فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۵۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- درتنها بازی معوقه ازهفته نوزدهم لیگ دسته دوم فوتبال ایران ، تیم شهرداری همدان در زمین سردارجنگل رشت توانست بانتیجه  5-2  تیم ته جدولی شهرداری فومن را شکست دهد. شهرداری همدان اکنون با 37 امتیاز درمکان چهارم جدول گروه اول لیگ دو بسر می برد.
- فدراسیون جهانی فوتبال زمانبندی مسابقات جام جهانی قطر را اعلام کرد که بر این اساس این رقابت‌ها از 21 نوامبر 2022 میلادی (30 آبان 1401 شمسی) با برگزاری بازی افتتاحیه در ورزشگاه البیت در ساعت 13 به وقت محلی (14۰30 به وقت تهران) شروع خواهدشد.
- آیاندا پاتوسی هافبک خارجی فولاد‌خوزستان که به دنبال تعطیلی لیگ براثرشیوع کرونا به کشورش بازگشته بود با شروع مجدد بازیها پس از تاخیر سه هفته ای ، امروز وارد ایران شد و به جمع فولادی ها پیوست .
- فدراسیون جهانی فوتبال در تصمیمی جدید اعلام کرد که قانون 5 تعویض برای دیدارهای فصل 2021-2020 هم قابل اجرا است و لیگ‌ها می‌توانند از این قانون استفاده کنند.
- امروز اعلام شد که فیفا دو باشگاه پرسپولیس واستقلال  را به دلیل بدهی‌های خارجی از  فعالیت در 3 پنجره نقل و انتقالاتی پیش‌رو محروم کرد. خبرگزاریها با اعلام این خبر نوشتند : «سه پنجره نقل و انتقالاتی به منزله این است که پرسپولیس و استقلال در تابستان جاری و همچنین نقل و انتقالات نیم فصل و پایان فصل 1400-1399 محروم از خرید بازیکن خواهند بود».طبق احکام جدید فیفا، این محرومیت در صورت پرداخت جریمه از بین خواهد رفت.
- مدیر کل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد ورزشگاه‌های امام رضا و شهید کاظمی متعلق به شهرداری است و طی تفاهمنامه‌ای که چهار سال پیش منعقد شد این دو ورزشگاه به مدت پنج سال به پرسپولیس و استقلال واگذار شد اما امسال سال پایانی این تفاهم‌نامه خواهد بود.
- مارکوس راشفورد بازیکن تیم منچستر یونایتد به دلیل خدمات فوق العاده خود برای کمک به کودکان در دوران شیوع ویروس کرونا، مدرک دکتری افتخاری را از دانشگاه شهر منچستر دریافت کرد.
- باشگاه میلان ایتالیا با پرداخت 3.5 میلیون یورو به تیم سویای اسپانیا ، قرارداد سیمون کیائر مدافع دانمارکی را دائمی کرد.
- باشگاه دورتموند آلمان  اعلام کرد آندره شورله، مهاجم کهنه کار و با سابقه ، از این تیم جدا شد.
- هومن افاضلی سرمربی پارس جنوبی جم طی نامه‌ای رسمی استعفای خود از هدایت این تیم را اعلام کرد.
- «فلوید می‌ودر» بوکسور 43 ساله آمریکایی، که پس از شکست دادن کانر مک‌گرگور، به صورت رسمی از دنیای حرفه‌ای خداحافظی کرده بود درست یک سال بعد بازگشت دوباره اش به رینگ را بابرتری مقابل «تنشین نازوکاوا» کیک بوکسور ژاپنی جشن گرفت تا هفت میلیون پوند صاحب شود."می‌ ودر" گفت در صورت ارائه پیشنهادی چند صد میلیون دلاری، حاضر است به رینگ برگردد.
- پس از تعویق بازی تیم های پرسپولیس و فولاد در هفته بیست و پنجم از پنجشنبه به روز  شنبه هفته آینده ، پرسپولیسی ها از سازمان لیگ درخواست کردند زمان بازی این تیم با نفت مسجد سلیمان هم به تعویق بیفتد که باید دید سازمان لیگ چه واکنشی به این موضوع نشان خواهدداد.
- با مثبت شدن تست دوپینگ نفرات اول و دوم کشتی آزاد سنگین وزن المپیک لندن، کمیته بین‌المللی المپیک رسما کمیل قاسمی و بلال ماخوف روس را مشترکا به عنوان طلایی های این وزن معرفی کرد.
- درحالی که قرار بود بازی تیم های پرسپولیس و فولاد فردا از ساعت 21 در ورزشگاه آزادی برگزار شود امروز به باشگاه پرسپولیس اعلام شد به دلیل اینکه مدت قرنطینه بازیکنان فولاد به 14 روز نرسیده این بازی به روز شنبه موکول می شود!!
 - باشگاه رئال مادریداسپانیا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد؛ در صورت کسب قهرمانی لالیگا اعضای این تیم حق حضور در اماکن عمومی و جشن گرفتن در مکان های دیگر را نخواهند داشت.
- فیفا، پرسپولیس را به پرداخت یک میلیون و 55 هزار یورو همراه با 5 درصد سود دیر کرد، محکوم کرد و قرمزهای تهرانی تا دیروز سه شنبه فرصت داشتند مطالبات برانکو را بدهند که موفق به انجام این کار نشدند.
-  مجیدجلالی که پس از شکست گل‌گهر مقابل پیکان با نتیجه دو بر صفر، از سمت خود کناره گیری کرده بود به نیمکت تیم سیرجانی بازگشت. سرمربی گل‌گهر پس از ارزیابی و همچنین با توجه به عدم پذیرش استعفایش توسط هیات مدیره باشگاه، به هدایت تیم فوتبال گل‌گهر ادامه می‌دهد.
- باشگاه استقلال  خواهان جذب احسان حاج صفی بازیکن تراکتور است اما ازطرف باشگاه تبریزی پاسخی دریافت کرد مبنی بر اینکه  حاج صفی فروشی نیست.
- هیات فوتبال استان گیلان که سخت درتلاش بود سه هفته باقی مانده لیگ را درپی فروکش کردن بحران کرونا برگزار کند به دنبال گستردگی این بیماری ، حکم به پایان بازیهای لیگ داد. پس از مسجل شدن قهرمانی سردارجنگل ، طبق جدول تیم شهرداری انزلی نایب قهرمان شد و جواز حضور در جام حذفی کشور را کسب کرد و شهرداری کوچصفهان هم حذف شد.
- هیات مدیره باشگاه داماش گیلان با استعفای مازیار ربیعی فر مربی این تیم مخالفت کرد و قرارشد وی به کارش دراین تیم تا پایان بازیهای این فصل لیگ دسته اول ادامه دهد.
- قاضی زاده نماینده مجلس اعلام کرد وزیر ورزش و جوانان مسئول مستقیم سناریوی بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال است. وی گفت :  مجلس برابر بی قانونی و همچنین سایر بی قانونی های صورت گرفته خواهد ایستاد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار