PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۶۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: از لابی های فدراسیون بی خبر هستم اما از حق خود در پرونده اسکوچیچ نمی گذریم.
کیهان ورزشی- 

به نقل از فارس، حسن نصر اصفهانی در باره این که شنیده می‌شود مسؤولان فدراسیون فوتبال از طریق برخی لابی‌ها دنبال فرصت گرفتن از باشگاه صنعت نفت آبادان برای پرداخت طلب دراگان اسکوچیچ هستند، اظهار داشت: من از این موضوع بی خبر هستم، اما ترجیح می‌دهم تا بحثی قطعی نشده درباره آن اظهارنظر نکنم.

وی درباره واکنش باشگاه صنعت نفت در صورت قطعی شدن این موضوع گفت: اجازه بدهید ابتدا بحثی نهایی شود و سپس در مورد آن صحبت کنیم. البته باشگاه صنعت نفت حقوقی دارد که به هیچ وجه از آن نمی‌گذرد. باید به این سؤال این گونه جواب بدهم که مدیران صنعت نفت همچنان روی مواضع خود نسبت به دریافت غرامت از اسکوچیچ اصرار دارند و اجازه نداریم از حقوق باشگاه بگذریم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان درباره اظهارات اخیر بهنام سراج در مورد بی انگیزگی بازیکنان این تیم در بازی‌های اخیر گفت: بهتر است در این مورد مدیرعامل باشگاه توضیح بدهد اما به هر حال صنعت نفت کمیته فنی دارد.گزارش این کمیته و البته سرمربی صنعت نفت باید در اختیار مدیر عامل قرار بگیرد و وی هم این گزارش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در جلسه هیأت مدیره باشگاه مطرح کند. اگر به این نتیجه برسیم که بی‌انگیزگی بازیکنان صنعت نفت دلایل غیرفنی دارد طبق ساختار باشگاه عمل خواهیم کرد.

نصر اصفهانی درباره آخرین وضعیت تیم صنعت نفت پیش از بازی با استقلال بیان کرد: برای کسب 3 امتیاز این بازی تلاش خواهیم کرد و امیدواریم با تدابیر کادر فنی و همت بازیکنان نتیجه خوبی مقابل تیم استقلال بگیریم.

وی درباره نگرانی اعضای تیم استقلال برای سفر به خوزستان با توجه به شرایطی که کرونا در این تیم ایجاد کرده تصریح کرد: خوشبختانه در  آخرین تستی که بازیکنان و کادر فنی ما دادند، هیچ مورد مثبتی در مورد ابتلا به کرونا گزارش نشده است و تیم ما هم آماده است.

رئیس هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان اظهار داشت: این که استقلالی‌ها نگران هستند دست ما نیست، چراکه کرونا در کل کشور شرایط سختی ایجاد کرده و ما هم باید فقط در آبادان میزبان حریفان باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار