PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۶۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
سرمربی پیکان حضور تیم های متمول و با امکانات لازم را به نفع لیگ برتر ایران می داند.
کیهان ورزشی-

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل گهر سیرجان، گفت: هر چه بازی ها به هفته آخر نزدیک می شود، حساس تر و پر استرس تر می شود. بازی ما با گل گهر پایاپای خواهد بود چون هر دو تیم برای بقا در لیگ برتر بازی می کنند. امیدوارم با توجه به پیروزی هفته گذشته مقابل ذوب آهن، در این بازی هم به برد برسیم.

او درباره  نخستین پیروزی تیمش بعد از ۱۲ هفته در لیگ برتر و بعد از ۱۸ سال در اصفهان گفت: اگر نوبتی هم باشد، نوبت ما بود که به برد برسیم و بازیکنان هم از این شرایط خسته شده بودند. فرقی نمی کرد با چه تیمی بازی کنیم. ما برای پیروزی به میدان رفتیم و شرایط هم به نفع ما رقم خورد. توانستیم بعد از ۱۸ سال در اصفهان به برد برسیم و شرایط خودمان را ارتقاء دهیم.

سرمربی پیکان درباره وضعیت تیم گل گهر تا قبل از این بازی نیز اظهار کرد: ما دو بازی اخیر گل گهر را تماشا کردیم. آن ها تیم گردن کلفتی هستند و نسبت به نیم فصل اول خیلی بهتر شده‌اند.گل گهر با باخت به مصاف ما می آید اما ما با برد به مصاف این تیم می رویم. شرایط تقریبا یکسان است اما ما از نظر روحی و روانی بهتر هستیم. امیدوارم تمام مسائل را اجرا کنیم و برنده باشیم.

ویسی درباره بازی های عقب افتاده لیگ برتر به خاطر شیوع کرونا در تیم استقلال و فولاد و سرنوشت این بازی ها گفت: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی را می گیرند. اگر بازی ها زودتر برگزار شود، بهتر است. چون امتیاز این بازی برای بالا و پایین جدول مهم است و امیدوارم تاثیری از حیث مسائل روحی و روانی نداشته باشد.

سرمربی پیکان تصریح کرد: واقعا جایگاه پیکان انتهای جدول نبود. همانطور که جایگاه ذوب آهن هم در انتهای جدول نیست. بعضی مواقع برخی از تیم ها از نظر مالی و امکانات وضعیت خوبی دارند که باید در فوتبال هم حضور داشته باشند.  امیدوارم شرایط به نفع تیم هایی شود که پول و امکانات دارند. مثل بعضی تیم ها نباشند که پول ندارند و جدول را دچار مشکل می کنند.

او درباره محرومان و مصدومان تیمش نیز گفت: شهریار مغانلو و امیرحسین کریمی به علت محرومیت و حجت حق وردی و میلاد شیخ سلیمانی را هم به علت مصدومیت نداریم.

ویسی قول داد تمام تلاشش را برای بقای پیکان در لیگ برتر انجام دهد و افزود: روزی که تیم را گرفتم گفتم تلاش می کنیم تیم در لیگ بماند. با یک برد اوضاع ما بهتر شده و از مدیران کارخانه و هیئت مدیره هم تشکر می کنم. ما تلاشمان را می کنیم که صددرصد در لیگ برتر بمانیم.
برچسب ها: پیکان ، عبدالله ویسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار