PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۶۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
برنامه ریزی درست، حلقه گمشده فوتبال ایران است.
کیهان ورزشی-

این موضوع که فوتبال باید دارای برنامه باشد در تمام کشورهای صاحب فوتبال و پیشرفته در این حوزه، بحثی عادی است و قطعا اگر یک فوتبال بی برنامه باشد، نه به سرانجامی می رسد و نه می تواند حرفه ای نامیده شود. حالا اینکه فوتبال ما با تمام بی نظمی ها و بی برنامگی هایش سالهاست که عنوان حرفه ای دارد، خود می تواند در زمره عجایب باشد.
این روزها نه باشگاهها و نه هواداران فوتبال نمی دانند در این فضا چه می گذرد و چه کسانی در جهت منافع چه جریاناتی برای لیگ برتر تصمیم گیری می کنند!
جابجایی بازی ها و تغییرات پشت سر هم و جنگ و جدل های مسئولان باشگاهها و سازمان لیگ بر سر درصد کرونایی های برخی تیم ها و ...اعصاب و روان هم علاقمندی را خراب می کند و واقعیت این است که کسی-غیر از آنهایی که منافع شان در پس چنین بلبشویی است- از این فوتبال لذت نمی برد.
البته در دل این شلوغی ها، عده ای از نظر دیده شدن در رسانه و رسیدن به شهرت نیز بهره می برند و با عنوان خانم دکتر، سرپرست برگزاری مسابقات، عضو ...  صبح تا شب در ویترین قرار دارند.
همه این مسایل نشان می دهد که محصول چنین لیگی هر چیزی هست جز آنچه باید باشد؛ یعنی لذت بردن مردم.
روزگاری که هنوز فوتبال محلات رونق داشت و زمین های خاکی جایی برای لذت بردن بخشی از جامعه از فوتبال بود، افرادی بی ادعا که نه رسانه ها سراغ شان می رفتند و نه نام شان به گوش جامعه می رسید، وظیفه برگزاری مسابقات محلی را بر عهده داشتند و در برخی از همین زمین ها مسابقاتی جذاب با حضور ستارگان فوتبال کشور برگزار می شد که تماشاگران بسیاری را به سمت خود می کشاند.
این یادآوری را از آن جهت انجام دادیم که بگوئیم گردانندگان لیگ حرفه ای کشورمان حتی مدیریت آن افراد زحمتکش فوتبال محلات را ندارند و اتفاقاتی در لیگ مان شاهدیم که حتی در زمین خاکی ها دیده نمی شد.
حال آخر و عاقبت این فوتبال با این مسئولان و برنامه ریزان به کجا می کشد، الله اعلم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار