فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۵۶۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
مدیر تیم فوتبال گل‌گهرسیرجان گفت: دو بازیکن ما حالشان بد و علامت دار شدند و حالا انتظار داریم سازمان لیگ همکاری کند چون ممکن است بازیکنان شاهین هم درگیر این مشکل شوند.
کیهان ورزشی-

حیدر افسری در خصوص برگزاری بازی امروز مقابل شاهین بوشهر با توجه به اینکه 12 نفر در این تیم مبتلا به کرونا هستند، اظهار داشت: روز گذشته بلافاصله بعد از اینکه نتیجه تست‌ها مشخص شد، آن را به به همراه اسامی بازیکنان و جواب آزمایش‌ها به سازمان لیگ ارئه کردیم. روز سه‌شنبه یکی از بازیکنان ما در زمین تمرین حالش بد شد. مقابل چشم بچه‌ها او را جدا و به او سرم وصل کردیم و به بیمارستان فرستادیم. نتیجه تست او روز چهارشنبه آمد و مثبت بود که همه بازیکنان متوجه شدند و تیم به هم ریخت.

افسری ادامه داد:‌ همان شب هم یکی دیگر از بازیکنان که با او در ارتباط بود علامت‌دار و حالش بد شد. به همین خاطر دیروز صبح دوباره تست گرفتیم که وضعیت تیم مشخص شود. چون دو بازیکن بدحال داشتیم. در تست‌های قبلی کسی علائم نداشت و حتی خود من هم که مبتلا شده بودم علامتی نداشتم. نتیجه تست‌ها آمد  مشخص شد  4، 5 نفر از اعضای کادر فنی و 6، 7 نفر از بازیکنان مثبت هستند.

وی افزود: در این مورد با خانم هراتیان هم صحبت کردم. او گفت شما کار انسانی انجام دادید و باید اعلام کنید اما وقتی اعلام کردیم تیم ما از هم پاشید. توقع داریم سازمان لیگ با ما همکاری کند. ما می‌توانستیم این موضوع را رسانه‌ای نکنیم اما وجدان داریم و جان آدم‌ها برای ما مهم است. فعلا افرادی که مبتلا شده بودند را جدا کردیم و اجازه ندادیم در تمرین حاضر باشند اما بقیه تیم در هتل هستند.

مدیر تیم فوتبال گل‌گهر با اشاره به جلسه هماهنگی پیش از بازی مقابل شاهین بوشهر عنوان کرد: در جلسه هماهنگی گفتم اگر بگویید بازی کنید، بازی می‌کنیم اما هیچ تضمینی وجود ندارد. چون طبق اعلام پزشکان و مسؤولین اداره بهداشت سیرجان بین افرادی هم که منفی شده‌اند ممکن است طی چند روز آینده 5، 6 نفر دیگر هم مثبت شوند. شاید بازی کنیم و بازیکنان در زمین، بقیه را هم آلوده کنند. گفتم مسؤولیت با خودتان است.

وی افزود: ما قانونا اعلام کردم و مسؤولیتش دیگر با ما نیست. اگر اصرار است که بازی کنیم مسأله‌ای نیست اما مطمئناً داخل همین بازیکنان هم موارد مشکوک وجود دارد و ممکن است بازیکنان شاهین هم درگیر شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار