شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۵۶۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- جکی چارلتون، عضو اسبق باشگاه لیدز اسطوره فوتبال انگلیس و بازیکن تیم قهرمان جام جهانی 1966 در  85 سالگی درگذشت.
- با تلاش‌های صورت گرفته از سوی سرپرست تیم فوتبال استقلال، کارت بازی آرش داجلری و امیرحسین خدامرادی دو بازیکن تیم امید استقلال برای بازی در رقابت‌های لیگ برتر صادر شد.
- براساس قرعه کشی شده ، تیم بارسلونای اسپانیا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا اگر بتواند از سد ناپولی ایتالیا عبورکند درمرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف بایرن آلمان  برود ودر صورت غلبه بر حریف آلمانی باید در نیمه نهایی با یکی از سه تیم یوونتوس ، منچستر سیتی  یا رئال مادرید مبارزه کند.
- قرار است تمام اعضای تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه و در ورزشگاه شهید کاظمی تست‌کرونا را انجام دهند. پیش از این اعضای این تیم دو مرحله تست‌ کرونا را پشت سر گذاشته بودند.
- دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امشب با حضور در ورزشگاه آزادی مسابقه استقلال و تراکتور ازسری بازی های لیگ برتر را تماشا کرد.
- یک سایت به نام Sport Bible به طبقه بندی حساس ترین دربی های فوتبال در جهان پرداخته که در آن دربی تهران بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در رده سی‌وسوم است. 
10 شهرآورد حساس فوتبال دنیا از دید این رسانه بدین شرح است : 1- بوکاجونیورز - ریورپلات 2 - بارسلونا - رئال مادرید 3 - سلتیک -  گلاسکو 4 - ناسیونال - پنارول 5 - لاتزیو - رم 6 - فنرباغچه - گالاتاسرای 7- منچستریونایتد - لیورپول 8 - گرمیو - اینترناسیونال 9 - بوروسیادورتموند - شالکه 10- الاهلی مصر - الزمالک
-  با تایید مسئولان رقابت های فوتبال بوندسلیگای آلمان ، هفته اول فصل آتی این مسابقات  از  ۲۸شهریور 2020 شروع و  هفته پایانی آن روز اول خرداد 1400 خواهد بود.
- تیم فوتبال نوریچ با قبول شکست چهار بر صفر مقابل وستهام یونایتد از جدول لیگ‌برتر انگلستان سقوط کرد. این پنجمین سقوط باشگاه نوریچ به دست پایین تر است. این بیست و چهارمین شکست این تیم در فصل جاری لیگ‌برتر محسوب می شد.
- سرژیک تیموریان هافبک پیشین تیم های فوتبال آرارات ، استقلال تهران و ماینز آلمان بر اثر سانحه رانندگی به شدت آسیب دید و در حالت کما در بخش آی سی یو یکی از بیمارستانهای تهران بستری شد. ازدرگاه ایزد منان برای شفای عاجل ایشان دعا می کنیم.
- مسئولان باشگاه های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا (پرسپولیس ، استقلال ، سپاهان و شهرخودرو)  از AFC درخواست کرده‌اند با توجه به برگزاری دو بازی ابتدایی شان در زمین حریفان ، در صورت متمرکز برگزار شدن ادامه بازی‌ها، کشور میزبان هزینه حضور آنها در دیدارهای باقی مانده را پرداخت کند.
- محمد نادری، امید عالیشاه، وحید امیری و محسن ربیع‌خواه مصدومان تیم پرسپولیس هستند که طی امروز و فردا به تمرینات گروهی اضافه خواهند شد و در این بین هر یک از آنها از نظر بدنی شرایط بهتری داشته باشد شانس زیادی برای بازی با فولاد خواهد داشت.
- مسابقات فوتبال کوپا لیبرتادورس در آمریکای جنوبی از روز 25 شهریور پشت درهای بسته از سر گرفته خواهد شد.
- دومین اردوی تیم ملی فوتسال در سال جاری جهت آماده‌سازی برای مسابقات قهرمانی آسیا 2020 از روز دوشنبه (23 تیر) با دعوت از نوزده بازیکن برگزار می‌شود. اسامی بازیکنان دعوت شده از سوی محمد ناظم‌الشریعه به شرح زیر است: سپهر محمدی، مسعود محمدی، سینا پرکاس، بهزاد عظیمی، علیرضا رفیعی، میثم برمشوری، محمد نجف زنگی، مهدی کریمی، حمزه کدخدایی، میثم خیام، مسعود یوسفی، رضا قنبری، طاها نعمتیان، سالار آقاپور، احمد اسماعیل‌پور، محمد بیضایی، حسین طیبی، علیرضا عسگری و امین مجید‌ی‌پور.
-یحیی گل‌محمدی مربی پرسپولیس گفت : در شأن باشگاهی چون پرسپولیس نیست که 7-8 ماه مدیرعامل نداشته باشد. باشگاه باید تلاش بیشتری کند تا مشکلات برطرف شود.دو صندلی خالی در هیات مدیره موجود است که پتانسیل خوبی برای جذب منابع اقتصادی دارد.
- باشگاه یونیون برلین آلمان اعلام کرد در بازی های خانگی فصل بعد از حضور تماشاگران استفاده خواهدکرد. این باشگاه همچنین خبرداد تمامی افرادی که قصد حضور در استادیوم را دارند یک روز قبل باید تست کرونا بدهند. خود باشگاه هزینه تست تمامی تماشاگران را به عهده خواهد گرفت.
- با اعلام مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر پس از شکست 5 بر یک این تیم مقابل ذوب آهن ازهفته بیست و چهارم لیگ برتر مهرداد کریمیان از این تیم برکنار شد.طبق صحبت های روسای این تیم طی 24 ساعت آینده سرمربی جدید شاهین انتخاب خواهد شد.
- با اعلام ستاد مبارزه با کرونا در تهران، با در نظر گرفتن وضعیت این کلان شهر، فعالیت باشگاه های ورزشی به خصوص ورزش های پر برخورد مانند: کشتی، رزمی و موارد مشابه، استخرهای سرپوشیده و همه باشگاه های بدنسازی از امروز به مدت یک هفته تعطیل شد.
- طي حكمي از سوي «داود عزيزي» رييس فدراسيون تنيس، «امير حسين موسوی»  به عنوان رئيس كميته مسابقات اين فدراسيون منصوب شد.
-  حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشوی بزرگسالان و مدیرفنی تیم‌های ملی به عنوان سرپرست نایب رئیسی این فدراسیون  منصوب  و مشغول به کار شد.
- فدراسیون ووشو اعلام کرد تیم‌های پارس جنوبی و دانشگاه آزاداسلامی به عنوان قهرمان مشترک لیگ برتر مردان و فولادمبارکه سپاهان و دانشگاه آزاداسلامی به عنوان قهرمانان لیگ برتر ووشوی بانوان معرفی شدند.
- جانی اینفانتینو، رئیس فیفا خبرداد همه کشورها باید از برنامه‌های خودشان دفاع کنند و ما هم دنبال لغو مسابقات نیستیم. فراموش نکنید بازیکنان قلب فوتبال و هواداران روح آن هستند. به دنبال این هستیم که شرایط برگزاری رقابت‌ها حتی در دوران کرونا هم فراهم شود.
- امشب در ادامه بازیهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران ، نساجی و صنعت نفت یک بر یک شدند. سپاهان هم مقابل پارس جنوبی جم باهمین نتیجه متوقف شد. مصاف شهرخودرو با سایپا هم همین نتیجه را دربرداشت. پیکان نیز با دو گل خودرا به گل گهرسیرجان تحمیل کرد و درنهایت اینکه مسابقه استقلال تهران با تراکتور در ورزشگاه آزادی بدون گل شد.فردا دوتیم فولاد و نفت مسجد سلیمان آخرین بازی این هفته را برگزار خواهندکرد.
- امشب تیم بارسلونا توانست در ادامه بازیهای لالیگا با تنها گل ویدال بر تیم والادولید غلبه کند.اوساسونا هم دو بر یک بر سلتا پیروز شد.
- درجریان بازیهای این هفته لیگ ایتالیا رم با سه گل از سد برشیا گذشت و ساسولو دو بر یک خودرا ازکمند لاتزیو عبورداد. در لیگ انگلیس ، لیورپول با بارنلی یک بر یک کرد. چلسی نیز سه بر صفر به شیفیلد باخت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها