PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۶۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
سرمربی تیم ملی گفت: این پتانسیل وجود دارد که اگر کار کنیم و برنامه‌ها اجرایی شود، می‌توانیم اولین مدال بوکس را در المپیک توکیو به دست آوریم.
کیهان ورزشی- 

به نقل از فارس، علیرضا استکی، در مورد اینکه همچنان تمرینات تیم ملی بوکس در سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب تهران ادامه پیدا خواهد کرد، اظهار داشت: پیش از این قرار بود با هماهنگی‌های رئیس کمیته ملی المپیک، تمرینات تیم ملی به یک سالن مجهز در دانشگاه علوم تحقیقات انتقال پیدا کند ولی در ارتفاع بود. یک سالن دیگر نیز در آکادمی پیشنهاد دادند که سالن کوچکی بود. در این خصوص با صالحی امیری صحبت کردم و در نهایت سالن شماره 9 به بوکس و کاراته اختصاص پیدا کرد تا به طور مساوی از فضای این سالن استفاده خواهند کنند.  

سرمربی تیم ملی بوکس درباره جلسه اش با رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: در صحبت هایی که با صالحی امیری داشتم، به وی گفتم که ورزش ایران تا المپیک 2008 فقط در وزنه‌برداری، کشتی و تکواندو، مدال المپیک می‌گرفت ولی در المپیک 2012 در دوومیدانی توسط احسان حدادی مدال‌آوری کرد. امیدوارم دو رشته‌ای که در سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب تمرینات آماده‌سازی خود را برای المپیک توکیو آغاز کردند، این مربع را به شش ضلعی تبدیل کنند. این پتانسیل وجود دارد که اگر کار کنیم و برنامه اجرایی شود، می توانیم اولین مدال بوکس را در المپیک توکیو به دست آوریم.

وی ادامه داد: رئیس کمیته ملی المپیک نیز امیدواری دادند که سالن شماره 9 از لحاظ عمرانی به خوبی تجهیز شود و هر کاری را که به منظور برگزاری مطلوب اردوها نیاز است، کمک کنند و به نحو احسن انجام گیرد.

استکی با اشاره به اینکه هیچ مسابقه‌ی بین‌المللی در سال 99 برگزار نخواهد شد، گفت: به گفته فدراسیون جهانی، مسابقات بین‌اللملی در سال 1400 برگزار خواهد شد. با این شرایط، زمان کافی برای آماده‌سازی داریم و با ملی‌پوشان در ارتباط هستیم تا بعد از صدور مجوز، اردوهایمان را برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی بوکس در خصوص اینکه آیا ملی پوشان با وجود تعطیلات طولانی، از آمادگی و فرم ایده‌آل خود خارج خواهند شد؟ تاکید کرد: یک سال زحمت کشیدیم و شرایط را فراهم کردیم تا نفرات از لحاظ فکری و تکنیکی به سمت آمادگی نرمال سوق داده شوند اما این بیماری دست همه دنیا را بست و تمام برنامه ها را به هم ریخت. با عدم برگزاری اردوها، نفرات تیم ملی از آمادگی خوب خود خارج خواهند شد چون شرایط اردویی و برنامه‌های تیم ملی با باشگاهها در استانها فرق دارد. البته از مربیان و روسای هیأتها تشکر می‌کنم که ملی‌پوشان را در این وضعیت حمایت می‌کنند تا از نظر جسمانی در شرایط خوبی قرار بگیرند تا برای مسابقات آتی آماده باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار