PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۵۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت :  برنامه بازی‌های معوقه فردا (شنبه) اعلام می‌شود. علاوه بر پرسپولیس، تیم‌های دیگری هم خواهان تعویق مسابقات‌شان هستند، اما از آن‌ها می‌خواهیم صبور باشند. تا آخر مردادماه باید لیگ را تمام کنیم.
 -  برنامه والیبال ایران در المپیک مشخص شد. ملی پوشان کشورمان در نخستین بازی خود در تاریخ شنبه 24 جولای (2 مرداد 1400) مقابل لهستان به میدان می روند.
- آندره شورله که با تیم ملی آلمان قهرمانی جهان 2014 را تجربه کرده است و یکی از جوانان آن تیم به حساب می آمد، در تصمیمی عجیب پس از ترک دورتموند و در 29 سالگی از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی کرد!
- آرش رضاوند با کارت زردی که در جریان بازی با صنعت نفت آبادان از اشکان خورشیدی داور مسابقه گرفت دیدار آینده تیمش مقابل نساجی را از دست داد.
-  سردار آزمون در فاصله یک هفته تا پایان لیگ روسیه با 16 گل در رده دوم برترین گلزنان این رقابت‌ها قرار دارد.
-  مراسم افتتاحیه بازی های المپیک 23 جولای برابر با اول مرداد 1400 برگزار می شود. مسابقات سافتبال از ساعت 9 صبح 21 (30  تیر 1400 ) و فوتبال مردان از 22 (31 تیر ) جولای شروع خواهد شد. طبق برنامه جدید مسابقات روئینگ و تیراندازی با کمان 23 جولای آغاز می شود ، نخستین مدال هم 24 جولای (2 مرداد ) در رشته تفنگ بادی زنان توزیع خواهد شد.
-  امیر حسینی پاسور تیم والیبال سایپا به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان خاتم بستری شد.
- بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس از بازگشت تماشاگران فوتبال به ورزشگاه‌ها از ماه اکتبر خبرداد.
- تمامی رقابت‌های والیبال قاره آسیا که قرار بود در سال جاری میلادی برگزار شود با تصمیم کنفدراسیون آسیا لغو و به سال آینده موکول شد.
-  در حین برگزاری جشن قهرمانی بازیکنان رئال مادرید درلالیگای اسپانیا واکنش "گرت بیل" سوژه رسانه‌ها شد. این بازیکن که در دیدارهای اخیر این تیم با واکنش‌های خود از چرت زدن روی نیمکت و موارد دیگر حاشیه ساز شده بود، این بار هم به نظر می‌رسد چندان از قهرمانی هم‌تیمی‌های خود هیجان زده نبود.
- سایت "فوتبال 24" بلژیک با اشاره به حضور علیرضا بیرانوند در تیم آنتورپ، همراهی او را تضمینی برای موفقیت این تیم در بازی‌های لیگ اروپا دانست.
- باکمال تاسف و تاثر شنیدیم سهیل گوهری که هفته گذشته طی حکمی توسط احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال به عنوان سرپرست روابط عمومی باشگاه استقلال انتخاب شده بود و یک روز بعد خود از این سمت استعفا داد پس از چند روز دست و پنجه نرم کردن با ویروس کرونا، درمیان ناباوری سرانجام دار فانی را وداع گفت.روحش شادیادش گرامی باد.
- مجید جلالی مربی باشگاه گل گهر سیرجان که استعفایش مورد موافقیت این تیم  قرار نگرفت درمیان ناباوری مبتلا به بیماری کرونا شد وباید در قرنطینه خودرا مداواکند.
- دارو بوسیچ وکیل برانکو مربی سابق پرسپولیس گفت: اگر مدیران باشگاه پرسپولیس تا 6 آگوست 16 مرداد مطالبات برانکو را پرداخت نکنند با محرومیت از فعالیت در پنجره نقل و انتقالات رو به رو خواهند شد.
- مطابق با اعلام فدراسیون بین المللی جودو ، پس از ماه ها تعطیلی به دلیل شیوع کرونا ویروس سرانجام باشگاه های جودو در فرانسه مجاز به بازگشایی شدند.
-  یورگن کلوپ تایید کرده که لیورپول به دنبال جذب تیاگو آلکانترا هافبک 29 ساله بایرن مونیخ است. در حال حاضر توافقی بین باشگاه لیورپول و تیاگو به وجود آمده اما مبلغ درخواستی باشگاه بایرن مونیخ 40 میلیون یورو  در حالی که لیورپول تنها حاضر به پرداخت 25 میلیون یورو است.
- لئونل مسی مهاجم گلزن بارسلونا گفت :  هواداران صبرشون داره تموم میشه چون بهشون هیچی ارائه نمیدیم. اگه بخوایم برای لیگ قهرمانان بجنگیم خیلی چیز ها بایددربارسا تغییر کنند. اینجوری باشه به ناپولی هم می بازیم ."
- تیبو کورتوا سنگربان رئال مادریدتنها بازیکن تاریخ لالیگاست که موفق به قهرمانی در دو تیم مادریدی شده است.
- داوید دخیاسنگربان منچستریونایتد به صورت مشترک با پیتر اشمایکل با 112 کلین شیت، رکورددار بسته نگه داشتن دروازه اش در تاریخ لیگ برتر انگلیس است.
-حمیدرضا نداف که به عنوان تنها ایرانی به رقابت های قهرمانی شرق اروپا در کشور صربستان دعوت شده است، عصر روز گذشته در سومین دیدار خود مقابل تنیس‌بازی از روسیه به برتری 6-4 6-1 رسید.
- دیک پوند عضو کمیته بین المللی المپیک گفت : در صورتی که واکسن کرونا ساخته نشود  یا همه کشورها نتوانند از آن استفاده کنند، IOC مجبور خواهد شد بازی‌های توکیو را دوباره به تعویق بیندازد  یا آن را لغو کند.
- جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت : داوربازى ذوب‌آهن با ماشین‌سازى بایستى در یکى از برنامه‌هاى سراسرى و پربیننده فوتبال رسماً از مردم اصفهان عذرخواهى کند، در غیر این‌صورت تندیس این شخص را به‌عنوان یک چهره منفور در شهر اصفهان به نمایش عموم مردم خواهیم گذاشت.
- علیرضا بیرانوند ،  دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران که به تازگی برای حضور در تست‌های پزشکی باشگاه آنتورپ، راهی بلژیک شده، خواهان این است تا باشگاه پرسپولیس به تمام بندهای قرارداد وی عمل کند آن هم در شرایطی که این بازیکن نتوانست تا پایان فصل سرخپوشان را همراهی نماید.
- در  بازیهای لیگ برتر فوتبال ایران که امشب برگزار شد تیم استقلال در آبادان دو برصفر از سد صنعت نفت گذشت . تراکتور دراصفهان دو بر یک سپاهان را برد. پارس جنوبی 2-1 بر شهرخودرو فائق آمد ، گل گهر نیز 4-2 خودرابه شاهین بوشهر تحمیل کرد ، دوبازی سایپا با پیکان و نساجی با نفت مسجد سلیمان نیز بدون گل به پایان رسید.
- پس از شکست تیم وست برومویچ در بازی امشب خود، لیدز یونایتد با هدایت مارسلو بیلسا به عنوان اولین تیم از لیگ زیرگروه به لیگ برتر فصل آینده صعود کرد.
- شهاب گردان دروازه بان فولاد به علت محرومیت و همچنین سینا مریدی و امیرحسین باقرپور تیم اهوازی فولاد را مقابل پرسپولیس همراهی نخواهند کرد.
- بهنام سراج سرمربی نفت آبادان بعد از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل استقلال در نشست خبری پس از پایان این مسابقه شرکت نکرد.
- خادم الشریعه بانوی شطرنج باز ایران در نیمه نهایی مسابقات آنلاین شکست خورد تا از صعود به فینال این رقابت ها باز بماند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار