PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۵۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- طی نامه ای از سوی سعیدی دبیر کل کمیته المپیک ، افشین نوروزی از قهرمانان ملی تنیس روی میز کشورمان و عضو کمیسیون ورزشکاران  به نشست انتخاباتی کمیسیون ورزشکاران کمیته المپیک دعوت شد.
- هواداران استقلال بعد از بازی دیشب  آخرین پست مجیدی که مربوط به تولدش و خوشحالی او بعد از گلزنی استقلال در داربی بود را هدف گرفتند.استقلال دیشب برابر نساجی قائمشهر به تساوی یک بر یک رسید و نزدیک به هزار کامنت زیر آخرین پست فرهاد مجیدی ثبت شد طرفداران استقلال با انتقاد شدید از کیفیت فنی استقلال از او خواسته اند که تا بیش از این وجهه و محبوبیت خود را از دست نداده از سرمربیگری استقلال استعفا دهد.
- مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد با توجه به شرایطی که به وجود آمده برای آغاز فصل آینده باید توقفی حدودا یک و نیم ماهه یا دو ماهه ایجاد کنیم. مسابقات فصل آینده لیگ برتر و لیگ دسته یک به احتمال زیاد اواسط مهرماه آغاز خواهد شد.
- محمود فکری مربی تیم نساجی مازندران پس از دیدارتیمش با استقلال گفت :  درخشش دروازه بان ما علیرضا حقیقی استقلال را ناکام کرد، ازطرفی از هواداران نساجی تقاضا دارم که اجازه سواستفاده به برخی را ندهند.
- سیروس پورموسوی مربی پارس جنوبی جم بعد از تساوی بدون گل مقابل پیکان در نشست خبری گفت: برنامه‌ای برای بازی با استقلال نداریم زیرا کمیته استیناف تا روز 5 مرداد به ما فرصت داده  مدارک ارائه بدهیم. تمرینات تیم را تعطیل کردیم و خودمان را برای بازی با شاهین بوشهر در یازدهم مرداد آماده می‌کنیم و تا آن زمان هم تمرینات ما در تهران برگزار می‌شود. این در حالی است که سازمان لیگ اعلام کرده روز دوشنبه 6 مرداد پارس جنوبی باید در شهر جم به مصاف استقلال تهران برود. 
- یک دروازه‌بان نوجوان روسی در حین تمرین دچار اصابت صاعقه شد. او در این حادثه با تلاش سرمربی تیم جان سالم به در برد و تنها شاهدی که از این ماجرا به جای مانده، نشان سوختگی بر سینه این  بازیکن 16 ساله است.
- تیم فوتبال پرسپولیس تهران با برتری دو بر یک برابر نفت در مسجدسلیمان چهارمین قهرمانی متوالی و ششمین قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد. این عنوان در فاصله چهارهفته مانده به پایان بازیهای این فصل لیگ رقم خورد.
- داگلاس کاستا توپچی یوونتوس به دلیل مصدومیت از ناحیه ران ادامه فصل سری آ و دیدار مقابل لیون در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.
- سایت «svenskafans» کشور سوئد در گزارشی به تمجید از سردار آزمون مهاجم تیم سنت پیترزبورگ روسیه پرداخت و نوشت: سردار به معنای تمام «پادشاه تیراندازی» است. مهاجم ایرانی از 17 گل خود تنها یک گلش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده اما زیو دیگر گلزن برتر این فصل لیگ روسیه ، 7 گل از 17 گلش را از نقطه پنالتی به ثمر رسانده و این آمار نشان دهنده قدرت گلزنی ستاره ایرانی است.
- تیم پاری سن ژرمن با گل دقیقه 14 نیمار برزیلی با غلبه بر تیم سنت اتین قهرمان جام حذفی فرانسه شد. این بازی باحضور پنج هزار تماشاگر در ورزشگاه استاد ده فرانس پاریس برگزار شد. دله رو داور مسابقه دردقیقه 30 یک بازیکن سنت اتین را اخراج کرد.این سیزدهمین قهرمانی پاریسی ها در جام حذفی بود.مارسی با 9 قهرمانی در مکان دوم بسر می برد.پاریسی ها علاوه بر این ، بازی فینال جام اتحادیه مقابل لیون را نیز در پیش دارند.
- درآغاز بازیهای هفته سی و ششم لیگ ایتالیا امشب تیم آس میلان در زمین خود با تیم سخت کوش آتالانتا یک بر یک مساوی کرد ، فردا در ادامه رقابت های این فصل لیگ ایتالیا تیم یوونتوس صدرنشین ، میزبان تیم سامپدوریاست.
- سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، بوژیدار رادوشویچ، محسن ربیع‌خواه، علیرضا بیرانوند، محمد انصاری و علی علیپور 7 بازیکنی هستند که در 4 قهرمانی‌ پیاپی ، عضویت این تیم را برعهده داشتند.
- ام باپه ، بازیکن گرانقدر پاری سن ژرمن در فینال جام حذفی فرانسه برابر سنت اتین در دقیقه 33 آسیب دید و جای خودرا به سارابیا داد. امباپه که تیمهای زیادی خواهان او هستند اکنون دست به عصا برای مداوا باید معاینات پزشکی را پشت سر بگذارد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار