PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۵۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- سازمان لیگ اسامی داوران هشت بازی هفته بیست و ششم  و دو مسابقه معوقه لیگ برتر فوتبال ایران را اعلام کرد:
ماشین سازی با گل گهر(علی صفایی) ، شهرخودروبا تراکتور (بیژن حیدری) ، سپاهان با صنعت نفت ( سید علی) ، پیکان با پارس جنوبی  ( غلامی) ، فولاد با ذوب آهن  ( اکبریان) ، شهرداری  بوشهر با سایپا ( زیاری) استقلال با نساجی (کرمانشاهی) نفت مسجد سلیمان با پرسپولیس  (مهدوی)
معوقه هفته بیست و سوم : پارس جنوبی با استقلال  (پیام حیدری) ، نساجی با فولاد (حسن  )
- جودی بلینگهام هافبک 17 ساله انگلیسی وبا باشگاه بیرمنگام با امضای قراردادی بلند مدت به دورتموند پیوست.
- سانتی کازورلا بازیکن سابق آرسنال و ویارئال به السد قطر پیوست.
- سرخیو راموس، کاپیتن رئال مادرید با حضور در بازی شب گذشته مقابل لگانس تعداد بازی های خود را با کهکشانی ها به عدد 650 رساند. فلورنتیو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید بعد از این بازی پیراهن 650 تایی را به او اهدا کرد.
- لیونل مسی با 25 گل زده آقای گل لالیگا در فصل 2019/20 شد و برای هفتمین فصل جایزه پی چی چی را تصاحب کرد.
-  جلسه شورای اجرایی اتحادیه تکواندوی آسیا با حضور «کی‌سوک‌لی» رئیس، «سیدمحمد پولادگر» نایب رییس اتحادیه تکواندو آسیا و سایر اعضا به صورت آنلاین برگزار شد. در این جلسه فدراسیون تکواندو ایران جواز میزبانی پنجمین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا، چهارمین دوره رقابت‌های آزاد آسیایی و یازدهمین جام باشگاه‌های آسیا در سال 2021 را به دست آورد.
- تیم گرانادا پس از بازگشت به لالیگا، برای اولین بار در تاریخ این باشگاه موفق شد راهی لیگ اروپا شود.
- با تایید فرانس فوتبال، مراسم اهدای توپ طلا در سال 2020 برگزار نمی‌شود.
- کمپانی نایک از توپ فصل 2020/2021 لیگ برتر فوتبال انگلیس رونمایی کرد.
- به نقل از سایت «ojogo» پرتغال، مهرداد محمدی، مهاجم ایرانی باشگاه آوس این کشور اعلام کرده از این به بعد در تمرینات این تیم حضور پیدا نمی کند. مهمترین چیز این است که او می تواند قراردادش را به دلیل عدم دریافت دستمزدش در 90 روز گذشته به صورت قانونی فسخ کند. آوس هیچ تمایلی به ادامه همکاری با محمدی ندارد.
- باشگاه الدحیل قطر، یکی از رقیبان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، دومهاجم 28 ساله تیم پالمیراس برزیل را با قرارداد قرضی یک ساله به خدمت گرفت.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا با وجود بحران مالی ایجاد شده به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 برای مدت 4 ماه ، قصد ندارد پاداش قهرمان این فصل لیگ قهرمانان آسیا را کاهش دهد. تیم برنده در هر بازی 50 هزار دلار دریافت می کند. نتیجه تساوی به منزله دریافت 10 هزار دلار برای هر تیم ، تیم های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی 100 هزار دلار ، به یک چهارم 150 هزار دلار ، تیم های راه یافته به نیمه نهایی 250 هزار دلار به علاوه برنده بازی 50 هزار دلار پاداش اضافی می گیرند.
- کاروان تیم پرسپولیس با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برای بازی با نفت مسجدسلیمان با پرواز چارتر به خوزستان خواهند رفت. این تیم عصر پنجشنبه راهی اهواز می شود  و جمعه شب بعد از بازی  با پرواز چارتر به تهران باز خواهد گشت.
- سزارلوئیس سالیناس رئیس فدراسیون فوتبال بولیوی پس  ازچند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به بیماری کرونا
دارفانی را وداع گفت.
- مهرداد جمشیدی دبیر فدراسیون گلف اعلام کرد پرونده مسابقات لیگ برتر گلف را بدون تعیین تیم قهرمان به بایگانی سپردیم . وی گفت چون اغلب تیمها از خوزستان بودند با توجه به حفظ سلامتی ورزشکاران و همچنین قرمز بودن خوزستان ، بازیهارا مختومه اعلام کردیم .
- فدراسیون جهانی تیراندازی به دلیل همه گیرشدن ویروس کرونا ، مجمع سالیانه خود را که قراربود اول آذر در مونیخ آلمان برگزار شود ، لغو کرد.
- مسئولان بازیهای المپیک 2021 توکیو لیست وتاریخ برپایی تمام رشته های ورزشی را اعلام کردند که دراین میان مسابقات کشتی در دوماده فرنگی و آزاد طی روزهای دهم تا پانزدهم مرداد سال1400 برگزار خواهدشد.
- قایق های روئینگ خریداری شده ماه زمستان کشورمان از چین که به دلیل بیماری کرونا در این کشور مانده بود اخیرا توسط چینی ها به ایران ارسال شد.
- سارا خادم الشریعه که به صورت آنلاینی در مسابقات شطرنج ماده سرعت بانوان شرکت کرده بود پس از پیروزی بر ورزشکاران آمریکایی و اوکراینی وارد مرحله نیمه نهایی شد اما با شکست برابر رقیب روسی از رسیدن به دیدار نهایی بازماند، وی در بازی رده بندی نیز مغلوب شد و درمکان چهارم ایستاد. درفینال ، حریف روسی با پیروز 7 - 5 بر شطرنج بازی هندی قهرمان شد.
- شهرام عظیمی رئیس سازمان لیگ والیبال ایران خبرداد دوتیم پیکان و سایپا نیز قبول کردند که با پرداخت مطالبات بازیکنان و.... قصددارند در لیگ آتی شرکت کنند.
- آندره آ استراماچونی ایتالیایی مربی فصل اخیر اما جداشده استقلال اعلام کرد حاضر است با دریافت نیمی از مبلغ ذکر شده در قرارداد دو ساله اش با باشگاه استقلال به میز مذاکره برگردد و در صورت توافق، دوباره هدایت این تیم را بر عهده بگیرد اما چند مانع پیش پای استقلال وجود دارد .
- در ادامه دیدار و حضور سرمربی تیم ملی فوتبال در تمرین تیم های لیگ برتری ، دراگان اسکوچیچ عصر امروز در تمرین تیم فوتبال نساجی مازندران حضور یافت و با محمود فکری سرمربی این تیم  به گفت و گو نشست.
-  هفته بیست و دوم پیکارهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور ، با برگزاری هفت بازی در گروه دوم پی گیری شد و این نتایج به دست آمد: شهدای رزکان کرج صفر - شهرداری بندرعباس صفر ، نفت امیدیه یک - نفت و گاز گچساران صفر ،مس شهربابک 2 - بعثت کرمانشاه صفر ، سرداربوکان یک - شهدای بابلسر یک ، شهرداری ماهشهر یک - چوکا تالش  یک ، ملی حفاری صفر - پاس همدان 3 ، ایرانجوان بوشهر  صفر - شهرداری بم صفر......
- باشگاه بارسلونا با انتشار تصویری از لیونل مسی در کنار شش توپ طلا سال‌های اخیر، مدعی شد همه می‌دانند چه کسی بهترین بازیکن جهان است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار