PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به برگزاری بازیهای نساجی با فولاد در قائمشهر و پارس جنوبی جم با استقلال تهران رای داد ضمن آنکه این کمیته درحکمی دیگر فرهاد مجیدی مربی استقلال را یک جلسه ازهمراهی تیمش و پرداخت 20 میلیون تومان جریمه کرد.
- هوفن افاضلی با انتشار نامه‌ای خطاب به هواداران پارس جنوبی در اعتراض به رأی کمیته انضباطی مبنی بر تکرار بازی مقابل استقلال، از هدایت این تیم استعفا کرد.
- با اعلام باشگاه ماشین سازی تبریز؛ با توجه به درخواست رضا مهاجری جهت جدایی از جمع سبزپوشان فوتبال تبریز، هیات مدیره این باشگاه بعد از بررسی تمامی شرایط ، با این موضوع موافقت کرد.
- علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس با استقبال نماینده باشگاه آنتورپ به بلژیک رسید تا قراردادش را با این تیم نهایی کند.
-  مجله ی بیلد آلمان مدعی شد یورگن گلوپ تصمیم دارد بعد از اتمام قراردادش با لیورپول در سال 2024 ، هدایت تیم ملی آلمان را بر عهده بگیرد.
- حسین نوری، ملی‌پوش کشتی فرنگی که در روزهای گذشته به دلیل ابتلا به بیماری کرونا و وخامت وضعیت جسمانی‌اش در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده بود، ظهر امروز (دوشنبه) از بیمارستان ترخیص شد. او طی روزهای آینده دوره قرنطینه را در خانه سپری خواهد کرد.
- رسانه های فرانسوی اعلام کردند برادر سرژ اوریه مدافع تاتنهام انگلیس در شهر تولوز فرانسه به ضربه گلوله توسط افراد ناشناس کشته شد!
- با رای قطعی دادگاه بین المللی ورزش(CAS) حکم ممنوعیت حضور باشگاه منچسترسیتی در مسابقات اروپایی لغو شد و این تیم جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را کسب کرد. 
- امشب در لیگ برتر فوتبال پرتغال شاهد یک نبرد هیجان‌انگیز بین لژیونرهای موفق ایران در این لیگ بودیم  دریک سو عابدزاده با ماریتیمو به میدان آمد و در آن سو  طارمی با ریوآوه وارد مستطیل سبز شد.
- درهفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران ، بیژن حیدری و اشکان خورشیدی دو داور باتجربه فوتبال کشورمان به ترتیب بازی تیمهای پرسپولیس با فولاد و صنعت نفت با استقلال را قضاوت خواهند کرد.
- رونالدو فوق ستاره تیم یوونتوس در صورت کسب عنوان آقای گلی رقابت های این فصل سری آ است به اولین فوتبالیستی تبدیل می شود که در 3 لیگ اسپانیا، انگلیس و ایتالیا عنوان آقای گلی را کسب کرده است.
- باشگاه کادیز در فاصله دو هفته مانده تا پایان رقابت‌های دسته دوم فوتبال اسپانیا به لالیگا صعود کرد.این باشگاه در تاریخ 109 ساله خود 12 فصل در لالیگا حضور داشته که آخرین بار به فصل 2006 - 2005 بازمی‌گردد.
- باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه در دیداری دوستانه مقابل تیم  هاوره با نتیجه پر گل 9 بر صفر به پیروزی رسید. تماشاگران زیادی در این بازی با رعایت فاصله اجتماعی حضور داشتند.
- پس از تماس وزیرورزش و جوانان با پیمان فخری مقدمات انتقال سرمربی تیم ملی شمشیربازی ایران به بیمارستان مسیح دانشوری مهیا شد.
- مازیار ربیعی فر سرمربی داماش گیلان پس از تساوی با فجرسپاسی شیراز(1-1) ازسری بازیهای لیگ دسته اول فوتبال ایران از سمت خود استعفا داد!
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار