PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۵۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- علی پروین، کاپیتن اسبق تیم ملی و پیشکسوت فوتبال باشگاه پرسپولیس امروز (پنجشنبه) با حضور در ساختمان وزارت ورزش و جوانان با مسعود سلطانی‌فر درباره  خصوصی‌سازی سرخابی‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.
- در دور تازه رقابت های لیگ برتر فوتبال تیم استقلال مقابل صنعت نفت درغیاب شش بازیکن به میدان می رود مسعود ریگی (به دلیل محرومیت) ، محمد بلبلی (به دلیل مصدومیت) ، هروویه میلیچ( به دلیل ناآمادگی بیماری کرونا) علی دشتی (به دلایل فنی ) ،  سیاوش یزدانی و عارف غلامی (به دلیل مبتلا شدن به کرونا)
- به دنبال جدایی دست نشان و پاشازاده مربیان سابق سپیدرود از این تیم ، این باشگاه سهیل حق شناس کاپیتن سابق خودرا به عنوان سرمربی دعوت به همکاری کرد. گویا هادی تامینی و مهدی آقازاده به عنوان کمک مربی و همچنین جلال چراغپور به عنوان مدیر فنی به عضویت تیم سپیدرود در آمدند.
- علی کفاشیان که بازگشتش به فدراسیون فوتبال با انتقادات گسترده ای همراه شده بود، به همراه کاظم سلیمانی دبیر سابق کمیته فوتسال امروز (پنجشنبه 26 تیرماه) در کمپ تیم‌های ملی حضور یافت و از نزدیک شاهد تمرین ملی‌پوشان فوتسال بود!
- امروز فیفا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که بدهی باشگاه پرسپولیس به فرناندو گابریل برزیلی پرداخت شده است. 
- امیر عابدزاده فرزند احمدرضا عابدزاده سنگربان اسبق تیم ملی پس از 4 هفته نیمکت‌نشینی پیاپی برای دروازه بانی تیم فوتبال ماریتیمو، با ثبت 4 کلین‌شیت متوالی مقابل بنفیکا، سانتا کلارا، بواویستا و ریو‌آوه، بازگشت درخشانی داشته است. 
- اگر قرار باشد نام داریوش شجاعیان هافبک مصدوم  استقلال دوباره به لیست این تیم اضافه شود، این مساله باید در هیات رئیسه سازمان لیگ مورد بررسی قرار بگیرد و در صورت تصویب مسئولان مربوطه کارهای این نقل و انتقال  انجام خواهدشد.
- در شرایطی که خبر رسیده تیم فوتبال استقلال از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده اما باید گفت که این تیم 9 پرونده باز در فیفا دارد؛ 9 پرونده ای که بدون شک اتفاقات بدتری را برای این باشگاه بزرگ به همراه خواهد داشت. این اتفاق در حالی پیش آمد که پرسپولیس دیگر تیم ایرانی هم 10 پرونده باز در فیفا دارد. این استعلامی است که از بخش بین‌الملل فدراسیون فوتبال گرفته شد.
- پس از استعفای هومن افاضلی از مربیگری تیم لیگ برتری پارس جنوبی جم با بررسی‌های صورت گرفته و مذاکرات فشرده ، در نهایت سیدسیروس پورموسوی سرمربی سابق تیم ملی جوانان و فولادخوزستان هدایت پارس جنوبی جم را  برعهده گرفت.
- درآغاز دور تازه پیکارهای لیگ برتر فوتبال ایران تیم ماشین سازی با نتیجه دو بر یک ازسد تیم ذوب آهن اصفهان گذشت،
 - قرارداد اسپانسری کمپانی آدیداس با باشگاه لیون تا سال 2025 تمدید شد.
- تیم ملی فوتبال انگلیس در دیداری دوستانه روز هشتم اکتبر در ورزشگاه ویمبلی لندن به مصاف تیم ملی ولز خواهد رفت.
- باشگاه منچستریونایتد برای جذب سانچو پیشنهاد 109 میلیون یورویی را به باشگاه دورتموند آلمان  ارائه داده است .
- به ادعای نشریه سان، پل پوگبا هافبک منچستر در آستانه تمدید قرارداد 5 ساله  خود با باشگاه یونایتد است.
- طبق اعلام باشگاه گل گهر سیرجان تست کرونای 12 بازیکن این تیم در آستانه بازی با شاهین بوشهر مثبت شده است.
- مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در حکمی دکتر محمد اسد مسجدی را به عنوان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی منصوب کرد. با توجه به نام‌نویسی مهرزاد خلیلیان در انتخابات این فدراسیون، مسجدی جایگزین وی به عنوان سرپرست فدراسیون پزشکی شده است. مسجدی از کاندیداتوری ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی انصراف داد.
- داورزنی رئیس فدراسیون والیبال گفت : اگر دو باشگاه پیکان و سایپا بخواهند از اهمیت و بزرگی خود به عنوان یک ابزار استفاده کنند و تکلیف بدهی خود را مشخص نکنند ما چاره‌ای جز جایگزین کردن تیم‌های دیگر به جای آنها نداریم!
- باشگاه پورتو با پیروزی 2 بر 0 برابر اسپورتینگ لیسبون درفاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌ها به مقام قهرمانی پرو لیگ پرتغال رسید.
- عدم نتیجه گیری تیم لاتزیو با مربیگری اینزاگی همچنین ادامه دارد .این تیم در بازی اخیر خودبا اودینزه صفر بر صفر متوقف شد.یوونتوس نیز با ساسولو 3-3 کرد.
- فیفا امروز رده‌بندی ماه جولای تیم‌های ملی جهان رو اعلام کرد که  تیم ملی ایران با 1489 امتیاز و بدون تغییر نسبت به رده بندی ماه قبل، در رده سی و سوم جهان و دوم آسیا قرار گرفت.
- کمیته اجرایی بین المللی المپیک درپایان جلسه ویدئویی خود به دلیل گستردگی ویروس کرونا تصمیم به تعویق چهار ساله المپیک جوانان 2022 گرفت.
-  یاماشیتا رئیس کمیته ملی ژاپن و عضو کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد برگزاری بازهای المپیک 2021 در  پایتخت ژاپن و در شرایطی که شیوع ویروس کرونا در حال پیشرفت است، کار سختی خواهدبود. ما پیشنهاداتی مبنی بر لغو بازی ها و نگرانی در مورد اینکه المپیک توکیو برگزار می شود یا نه شنیده ایم و در شرایطی قرار داریم که قطعا هیچ کسی تجربه نکرده است و می خواهیم اکنون روی آن چیزی تمرکز کنیم که باید انجام دهیم.
- جردن باروز، ستاره یک دهه اخیر کشتی آمریکا اعلام کرد که قصد دارد 4 سال دیگر به کار خود در المپیک پاریس در سال 2024 ادامه دهد .
- کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اعلام کرد با توجه به اینکه فقط قطر آمادگی خود را برای میزبانی مرحله گروهی تا نیمه نهایی بازی‌ها به صورت متمرکز اعلام کرده  ادامه بازی‌ها در همین کشور برگزار خواهد شد.مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از روز دوشنبه 24 شهریور پیگیری می‌شود.
- پروین رمضانی، سرمربی سابق تیم‌ملّی فوتسال بانوان ایران و از چهره‌های شناخته ورزش خوزستان، دارفانی را وداع گفت.این مصیبت را به خانواده آن مرحوم تسلیت می گوییم.
- تیم زنیت پیترزبورگ در هفته بیست و نهم لیگ روسیه با نتیجه 4-1 بر تیم اورنبرگ پیروز شد. دراین دیدار سردار آزمون دوگل زد و یک پاس گل داد.
- درفاصله یک هفته  به پایان رقابتهای لالیگای اسپانیا تیم رئال مادرید با پیروزی دو بر یک  بر تیم ویارئال قهرمان شد. بارسلونا رقیب جدی رئال ، دراین شب برابر اوساسونا 2-1 باخت.رئالی ها پس از مسجل شدن قهرمانی شان داخل زمین به شادی پرداختند.
- دربازیهای دیشب و امشب سایرلیگ ها اورتون با آستون ویلا یک بر یک کرد ، لستر با دوگل ازکنار شفیلد گذشت ، من یونایتد بادوگل بر کریستال پالاس فائق آمد. برایتون درغیاب جهانبخش باساوتهمپتون 1-1 متوقف شد. لیوپول با نتیجه دو بر یک مغلوب آرسنال شد ، تورینو سه بر صفر جنووا را برد و اینتر با چهارگل خودرا به اسپال تحمیل کرد.نتایج لیگ اسپانیا : ایبار سه - والادولید یک ، بیلبائو صفر - له گانس دو ، بارسلونا یک - اوساسونا دو ، رئال دو - ویارئال یک ، بتیس یک - آلاوز دو ،سلتا دو - لوانته سه ، ختافه صفر - آتلتیکو دو ، مایورکا یک - گرانادا دو ، سوسیه داد صفر - سویا صفر ، والنسیا یک - اسپانیول صفر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار