PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۵۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

-  علی میرزایی پیشکسوت وزنه برداری ایران به علت بیماری  و کهولت سن در 91 سالگی دار فانی را وداع گفت.میرزایی دارای مدال برنز المپیک 1952 بود  و مدتی پیش نیز  از تندیس او در تالار مشاهیر کمیته ملی المپیک رونمایی شد. وی همچنین دارای مدال نقره  و برنز جهان  و نقره بازی های آسیایی بود.روحش شاد یادش گرامی باد
- براساس برنامه جدید، المپیک توکیو روز چهارشنبه 21 جولای 2021 (30 تیر 1400) آغاز خواهدشد و یکشنبه 8 آگوست (17 مرداد) به پایان می رسد. مسابقات بسکتبال سه نفره از 24 تا 28 جولای 2021 (2 تا 6 مرداد 1399) و مسابقات بسکتبال از 25 جولای تا 7 آگوست 2021 (3 تا 16 مرداد 1399) برگزار می شود.
- پیمان فخری، سرمربی تیم ملی شمشیربازی و مدیر مرکز نظارت بر تیم‌های ملی که به علت بیماری کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری بستری بود،  پس از بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شد.
-  مجمع سالیانه و عمومی فدراسیون والیبال که قرار بود فردا (یکشنبه) برگزار ‌شود، به دلیل شرایط کرونایی در تهران، به تعویق افتاد.
- هواداران تیم فوتبال لیدز یونایتد با رفتن به خانه مارچلو بیلسا ، از این مربی که این تیم را بعد 16 سال به لیگ برتر انگلیس رهنمون ساخت تشکر کردند.
- مهدی ترابی هافبک پرسپولیس در بازی با شاهین بوشهر بعد از گلزنی با نشان دادن عکس شهید محمد شاملو شادی خود را نشان داد. این شهید متولد همدان است و از این رو  نماینده امام جمعه همدان با حضور در تهران و اردوی پرسپولیس از مهدی ترابی با ارائه لوح تقدیر و یک انگشتر عقیق تقدیر کرد. 
- مایک تایسون بوکسور اسبق و نامدار جهان که به «بدترین مرد سیاره» شهرت دارد، درآخرین صحبت های خو می‌گوید: من قبل از هر مسابقه گریه می‌کردم، چون قرار بود در رینگ مسابقه به شخصی تبدیل شوم که اصلاً دوست نداشتم؛ تایسون قبل از مبارزه، شخصیت واقعی من است.
- نشریه اکیپ فرانسه مدعی شد نیکو کوواچ که پس از اخراج شدن از هدایت بایرن مونیخ همچنان هدایت هیچ تیمی را نپذیرفته، با تیم موناکوی فرانسه به توافق اولیه رسیده و احتمالا از ابتدای فصل جدید، جانشین روبرتو مورنو، دستیار لوییز انریکه و سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا خواهد شد.
- باشگاه الوحده امارات  با انتشار بیانیه ای اعلام کرد مارک فوتا، سرمربی 60 ساله هلندی رسما به عنوان سرمربی جدیدتیم الوحده در فصل 2020-2021 انتخاب شد.
- زمان بازی های معوقه لیگ برتر اعلام شد براین اساس روز دوشنبه (6 مرداد) ، پارس جنوبی با استقلال و نساجی با فولاد مصاف خواهند داد.
- فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی فیزو اعلام کرد، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف جهان سه مسابقه جهانی کشتی، وزنه برداری و بدمینتون لغو شد.
- پیروز قربانی بازیکن اسبق تیم ملی قبل از دیدار گل‌گهر سیرجان - شاهین بوشهر با تشخیص مجید جلالی به کادر فنی تیم گل‌گهر اضافه شد، ولی این مربی بعد از بازی با شاهین از حضور در جمع سیرجانی‌ها انصراف داد.
- الکس داوسون مهاجم اسبق منچستر یونایتد در 80 سالگی دارفانی را وداع گفت . وی در 17 سالگی نخستین بازی خود را برای شیاطین سرخ انجام داد و موفق شد در همان دیدار، نخستین گل خود را برای این تیم به ثمر برساند.او همچنین سابقه بازی در تیمهای پرستون، بری و برایتون را در کارنامه داشت.
- تیبو کورتوا و کریم بنزما، دو ستاره رئال مادرید جوایز برترین بازیکن ماه ژانویه و ژوئن لالیگای اسپانیارا دریافت کردند.
- نشریه میرر انگلیس نوشت منچستریونایتد در رقابت بامنچستر سیتی و چلسی شانس بیشتری برای خرید بن چیلول توپچی لستر دارد، لوک شاو مدافع یونایتد احتمالا به فروش خواهد رسید تا رقم 60 میلیون پوندی شیاطین سرخ برای خرید مدافع لسترسیتی تامین شود.
-  کنستانتینوس ماورپانوس، مدافع یونانی تیم آرسنال با عقد قراردادی 1 ساله و قرضی به اشتوتگارت پیوست.
- درتنها بازی باقی مانده ازهفته اخیر بازیهای لیگ برتر تیم پرسپولیس در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی با گل دقیقه 67 سیامک نعمتی تیم فولاد خوزستان را شکست داد و در آستانه کسب چهارمین قهرمانی پیاپی قرار گرفت .
- یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار تیمش با فولاد: مقابل فولاد 2 نیمه متفاوت داشتیم ، بازی را خوب شروع نکردیم خیلی دوندگی مان پایین بود و به ویژه در نیمه اول، خوب نبودیم اما در نیمه دوم ماجرا متفاوت شد و توانستیم با تمرکز بیشتر، موقعیت های زیادتری ایجاد کنیم.
- پس از آنکه مارکوس راشفورد در توییتی صعود لیدزیونایتد به لیگ برتر انگلیس پس از 16 سال را تبریک گفت.
 - علیرضا حقیقت پزشک تیم پرسپولیس گفت مصدومیت مهدی ترابی از ناحیه رباط صلیبی نیست ، همسترینگ پای چپ او دچار آسیب شده است که به زودی میزان دوری او از تمرینات مشخص می شود.
- جوادنکونام در نشست خبری پس از دیدار تیمش با پرسپولیس اعلام کرد کرونا خیلی به تیم من ضربه زد، دو سه بازیکن تیمم فقط دو، سه جلسه تمرین کرده بودند.       آزمایش بقیه هم روز گذشته منفی شد تا بازی کنند، چون اصلاً بازیکن نداشتیم که بازی کنیم ، تیم ما تا جایی که جان داشت خوب بازی کرد، ولی بعد از آن افتاد، مجبور هم شدیم تعویض‌‌‌ها را انجام بدهیم و بازیکنانی را که نمی‌خواستیم استفاده کنیم، بازی دادیم.
- علی کریمی کاپیتن سابق تیم ملی ایران که در صفحه اینستاگرام خود معمولا با پست‌های انتقادی نسبت به مسائل روز اجتماعی و اقتصادی واکنش نشان می‌دهد، با انتشار پستی کوتاه در صفحه شخصی خود شایعه مهاجرتش را بر سر زبان‌ها انداخت. 
- سایت «RadioRenascença» پرتغال خبر داد باشگاه پورتو با ریوآوه برای جذب مهدی طارمی، مهاجم ایرانی اش به توافق اولیه رسید. این درحالیست که باشگاه بنفیکا هم به دنبال جذب مهاجم ایرانی بود که با مخالفت ریوآوه مواجه گردید.
- سایت فدراسیون جهانی والیبال، جدول زمان‌بندی   رقابت‌های والیبال المپیک توکیو را اعلام کرد،تاریخ بازی‌های تیم ملی ایران در گروه A که با تیم‌های ژاپن، لهستان، ونزوئلا، کانادا و ایتالیا هم گروه است، درروزهای دوم مرداد  با لهستان ،  چهارم مرداد با ونزوئلا ، ششم مرداد با کانادا، هشتم مرداد با ایتالیا و دهم مرداد  ژاپن خواهدبود.
- علیرضا بیرانوند با 89 درصد رأی مخاطبان سایت AFC به عنوان بهترین گلر لیگ قهرمانان آسیا 2018 انتخاب شد.
- نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا خبر داد بارتامئو، رئیس بارسلونا ، لیونل مسی، کاپیتن آبی-اناری ها را به چالش کشیده و می خواهد در فصل آینده هم به ستین اعتماد کند.
شکست هفته اخیر بارسلونا مقابل اوساسونا صدای مسی را درآورد ، بارتامئو می خواهد در سمت ریاست بماند و ستین را در فصل آینده ابقا کند که نوعی مخالفت با اظهارات اخیر لیونل مسی و بقیه تیم است. ازطرفی شنیده شد که بارسلونی ها به دنبال لوران بلان فرانسوی هم هستند.
- روزنامه استاد الدوحه قطر اعلام کرد فدراسیون فوتبال قطر با یک پروژه کامل و استفاده از امکانات میزبانی جام جهانی خواستار برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در دوحه شده است . در این برنامه 5 استادیوم  استاد خلیفه، استاد الجنوب، مدینه التعلیمیه و الریان در کنار استادیوم جاسم بن حمد برای برپایی مسابقات پیش بینی شده است.
- هواداران فوتبال در فرانسه شب گذشته پس از مدت‌ها در استادیوم «پارک دو پرنس» حضور یافتند و دیدار دوستانه پاری سن ژرمن - واسلند بورن که با برتری 7-0 شاگردان توخل همراه بود را از نزدیک تماشا کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار