PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۵۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

-  تیم فوتبال عقاب تهران عصر روز گذشته در دیداری تدارکاتی مقابل تیم پیکان تهران قرار گرفت و با نتیجه 4 بر یک از حریف لیگ برتری خود شکست خورد تک گل عقاب را در این دیدار فرهاد قلی زاده به ثمر رساند.
- باشگاه پرسپولیس در صدد است که با سرمربی سابق خود بر سر مطالباتش به توافق برسد. پرسپولیسی‌ها به دنبال این هستند که علاوه بر گرفتن تخفیف از کالدرون، مطالبات او را به صورت قسطی بپردازند.
- با اعلام روزنامه «ابولا»ی پرتغال، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران و تیم ریو آوه از باشگاه‌های سنت اتین، نانت فرانسه و وردربرمن آلمان هم پیشنهاد دارد.
- امروز و در جلسه‌ای که بین مجید جلالی و محمدجواهری برگزار شد، سرمربی گل‌گهر استعفای خودش را تقدیم مدیرعامل باشگاه  کرد. قرار است ظرف روزهای آینده با تشکیل جلسه هیات مدیره باشگاه در خصوص استعفای جلالی و تعیین تکلیف سرمربیگری تیم گل‌گهر، بحث و بررسی و تصمیم‌گیری شود. 
- علیرضا حقیقت، پزشک پرسپولیس تهران خبردادجواب آزمایش های محسن ربیع خواه  مشخص شد که یک استخوان در کف پای این بازیکن دچار شکستگی شده و به این ترتیب این بازیکن سه تا چهار هفته از میادین دور خواهد بود.
- علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی‌پوش کشورمان در لیست نامزدهای برترین سنگربان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 قرار گرفت.
-  درکوران بیماری کرونا ، درورزش کشورمان حکم محرومیت ۸ ورزشکار دوپینگی ایران اعلام شد.
- آریا برزگر بازیکن جوان تیم پرسپولیس قبل از بازی با ماشین‌سازی تبریز به خاطر سرفه‌های خشک و مداومش از سوی کادر پزشکی این تیم مشکوک به کرونا تشخیص داده شد و کادر پزشکی سرخپوشان از بازیکن جوان تیم‌شان خواستند خیلی سریع برای دادن تست کرونا اقدام کند و به هیچ وجه در تمرینات نیز شرکت نکند.
- سایت «هواسکورد» در ارزیابی فنی خود از دیدار منچستر سیتی و برایتون ازسری بازهای لیگ برتر انگلیس  به علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی تیم برایتون  با حضور 20 دقیقه ای او نمره ضعیف 5.8 از 10 را داد. دراین بازی منچستر سیتی 5-0 پیروزشد.
- ارلینگ هالند هستن ستاره باشگاه دورتموند آلمان ، شب گذشته  بعد از درگیری  شبانه دریک رستوران نروژی ، به اداره پلیس معرفی شد.
- عصر امروز کارگزار تیم پرسپولیس یک چک سه میلیارد تومانی را در اختیار این باشگاه گذاشت تا این تیم بتواند طلب تعدادی ازبازیکنان را پرداخت کند.
- از باشگاه استقلال خبر می رسد بعد از سیاوش یزدانی مدافع این تیم که عصر روز گذشته تست کرونای آن توسط کادر پزشکی مثبت اعلام شد، ظاهرا عارف غلامی دیگر مدافع این تیم هم به این ویروس مبتلا شده و با همین شرایط مقابل تراکتور به میدان رفته است. قرار بود امروز از بازیکنانی نظیر وریا غفوری، میلیچ، فرشید باقری، امیرحسین کارگر و چند بازیکن جوان این تیم به همراه یک عضو کادر پزشکی مجددا آزمایش کرونا گرفته شود.
-  باشگاه داماش  قصد دارد از فدراسیون به دلیل کارشکنی در انتقال علیرضا جهانبخش به باشگاه برایتون انگلیس به فیفا و مراجع بین المللی شکایت کند.
- رئیس فدراسیون کشتی گفت : طلای مسابقات المپیک 2012  لندن  کمیل قاسمی قطعی شده است. وی گفت روزی که اعلام شد صاحبان مدال‌های طلا و نقره المپیک 2012 ، دوپینگی هستند، پیگیری‌ها را شروع کردیم زیرا این مدال به ورزش و مردم ایران تعلق دارد. 
- محمدرضا طالقانی کشتی گیر و رئیس اسبق فدراسیون کشتی که به ویروس کرونا مبتلا شده بود در ارتباط تلفنی با برنامه دایره طلایی گفت :  حالم خوب است و احتمالا از فردا دوران قرنطینه ام به پایان می رسد ، به دلیل محبت مردم و آغوش گرفتن آنها به این ویروس مبتلا شدم!
-  امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد اسکوچیچ سرمربی تیم ملی به جز وحید هاشمیان و کریم باقری درباره گزینه ایرانی دیگری با فدراسیون برای حضور در کادر فنی تیم ملی صحبتی نداشته است‌.
-  مسئولان رقابت های تنیس ویمبلدون تصمیم گرفتند بعد از کنسل شدن این مسابقات در سال 2020 به علت شیوع ویروس کرونا،  ده میلیون پوند جایزه نقدی این مسابقات را بین تنیسور ها تقسیم کنند. به 256 تنیسوری که در بخش انفرادی شرکت می کردند، نفری 25 هزار پوند اهدا خواهد شد.
-  حسین نوری کشتی گیر کشورمان که به علت ابتلا به ویروس کرونا در وضعیت بسیار خطرناکی قرار داشت، پس از گذراندن چند روز شرایط بحرانی، وضعیتش رو به بهبودی است. بر این اساس، 90 درصد خطر برطرف و نوری بدون وابستگی به اکسیژن به بخش منتقل شده است.
- مرضیه افشاری ملی‌پوش هندبال بانوان و عضو باشگاه سپاهان در سن 24 سالگی خداحافظی کرد و گفت که قصد ورود به دنیای مربیگری را دارد.
- مایل یدیناک کاپیتن اسبق تیم ملی فوتبال استرالیا و تیم های کریستال پالاس و آستون ویلای انگلیس از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
-  مدیر رسانه‌ای پرسپولیس خبرداد ترابی و نوراللهی هر دو با باشگاه قرارداد دارند. شاید با آنها مذاکراتی شده باشد اما هیچ پیشنهاد رسمی به باشگاه ارائه نشده است ازطرفی باشگاه به دنبال حفظ بشار رسن و علی علیپور هم است.
-  سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد مطمئن هستم بازی استقلال و پارس جنوبی به صورت معوقه برگزار می‌شود، من خوبم و مشکلی ندارم و برای همه بچه‌های تیم که تعداد زیادی درگیر با این ویروس شده‌اند، آرزوی سلامتی دارم. تابع تصمیماتی که از طریق سازمان لیگ، ستاد مبارزه با کرونا و دستگاه‌هایی که نظر می‌دهند، هستیم.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات مقدماتی فوتبال زیر 23 سال قهرمانی آسیا را تا اکتبر 2021 (مهر و آبان 1400 ) به تعویق انداخت. این مسابقات قرار بود تابستان 1400 برگزار شود اما به خاطر تعویق المپیک و حضور چهار تیم آسیایی در این رقابت ها، AFC مجبور به تغییر تاریخ مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا شد. 
- اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال ایران در جلسه اخیر خود که عصر روز گذشته برپا شد،  درباره آخرین وضعیت مباحث مربوط به اصلاح اساسنامه فدراسیون و قوانین انتخاباتی به بررسی و تبادل نظر پرداختند.
- افشین ناظمی، مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت ما ضعیف‌ترین تیم از نظر مالی هستیم. نمی‌دانم با چه چیزی تبانی می‌کنیم،  به دنبال این هستیم که با پاشازاده مسابقات امسال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تمام کنیم و تیم خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای فصل آینده ببندیم، صددرصد با جدایی او مخالف هستیم.
- امشب در جریان بازیهای لیگ انگلیس وولورهامپتون با سه گل اورتون را برد ، درجدال دوتیم لندنی ، تیم تاتنهام دو بر یک از سد تیم آرسنال گذشت. آستون ویلا هم با دو گل خودرا به کریستال پالاس تحمیل کرد ، درلالیگای اسپانیا بیلبائو 2-1 بر له وانته فائق آمد و اسپانیول هم درمنزل 2-0 به ایبار باخت.
- امروز در آغاز دور تازه لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم ملوان با گل دقایق پایانی محرمی یک بر صفر از سد تیم 9 نفره مس رفسنجان صدرنشین این رقابتها گذشت. سپیدرود در کرج با یک گل به تیم گل ریحان باخت. هوادارتهران با هدایت رضا عنایتی دو بر یک آلومینیوم اراک راشکست داد. رایکای بابل با استقلال خوزستان ، آرمان گهر با نیروی زمینی و مس کرمان با نودارومیه بدون گل شدند.بادران در ساوه سه بر دو ازسد خوشه طلایی گذشت و تیم قشقایی شیراز هم بادو گل خودرا به تیم ته جدولی شهرداری تبریز تحمیل کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار