PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 08 2024
کد خبر: ۵۶۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- منصور گروسی یکی از موثرترین مربی های واترپلوی کشور که به جرات می توان گفت مربی 4 نسل از واترپلوئیست های به نام کشور بود امروز درکمال تاسف و تاثر دعوت حق را لبیک گفت . مصیبت درگذشت این پیشکسوت ورزش را به جامعه ورزش شنا و به ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت می گوییم.
- هومن افاضلی  مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در لیگ برتر که شب گذشته استعفای خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌  اعلام کرده بود امروز  پس از سفر به شهر تبریز با مسؤولان باشگاه ماشین سازی برای هدایت سبزپوشان به توافق رسید.
- امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی با بسته نگه داشتن دروازه تیم ماریتیمو مقابل ریوآوه، برای دهمین بار در فصل جاری لیگ پرتغال، کلین‌شیت کرد. عابدزاده که چهار هفته از ترکیب اصلی ماریتیمو دور بود، در بازگشت موفق شد، سه کلین‌شیت پیاپی به نام خود ثبت کند و به دهمین کلین‌شیت فصل برسد. شب گذشته عابدزاده در ترکیب ماریتیمو مقابل ریوآوه به میدان رفت که مهدی طارمی را در ترکیب داشت و این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.
- براساس آخرین مصوبات کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، کمیته پزشکی AFC انجام غربالگری تشخیصی کرونا (PCR) را برای تمام اعضای تیم های شرکت کننده در مسابقات سال 2020 آسیایی اجباری کرد.
-  13 روز دیگر رسما نقل و انتقالات  لیگ برتر فوتبال انگلیس برای فصل آینده شروع خواهد شد.
- نیکولاس کوهن بازیکن تیم آژاکس هلند به صورت دائمی و با قراردادی تا سال 2023 به تیم بایرن مونیخ آلمان پیوست.
باشگاه سویا از اسپانیا درفاصله سه هفته به پایان فصل اخیر لالیگا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را گرفته و این بدان معنی است که بند خرید اجباری «سوسو» ازمیلان فعال می‌شود. میلان جمعا 24 میلیون یورو به اضافه پاداش از این بابت دریافت خواهد کرد.
- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص دیدار تیم های هوادار تهران و آلومنیوم اراک صادر کرد. به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی ، سید میثم آقایی از همراهی تیم مربوطه و امیر خطیبی از ورود به استادیوم های محل برگزاری مسابقات فوتبال محروم هستند.
- بشار رسن، هافبک عراقی تیم پرسپولیس تهران گفت : از بدقولی مسئولان باشگاه خسته شده ام . باشگاه چندین بار به من وعده داده  تا دریافتی ام را به میزان دریافتی سایر نفرات برساند اما همچنان منتظر پرداخت مطالبات خود هستم .
-  در توئیتر فدراسیون والیبال نوشته شده که ایران خواستار میزبانی رقابت های نوجوانان ( زیر 17 سال پسر) آسیا شده و این در شرایطی است که پیکار های این رده سنی، زیر 18 سال بوده و مسابقات زیر 17 سال مربوط به بخش بانوان است.
- تیم ملی فوتبال ایران از دید کارشناسان در پست دفاع ضعف دارد، کادرفنی تیم ملی و اسکوچیچ نیز به این موضوع پی برده و درحال آنالیز مدافعان لیگ برتری و لژیونر‌ها هستند تا بهترین نفرات را دعوت کنند. گویا اسکوچیچ به دستیار خود پیام داده تا وضعیت رایان تفضلی، مدافع 28 ساله ایرانی - انگلیسی را بررسی کند تا به تیم ملی دعوت شود! 
- دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکنون با مربیانی چون فرهاد مجیدی، هومن افاضلی، ساکت الهامی و عبدالله ویسی ملاقات کرده و با آنها صحبت هایی را انجام داده و حالا سرمربی تیم ملی  با حضور در محل تمرین تیم فوتبال نساجی قرار است با محمود فکری و اعضای این تیم  دیدار و گفت و گو داشته باشد.
- امیرحسین صادقی بازیکن اسبق استقلال گفت : دلیل وضعیت آشفته استقلال طی سال‌های اخیر انتخاب‌های اشتباه وزیر ورزش بوده است ، سلطانی‌فر هنوز توضیح نداده که چرا و به چه دلیل استراماچونی ازایران رفت؟
- مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس، امروز در جلسه‌ای که با مدیران پایه باشگاه پرسپولیس داشت، اعلام کرد قصد دارد در برنامه فوتبال برتر دست به افشاگری بزند.
- ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال استقلال با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، در تمرینات تیمش حضور یافت.
-  بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد تیم فوتبال پرسپولیس تهران همچنان در رتبه نخست فوتبال باشگاهی ایران، رتبه پنجم آسیا و در جایگاه 130 جهان قرار دارد. تیم استقلال تهران نیز در رتبه دوم ایران، رتبه چهاردهم آسیا و در جایگاه 239 جهان جای گرفته و تیم سپاهان نیز در رتبه سوم ایران، رتبه بیستم آسیا و در جایگاه 307 جهان حضور دارد.
- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسامی محرومان هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال را به شرح زیر اعلام کرد : 
فرهاد مجیدی (سرمربی) و مسعود ریگی (استقلال)  نیما انتظاری (پارس جنوبی جم) علی نبی زاده (شهرخودرو) علیرضا منظمی، مسعود ابراهیم زاده (ذوب آهن) سعید محمد فرد (سایپا) امیرحسین موسی زاده، بهروز نورزی‌فرد (شاهین شهرداری بوشهر) سعید پورفریدونی (گل گهر) شاهین ثاقبی (ماشین سازی تبریز) سید محمد میری (نساجی) ، شهاب الدین گردان (فولاد) و حامد نور محمدی (نفت مسجد سلیمان)
- اردوی جدید تیم ملی فوتسال ایران در حالی از امروز سه‌شنبه 24 تیرماه در مرکز ملی فوتبال آغاز شد که روز گذشته از ملی پوشان و کادر فنی تست کرونا گرفته شد.
- مهدی پاشازاده امروز در اقدامی عجییب و در حالی که دو هفته بود هدایت تیم  سپیدرود رشت را بر عهده داشت با باشگاه شاهین بوشهر قرارداد بست. به دنبال این اقدام  باشگاه سپیدرود با ارسال نامه ای  به کمیته انضباطی علیه باشگاه شاهین شهرداری بوشهر و مهدی پاشازاده شکایت کرد.
- تیم رئال مادرید اسپانیا در صورت پیروزی برابر ویارئال در بازی روز پنجشنبه ، درفاصله یک هفته مانده تا پایان بازیهای این فصل لالیگا به سی و چهارمین عنوان قهرمانی خود در این پیکارها دست خواهد یافت.
 - اخیرا به دستور رئیس کمیته ملی المپیک، سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب در اختیار فدراسیون های بوکس و کاراته قرار گرفت. در این خصوص امروز سه شنبه آقایان ثوری و طباطبایی روسای فدراسیون‌های بوکس و کاراته از این سالن بازدید کردند.
- مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال سایپا که تست کرونای وی مثبت اعلام شد در گفت و گویی کوتاه با روابط عمومی هیات والیبال تهران از بهتر شدن وضعیت جسمی خود خبر داد.
- شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس در بازی اخیر این تیم  مقابل ماشین‌سازی از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده است و به همین خاطر نتوانست در تمرین گروهی روز گذشته سرخپوشان شرکت کند.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز یک نظرسنجی به راه انداخت تا بهترین مربی تاریخ جام ملت های آسیا را معرفی کند. در این لیست 10 نفره نام دو ایرانی یعنی محمد رنجبر و حشمت مهاجران مربیان کشورمان در  سال های 1972 و  1976 دیده می شود.
- وریا غفوری کاپیتن تیم فوتبال استقلال تهران که به خاطر مبتلا شدن به بیماری کرونا نتوانسته بود این تیم را در دیدار مقابل تراکتور همراهی کند پس از بهبودی به زودی به تمرینات باز خواهد گشت.
- درجریان بازیهای شب گذشته لیگ های فوتبال اروپا ، منچستر یونایتد با ساوتهمپتون 2-2 مساوی شدند ، اینترمیلان سه بر یک از سد تورینو گذشت ، آلاوز و ختافه بدون گل شدند ، ویارئال در منزل دو بر یک به سوسیه داد باخت و سرانجام اینکه رئال مادرید در خانه گرانادا دو بر یک به برتری رسید.
- محمد جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان گفت: مجید جلالی تا پایان فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور سکان هدایت تیم گل گهر سیرجان را کماکان در دست خواهد داشت.
- رکورد ویژه در لیگ برتر فوتبال ایران اینکه تا اینجای کار 32 مربی در 12 تیم تغییر کرده‌اند و تنها 4 تیم روی نیمکت مربیگری ثبات داشته‌اند. 
- درهفته سی و دوم لیگ فوتبال پرتغال ، تیم آوس با حضور 86 دقیقه ای مهرداد محمدی با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم سانتاکلاراشد.
- ازگوشه و کنار شنیدیم که این احتمال وجود دارد سهراب بختیاری زاده مدافع خوزستانی و اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال  به عنوان سرمربی جدید تیم شهر خودروی مشهد انتخاب شود.
- تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در شرایطی در زمین شماره 2 مجموعه انقلاب برگزار شد که برخی از بازیکنان این تیم که به کرونا مبتلا شده بودند با بهبود شرایط در محل تمرین شرکت کردند اما کادر پزشکی تیم استقلال اجازه حضور در تمرین را به آنها نداد.قرار است این بازیکنان بعد از پاسخ دوم تست کرونای این بازیکنان که امشب یا فردا آماده می شود در محل تمرین شرکت کنند. ارسلان مطهری و محسن کریمی به صورت اختصاصی تمرین کردند.
ضمن آنکه سیاوش یزدانی و عارف غلامی که مبتلا به کرونا شده اند در تمرین امروز حضور نداشتند. همچنین داریوش شجاعیان نیز در تمرین امروز غایب بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار