PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
با پیروزی تیم فوتبال فولاد خوزستان، استقلال به جایگاه ششم جدول لیگ برتر فوتبال سقوط کرد تا کسب سهمیه آسیایی برای آبی‌ها به خطر بیفتد.
کیهان ورزشی-
هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، امشب (پنجشنبه) با هفت دیدار آغاز شد.

سپاهان با شکست صنعت نفت آبادان و با استفاده از توقف تراکتور، به جایگاه دوم جدول بازگشت و نفتی‌ها نیز در رتبه هفتم باقی ماندند. تراکتور هم در خانه شهر خودرو به تساوی رسید تا به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به شاگردان قلعه‌نویی، به رتبه سوم جدول سقوط کند. شاگردان سهراب بختیاری‌زاده نیز در جایگاه چهارم جدول حضور دارند.

گل‌گهر سیرجان با کسب دومین پیروزی متوالی خود، یک رده صعود کرد و به رتبه سیزدهم جدول رسید. ماشین‌سازان هم در رده دهم جدول جای دارند و هنوز خطر سقوط را لمس می‌کنند.

با تساوی پیکان مقابل پارس جنوبی، خودروسازان در رتبه پانزدهم جدول باقی ماندند و پارس به جایگاه یازدهم جدول صعود کرد. شاهین شهرداری بوشهر با توقف مقابل سایپا، با 18 امتیاز در قعر جدول جای دارد و شاگردان ابراهیم صادقی نیز به رده چهاردهم سقوط کردند.

فولاد خوزستان با شکست ذوب‌آهن علاوه بر صعود به رتبه پنجم، قهرمانی تیم پرسپولیس را به دیدار فردای این تیم برابر نفت مسجدسلیمان موکول کرد. تیم خوزستانی در صورت برتری در هر شش دیدار باقیمانده و نیز شکست پرسپولیس در همه بازی‌ها که بسیار غیرمحتمل به نظر می‌رسد، به قهرمانی مسابقات دست می‌یابد. ذوب‌آهن نیز به رده دوازدهم جدول سقوط کرد.

استقلال با وجود تساوی مقابل نساجی، تنها به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد در جدول از این تیم بالاتر است و همچنان در جایگاه پنجم جدول حضور دارد. البته سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای شاگردان فرهاد مجیدی به خطر افتاده است.

نتایج دیدارهای امروز هفته بیست‌وششم در زیر آمده است:

ماشین‌سازی تبریز یک - گل‌گهرسیرجان 2
شهر خودروی مشهد صفر - تراکتور تبریز صفر
سپاهان اصفهان یک - صنعت نفت آبادان صفر
پیکان صفر - پارس جنوبی جم صفر
فولاد خوزستان 2 - ذوب‌آهن اصفهان یک
شاهین شهرداری بوشهر یک - سایپا یک
استقلال یک - نساجی مازندران یک

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:
تیم فوتبال فولاد خوزستان , تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال استقلال , لیگ برتر فوتبال , تیم فوتبال نساجی مازندران , تیم فوتبال سپاهان اصفهان , تیم فوتبال تراکتور تبریز , تیم فوتبال شهر خودرو ,
هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال با دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان که از ساعت 20:45 فردا در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار خواهد شد، به پایان می‌رسد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار