PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
زبان سرخ/حکایت کمپ دیزین و مشتری مداری آقای چند شغله !

کمپ دیزین، هیچ ربطی به سرمربی تیم ملی ندارد

چند روزی است که بحث برگزاری کمپ دیزین در محافل بسکتبالی سر و صدای بسیاری برپاکرده و حرف های ضد و نقیضی در این باره به گوش می رسد .

طبق تحقیقات ستون نویس «زبان سرخ» برای شرکت دراین کمپ ،مبلغ ۵ میلیون تومان به عنوان ورودیه از علاقه مندان بسکتبال دریافت می شود و آن طور که در پوستر تبلیغاتی درج شده، خدماتی همچون ایاب و ذهاب، اقامت در هتل ، همراه با صبحانه، ناهار و شام، آموزش بسکتبال مبتدی و پیشرفته، تفریحات گروهی، تله کابین ، ایونت سه نفره و... ارائه خواهد شد. ظاهرا ظرفیت پذیرش برای دختران تکمیل شده ولی پسران استقبال آنچنانی نکرده اند و مسئولین برگزاری این کمپ (که اتفاقا غیر بسکتبالی و از هتل داران دیزین هستند)حتی حاضر شده اند با نیمی از مبلغ شهریه (50درصدتخفیف)ثبت نام در گروه پسران را انجام دهند .شایعه شده بود که پشت پرده برگزاری این کمپ ، مهران شاهین طبع ، سرمربی فعلی تیم ملی است که از منابع موثق شنیدیم چنین چیزی اصلا صحت ندارد . ظاهرا آقای «الف » که سابقه همکاری با مهران شاهین طبع را دارد و در تدارک برگزاری این کمپ است ، در تماسی با ایشان مشاوره می خواهد . او می پرسد بهتر است در این کمپ، آموزش والیبال بدهند یا بسکتبال ؟ و طبیعی بود مهران شاهین طبع هم به خاطر علاقه ای که به بسکتبال داشته ، این رشته را پیشنهاد بدهد ، همین و همین ...

مهران شاهین طبع خودش مدرسه بسکتبال دارد و آن طور که شنیده ایم استعدادهایی که بضاعت مالی آنچنانی هم ندارند ، در این آکادمی به صورت رایگان آموزش می بینند .

کامران جمشیدوند و فرزانه جمامی مربیانی هستند که برای آموزش پسران و دختران در کمپ دیزین انتخاب شده‌اند،اما با توجه به شرایط همه گیری ویروس کرونا بعید می دانیم این پروژه لاکچری به سرانجام برسد .

نویسنده «زبان سرخ» که از این پول ها ندارد و با این 5 میلیون تومان ،کلی از «چاله چوله» های زندگی اش را پر می کند ولی کاش کمی منصفانه تر رفتار کنیم و همه چیز را این قدر سیاه یا سفید نبینیم .

راستی ، اگر در این کمپ شرکت کردید جای ما را هم خالی کنید ...

***

شما هم هوای بقیه مشتری ها را داشته باشید !

اسدالله کبیر ، رئیس هیات بسکتبال گلستان در گفت‌وگوهایی با خبرگزاری های فارس و مهر، در مورد شرایط شهرداری گرگان برای حضور در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: به نظر من در این مورد برخورد مناسبی می‌توانست از سوی فدراسیون بسکتبال صورت بگیرد. باشگاه سه خواسته داشت که هیچ کدام عملی نشد. رده‌بندی تیم‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مشخص نکردند، دوم این که می‌خواستیم به عنوان نماینده ایران در باشگاه‌های آسیا باشیم که نپذیرفتند و سوم می‌خواستیم بازی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پلی‌آف برگزار کنند که این اتفاق هم عملی نشد. مسئولان فدراسیون اعلام کردند تصمیمی که گرفته اند درست است و تغییر نمی‌کند.

رئیس هیأت بسکتبال گلستان ادامه داد: ما این تصور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشتیم که رئیس فدراسیون بسکتبال به گرگان می‌آید و راه حلی برای این موضوع پیدا می‌شود، اما او با صحبت‌هایی که داشت به سمتی رفت که موضوع حل نشد و کوتاه نیامدند. متولی بسکتبال کشور، فدراسیون است و باید با لحن ملایم‌تری صحبت کرده و این مسأله را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با حسن نیت حل کنند. به قول بازاری‌ها باید مشتری‌مداری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در راس کار خود قرار دهند. اگر گرگان تیم ندهد قطعا بسکتبال ضرر می‌کند و این همه هوادار عاشق هم حیف هستند که از تماشای مسابقات محروم شوند و...

فعلا هیچ تصمیم جدیدی برای حضور شهرداری گرگان در لیگ برتر گرفته نشده است و این یعنی اینکه رایزنی های انجام شده نتیجه ای نداشته است. فدراسیون اگر واقعا متقاضی حضور شهرداری گرگان در لیگ جدید است باید از این تیم دلجویی کند.

پی نوشت : آقای کبیر خوب لیست بلندبالایتان را نگاه بیندازید و ببینید تا خدای ناکرده چیزی از قلم نیفتاده باشد ؛ اگر درخواست دیگری هم هست تعارف نکنید .آخر برادر من ، عزیزمن و ... چرا فقط خودتان را می بینید ، در آن جلسه ای که می فرمایید(فیلم هایی از آن به دستمان رسید) لحن دوستان شما که بسیار زننده تر و توهین آمیزتر بود . رییس فدراسیون باید از مواضع همه تیم ها دفاع می کرد که طبق آیین نامه مسابقات این کار را انجام داد . این که تیم شهرداری گرگان تیم پرتماشاگری است و بنا برگفته جنابعالی و به اعتقاد ما، بسکتبال ایران از نبود این تیم متضرر می شود ، حرف کاملا درستی است ، اما قرار بر این نیست که شما شرط و شروط بگذارید و همه بگویند چشم ! مهرام ، پتروشیمی ، شیمیدر، نفت آبادان و... هم تیم های بزرگ و پرطرفداری هستند. شما هم که به عنوان یک مرد چند شغله، نُقل محافل این روزهای جامعه بسکتبال هستید ، کمی هوای بقیه مشتری ها را هم داشته باشید . راستی چرا الان و بعد از گذشت این همه مدت شروع به انتقاد از فدراسیون کرده اید و به اصطلاح شمشیر را از رو بسته اید ؟ شاید اتفاقاتی افتاده و ما بی خبریم ، اگر صندلی تان لرزان شده بگویید تا از این تریبون از فدراسیون بخواهیم تا از شخص شما دلجویی کند و...! به زبان سرخ مان نگاه نکنید ، دل رئوفی داریم .

*کامران خطیبی

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها