PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۵۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- سوپرکاپ آلمان بین دو تیم بایرن مونیخ و دورتموند، چهارشنبه 30 سپتامبر (9 مهر) 2020 برگزار خواهد شد.
-  دکتر ستوده پزشک باشگاه استقلال اعلام کرد: در آخرین تست آزمایشگاهی صورت گرفته از بازیکنان استقلال، تعدادی از افرادی که پیشتر تستشان مثبت اعلام شده بود، منفی اعلام گردید و یک نفر به افراد با تست کرونا مثبت اضافه شد که این موضوع به مدیرعامل و سرمربی تیم استقلال اعلام شده است.
- تست کرونای تمامی اعضای تیم فوتبال سپاهان پیش از دیدار برابر پارس جنو بی جم که از ساعت 21 فردا در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد، منفی اعلام شد.
- اتحادیه جهانی کشتی اسامی نامزدها برای حضور در انتخابات این اتحادیه را اعلام کرد و نام حمیدسوریان، نماینده کشورمان نیز در بین اسامی اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی قرار دارد.
- مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان در لیگ پرتغال و دیدار خانگی ریو آوه مقابل پورتیموننسی گل نخست این تیم را به ثمر رساند. چهاردهمین گل او از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید که ششمین گل وی در فصل جاری از روی نقطه پنالتی بود. 
- درفاصله 48 ساعت به بازی با تراکتور ، آرش رضاوند، مهدی قائدی، حسین پورحمیدی، مسعود ریگی و محمد دانشگر که تست کرونای آنها منفی اعلام شده، در محل تمرین امروز تیم فوتبال استقلال حاضر شدند.
- دنیل فوزاتو دروازه‌بان رم ، قرارداد خود را تا سال 2023 با این تیم تمدید کرد.
- با سخت‌گیری فدراسیون جهانی والیبال و کمیته بین‌المللی المپیک در خصوص سلامت ورزشکاران، کنفدراسیون والیبال آسیا تصمیم گرفته در فاصله 47 روز مانده به آغاز رقابت‌های زیر 19 سال ساحلی آسیا در پوکت تایلند، این مسابقات را لغو کند.
- برونو فرناندز اولین بازیکن منچستر یونایتد است که پس از کریستیانو رونالدو در نوامبر/دسامبر 2006 دو بار متوالی به عنوان بازیکن ماه لیگ جزیره انتخاب می‌شود.
- نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی وولورهمپتون به عنوان بهترین مربی ماه ژوئن لیگ برتر انگلیس انتخاب شد.
- مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپاانجام شد: برنده دیدارمنچسترسیتی - رئال مادرید با برنده یوونتوس - لیون ، لایپزیگ آلمان - اتلتیکو مادرید ، برنده دیدار ناپولی - بارسلونا با برنده بایرن مونیخ -چلسی ، آتالانتا ایتالیا - پاری‌سن ژرمن فرانسه
- نامجومطلق کمک مربی استقلال گفت : یکی‌از بازیکنان استقلال شرایطش بحرانی است و ریه اش هم درگیر کرونا شده ازطرفی وریا تماس گرفت و گفت بگذارید یک تست دیگر بدهم تا اگر منفی بود بیایم بازی کنم. او می دانست ما کمبود بازیکن داریم و خواست کمک کند.
- درحالیکه مشکل بیرانوند سنگربان ملی پوش پرسپولیس برای رفتن به بلژیک و حضور در تمرینات آنتورپ برطرف شده بود و این دروازه بان قصد داشت بامداد جمعه تهران را به مقصد بلژیک ترک کند ولی در آخرین لحظه یک مشکل کوچک باعث شد تا برای دومین بار سفر بیرانوند به این کشور لغو شود.به احتمال فراوان او امشب بدون مشکل راهی بلژیک خواهد شد!
-  داوید دخیا با بازی شب گذشته به حد نصاب 399 بازی با پیراهن تیم سرخ‌پوش رسید و رکورد بیشترین حضور یک بازیکن خارجی در ترکیب منچستریونایتد را که در اختیار پیتر اشمایکل، گلر دانمارکی سابق شیاطین سرخ  بود را کنارزد.
- حسین نوری ملی‌پوش کشتی فرنگی ایران بعد از یک هفته بستری به دلیل مبتلا شدن به بیماری کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مسیح دانشوری، قرار است فردا به بخش عمومی منتقل شود.
- محمد دانشگر، داریوش شجاعیان، مهدی قائدی، حسین پورحمیدی، سینا خادمپور، زکریا مرادی، فرشید باقری، مسعود ریگی، امیرحسین کارگر، آرش رضاوند، هرویه میلیچ و وریا غفوری غایبین پر تعداد استقلال در تمرین امروز بودند.
- در ادامه مرحله سوم از رقابت‌های شطرنج سرعتی جایزه بزرگ بانوان فیده، سارا خادم برابر  «جو ونجون» از چین به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
- محمد دانشور خرم رکابزن تیم ملی کشورمان به تیم دوچرخه سواری سپاهان پیوست .
- با اعلام یوفا، دیدارهای باقی‌مانده مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در ورزشگاه‌های تیم‌هایی که میزبان هستند بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.
- حامد حدادی درجریان دیدار تیم های نانجینگ مانکی کینگز و شنزن در دقایق پایانی دچار مصدومیت شد. شدت مصدومیت حدادی به حدی بود که او نتوانست بازی را ادامه دهد و از میدان خارج شد.
- درآغاز دورتازه رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران ، امشب تیم پرسپولیس درتبریز باگل ازنقطه پنالتی مهدی ترابی یک برصفر از سد تیم ماشین سازی گذشت .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار