PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۵۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- ازگوشه و کنار شنیدیم پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال بعد از مذاکراتی که دو روز پیش در فدراسیون فوتبال داشته ، به توافقات نهایی برای هدایت تیم فوتبال جوانان ایران دست پیدا کرده است.
- بر اساس  نظرسنجی خبرگزاری کیودوی ژاپن، 23.9 درصد شهروندان ژاپن معتقدند المپیک 2020 طبق برنامه جدید تعیین‌شده تابستان سال آینده در توکیو برگزار شود. ضرورت لغو این رقابت‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا و همه‌گیری جهانی این بیماری با آرای 33.7 درصدی مردم ژاپن مواجه شد. 36.4 درصد آرای باقیمانده نیز به تعلیق دوباره المپیک و پارالمپیک توکیو در سال آینده اختصاص یافت.
- لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونای اسپانیا در این فصل از رقابتهای  لالیگا 21 پاس گل به ثبت رساند تا با شکستن رکورد ژاوی، رکورددار ثبت پاس گل در تاریخ این مسابقات شد.
- مهندس رسول رئیسی قدیمی ترین وزنه بردار ایران دعوت حق را لبیک گفت ۰ روحش شادو یادش گرامی 
- باشگاه پارس جنوبی جم رسما اعلام کرد تا کمیته استیتاف رای صادر نکند مقابل استقلال بازی نخواهدکرد. این دیدار به دلیل کرونایی شدن چند بازیکن استقلال در هفته گذشته لغو شده بود.
- کمیته برگزاری المپیک زمستانی 2022 اعلام کرد با وجود شیوع ویروس کرونا که همچنان در جهان وجود دارد، IOC روی هر دو المپیک (المپیک توکیو سال آینده و المپیک زمستانی 2020 پکن) طبق برنامه پیش خواهد رفت.
- استاد کیومرث ابوالملوکی از بنیانگذاران کشتی در ایران و اولین سرمربی ایرانی تیم ملی کشتی در مسابقات جهانی 1954 توکیو امروز در  96 سالگی درگذشت.
- نشریه موندو دیپورتیووچاپ اسپانیا از احتمال حضور پاتریک کلایورت مهاجم اسبق تیم ملی هلند و باشگاه بارسا بر روی نیمکت بارسلونا به جای کیکه ستین خبر داد. به نظر می رسد ستاره های بلوگرانا نیز از این انتخاب حمایت می کنند.
- مهدی ترابی هافبک پرسپولیس پس از مصدوم شدن دربازی با فولاد قرار است امروز MRI بگیرد تا میزان مصدومیتش مشخص شود اما به احتمال زیاد او به بازی هفته بیست و ششم مقابل نفت مسجد سلیمان نمی رسد.
- تیم آرسنال با پیروزی دو برصفر مقابل منچستر یونایتد به بازی نهایی جام حذفی این کشور راه یافت . دیگر فینالیست این رقابتها چلسی است که امشب سه بر یک برابر تیم منچستریونایتد به برتری رسید و رقیب آرسنال در فینال سراسر لندنی شد.
- از سوی وزارت ورزش به سه نفر از پیشکسوتان  باشگاه پرسپولیس برای حضور در هیئت‌مدیره این تیم پیشنهاد شد اماهر سه نفر در اقدامی جالب توجه، این پیشنهاد را رد کردند.
- امشب در بازیهای هفته پایانی لالیگای اسپانیا ، بارسلونا با پنج گل در زمین آلاوز به پیروزی رسید ، ویارئال هم 4-0 خودرا به تیم ایبار تحمیل کرد ، وایادولید هم دو بر صفر ازسدتیم رئال بتیس گذشت . سایربازیهای این هفته آخرین ساعات امشب برگزار شد.
- دردوبازی برگزار شده ازلیگ برتر انگلیس ، ساوتهمپتون در زمین بورنموث با دوگل فاتح شد و تاتنهام نیز در لندن با سه گل برتیم قدرتمند لستر غلبه کرد.
- تیم زنیت پیترزبورگ با اختیار داشتن سردار آزمون مهاجم ایرانی با شکست تیم اسپارتاک مسکو به فینال جام حذفی فوتبال روسیه راه یافت .
- پس از چند ماه تعطیلی درآغاز هفته بیست و دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال ایران ، امشب این نتایج به دست آمد : مس شهربابک 2 - بعثت کرمانشاه 0 ، شهدا رزکان کرج 0 -  شهرداری بندرعباس 0 ، سردار بوکان 1 - شهدای بابلسر 1 ،  نفت امیدیه 1 -  نفت و گاز گچساران 0 ، ملی حفاری اهواز 0 - پاس همدان 3 (عدم حضور ملی حفاری)،شهرداری ماهشهر 1 - چوکا تالش 1
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار