیک مستقر می شوند.
- سهیل گوهری که اخیرا توسط مدیر عامل استقلال حکم سرپرستی روابط عمومی باشگاه را دریافت کرده بود طی نامه‌ای خطاب به احمد سعادتمند از سمت خود استعفا داد.
-  بر اساس اعلام نتایج تست pcr کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال بزرگسال سایپا، تست 4 نفر مثبت اعلام شد که این چهار نفر پس از سپری شدن دوران قرنطینه و انجام تست مجدد به تیم ملحق خواهند شد.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا شروط میزبانی برای ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان 2020 را بدین شرح اعلام کرد: وضعیت بسیار مناسب بهداشتی ، مهیا بودن پروازها ، اختصاص یک زمین تمرین برای هرتیم ، داشتن ورزشگاه‌های مجهز به سیستم تهویه هوا ، برخورداری از زیرساخت و امکانات لازم برای گرفتن تست کرونا از تمام اعضای تیم‌ها هنگام ورود به کشور و.......
- با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران بازی فولاد – نفت مسجد سلیمان به روز یکشنبه 22 تیرماه موکول شد اما مسابقه استقلال با تراکتورسازی در همان تاریخ تعیین شده قبلی برگزار می شود (21 تیر ماه) . باشگاه فولاد خوزستان از روز یکشنبه 22 تیر 1399 مجاز به انجام فعالیت های فوتبالی است.
- احمد سعادتمند و کاظم قیم، مدیرعامل و مدیر روابط بین‌الملل باشگاه استقلال قرار بود در آینده‌ای نزدیک به ایتالیا سفر کنند تا در خصوص مطالبات استراماچونی با وی جلسه داشته باشند. وقتی سلطانی فر وزیر ورزش از این سفرآگاه شد به سعادتمند تذکر داد که به هیچ وجه حق مذاکره با مربی ایتالیایی را ندارد .
- تمرین امروز(پنجشنبه) تیم استقلال با حضور فرهاد مجیدی و بازیکنانی که تست کرونای آنها منفی اعلام شد در مجموعه انقلاب برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار