PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۶۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد هیچ گونه حکم محرومیتی از سوی فیفا یا دیگر مراجع بین المللی به این باشگاه ابلاغ نشده است.
کیهان ورزشی-
به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، روابط عمومی باشگاه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ هیچ‌گونه حکم محرومیتی از سوی فیفا یا دیگر مراجع بین‌المللی به باشگاه ابلاغ نشده است و خبر اعمال محرومیت به هیچ‌وجه صحت ندارد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی نگرانی‌های پیش آمده برای هواداران از ناحیه انتشار شایعاتی مبنی بر بسته شدن سه پنجره نقل و انتقالات به روی باشگاه پرسپولیس از سوی منابع غیر رسمی، باید به اطلاع عموم هواداران عزیز و افکار عمومی برساند که این خبر به هیچ‌وجه صحت نداشته و هیچ حکمی از سوی مراجع بین‌المللی علیه باشگاه ابلاغ نشده است.

در این ارتباط، همان‌طور که پیش از این مورد تاکید قرار گرفت، باشگاه پرسپولیس در جریان پرونده آقای ایوانکوویچ و دستیاران ایشان در مهلت قانونی نسبت به ارجاع پرونده به CAS اقدام کرد. با توجه با ایرادهای شکلی نسبت به ضمائم ارسالی نامه‌ای از سوی آن دادگاه ارسال شد که با رفع اشکال، پاسخ مناسب همین امروز ارسال گردید. این در حالی بود که با توجه به زمان‌بر شدن این روال، کمیته انضباطی فیفا در روزهای گذشته در ارتباط با پرونده نامه‌ای را برای باشگاه پرسپولیس ارسال کرد.

 بنا بر توضیح معاونت حقوقی باشگاه، کمیته انضباطی فیفا، حتی با این فرض که باشگاه پرسپولیس نسبت به ارجاع موضوع به دادگاه عالی ورزش اقدام نمی‌کرد با توجه به تاریخ اعلامی در نامه ارسالی خود، زمانی در چند هفته آینده را برای رسیدگی به موضوع تعیین کرده بود و بر این اساس ممکن نیست قبل از این تاریخ اقدام به اعلام نظر یا صدور رای نماید.

برچسب ها: پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار