PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- تیم والیبال پیام مشهد به دلیل عدم تسویه حساب مالی از رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور کنار گذاشته شد!
-  پال جرج، فوروارد تیم بسکتبال کلیپرز آمریکا تا اینجای فصل در ازای هر شوت، 113 هزار دلار درآمد داشته است.
- شروع دوباره لیگ برتر فوتسال بانوان ایران به روز دهم مرداد موکول شد. پیش از این قرر بود، ادامه فصل قبل لیگ برتر در مرحله پلی آف از سوم مرداد آغاز شود که مثبت بودن تست کرونای چند نفر از اعضای تیم خراسان رضوی  باعث تغییر زمان رقابت ها شد.
- قرارداد همکاری باشگاه استقلال با خانه مد راد امروز میان  مدیرعامل باشگاه استقلال و مدیرعامل این شرکت به امضا رسید. ارزش این قرارداد 8 میلیارد تومان است و بر اساس آن کت و شلوار، پیراهن، ‌کفش، کمربند، ساک ورزشی و حوله با بالاترین کیفیت ممکن به صورت متحد الشکل به مدت یک سال در اختیار بازیکنان و کادر فنی قرار می‌گیرد.
- به ادعای نشریه اکیپ فرانسه ؛ لوران بلان، سرمربی سابق تیم ملی فرانسه یکی از گزینه‌های تیم بارسلونا برای فصل آینده لالیگا و جانشینی ستین شمرده می‌شود. بلان حتی آماده است با بارسلونا قرارداد یک ساله هم ببندد ولی می‌خواهد فرانک پاسی، دستیار او هم در کنارش حضور داشته باشد. 
- 66 درصد پاسخ دهندگان به یک نظرسنجی شبکه تلویزیون دولتی ژاپن (ان. اچ. کی) گفته اند بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو باید یا عقب تر بیفتند یا لغو شوند. نظرسنجی به صورت تلفنی انجام شده است وحدود یک هزار و 300 نفر به آن پاسخ دادند .
- لئوناردو بالردی مدافع آرژانتینی دورتموند با قراردادی یک ساله و به صورت قرضی با بند خرید 14 میلیون یورویی به مارسی پیوست.
- درادامه بازیهای لیگ های اروپا ، میلان در زمین ساسولو دو بر یک پیروز شد.آتالانتا در خانه خود با یک گل از تیم بولونیا پذیرایی کرد. منچسترسیتی چهار بر صفر ازسد واتفورد گذشت . 
- تیم فوتبال پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه در یک مسابقه تدارکاتی با گلهای امباپه ، نیمار ، هره را و سارابیا ، 4-0 ازسد سلتیک گذشت .
-  کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تیمها در ادامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 که به صورت متمرکز در قطربرگزار خواهد شد مبلغ 100 هزار دلار (تقریبا 2 میلیارد تومان) پرداخت خواهدکرد. استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا می توانند این مبلغ را دریافت نمایند.
-  تیم‌ پارس جنوبی جم به دلیل برگزاری دو دیدار حساس مقابل پیکان و شاهین شهرداری بوشهر در تاریخ‌های دوم و یازدهم مرداد ، از سازمان لیگ فوتبال درخواست کرده است که دیدار  عقب افتاده این تیم مقابل استقلال بعد از بازی‌های هفته بیست و هفتم برگزار شود.
- تیم فوتبال نساجی مازندران  در حالی فردا، پنجشنبه ، در هفته ششم لیگ برتر مقابل استقلال قرار می‌گیرد که محمد عباس‌زاده و حسین ماهینی را به دلیل مصدومیت به همراه ندارد.
-  احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در جلسه تمرین این تیم در جمع بازیکنان گفت : می‌خواستم از شما بابت تلاشتان در آبادان تشکر کنم پاداش این پیروزی هم ناقابل بود ، از هفته پیش با بستن یک سری قرارداد خوب برآن شدیم  درآمد پایدار برای باشگاه ایجادکنیم.
- پلیس انگلیس اعلام کرد تیم لیورپول حق حضور در خیابان برای برپایی جشن قهرمانی را ندارد. لیورپولی ها سه هفته پیش زودتر از موعد مقرر پس از سی سال توانستند باردیگر قهرمان لیگ برتر انگلیس شوند.
- ازگروه اول هفته بیست ودوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال ایران ، امروز چندبازی برگزار شد و این نتایج به دست آمد : مس نوین کرمان 2 امیدگناوه یک ، کاسپین قزوین 2 - شهید قندی یزد صفر ، شهرداری همدان صفر - خیبرخرم آباد یک ، شهرداری آستارا 4 - میلادمهرتهران یک ، اروند خرمشهر صفر - آوابان کامیاران 3 (به خاطر حذف اروند برگزار نشد)
- تمامی اعضای تیمهای فوتبال حاضر در لیگ چین تست کرونا دادند که جواب همه آزمایش ها منفی اعلام شد . فصل آتی لیگ فوتبال چین از روز شنبه آغاز خواهدشد.
 - تیم والیبال خاتم اردکان برای تقویت خود جهت شرکت در مسابقات فصل آتی لیگ برتر والیبال با یک پاسور 25 ساله مونته نگرویی به نام رایکو اشتروگر قراردادامضا کرد.
- نام نویسی از کاندیدای احراز پست ریاست فدراسیون دوومیدانی طی روزهای ششم تا بیستم مرداد برگزار خواهدشد و جعفر محمدپور به عنوان دبیر مجمع مسئولیت ثبت نام را برعهده خواهد داشت.
- امروز ، قسمت رختکن زمین ورزشی شهیدکشوری تهران طعمه حریق شد. گویا وجود لباس ورزشکاران دراین قسمت شعله آتش را زیادتر کرد ولی حضور به موقع ماموران آتش نشانی باعث شد این آتش سوزی خیلی زود مهارشود .
- پزشک تیم والیبال سایپا اعلام کرد بعد از شروع تمرینات تیم سه مرحله تست کرونا به روش پی سی آر توسط یکی از آزمایشگاه‌های برتر کشور انجام شد که بار اول یک نفر، بار دوم چهار نفر و در بار سوم که روز گذشته انجام شد متاسفانه 4 مورد  ابتلا به ویروس کرونا داشتیم.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار