PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۵۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تشریح بررسی های جلسه امروز عصر کمیسیون متبوع خود خبر داد: در این جلسه مسائل حوزه ورزش و جوانان با حضور وزیر مربوطه و معاونین وی به بحث و بررسی گذاشته شد.
کیهان ورزشی-

مجید نصیرایی در خصوص جلسه امروز عصر کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: جلسه امروز عصر کمیسیون فرهنگی مجلس با حضور وزیر ورزش و جوانان و ۴ نفر از معاونین وی برگزار شد، در این جلسه گزارشی از اقدامات وزارتخانه و همچنین اقدامات در دست انجام در حوزه مربوط به ورزش و جوانان و موفقیت ها در حوزه ورزش قهرمانی و ورزش میدانی ارائه شد.

وی افزود: همچنین سوالاتی از سوی اعضای کمیسیون از وزیر و معاونین وی پرسیده شد، حوزه جوانان، وام ازدواج، نحوه سیاستگذاری ها، مسکن، اقدامات و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و علمی حوزه جوانان، اقتصاد و فرهنگ، کمک ها و برنامه ها درحوزه ورزش، اقدامات مدیریتی، مسائل داخلی و بین المللی ورزش، اساسنامه های فدراسیون ها،رویکردهای فرهنگی حوزه ورزش و مسائل اقتصاد مقاومتی در این خصوص محورهای اصلی سوالات و مباحثی بودند که در جلسه امروز عصر به آن پرداخته شد.

نصیرایی گفت: سالیانه میزان قابل توجهی واردات کالاهای ورزشی را شاهد هستیم، درباره اینکه به چه میزان تلاش شده تا این کالاها در داخل خود کشور ما تولید شود نیز مباحثی مطرح شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار