PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۵۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی درباره بازگشت اسطوره ها به باشگاه های سابقشان نوشت که علی دایی  کاپیتن سابق تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پرسپولیس جزو آنها قرار گرفت. 
- وزرات بهداشت هر کشور باید 24 ساعت قبل از پرواز نتیجه تست کرونای منفی تمام اعضای کاروان تیم ها اعم از بازیکنان، کادرفنی و اعضای باشگاه ها را به AFC ارسال کند. بعد از 24 ساعت از ورود تمام کاروان ها به قطر از سوی کمیته پزشکی AFC تمام اعضای کاروان ها دومین تست کرونا را باید بدهند تا سلامتی شان به صورت کامل تایید شود.
- تیم دیناموزاگرب که از مدت‌ها قبل قهرمانی بیست‌ویکمش را در لیگ کرواسی مسجل کرده بود، شب گذشته در زاگرب پایتخت کرواسی جشن قهرمانی را برگزار کرد. صادق محرمی بازیکن پیشین پرسپولیس و مدافع فعلی دینامو هم در این جشن حضور داشت. او برای دومین فصل متوالی با دینامو قهرمان شد.
- ژاوی هرناندس، کاپیتن سابق بارسا و تیم ملی اسپانیا به ویروس کرونا مبتلا شد. ژاوی که هم اکنون هدایت تیم السد قطر را بر عهده دارد بعد از مثبت اعلام شدن آزمایشات به قرنطینه خانگی رفت و در دیدار امروز تیمش نیز حضور ندارد. ژاوی درباره ابتلا به ویروس کرونا گفت: «خوشبختانه حالم بهتر است اما باید در قرنطینه خانگی باشم. برای بازگشت به زندگی عادی انگیزه زیادی دارد.
- رئال‌مادرید می‌خواهد تعداد بازیکنانش را کاهش دهد و فروش گرت بیل پیچیده ترین فروش خواهد بود. خامس و یوویچ هم در لیست فروش این تیم قرار دارند. اشرف و خاوی سانچز در حال حاضر تنها فروش های باشگاه با 43.5 میلیون یورو هستند.
- در اتفاقی عجیب، پس از قهرمانی زنیت در رقابتهای حذفی، هنگام جشن ، جام قهرمانی ازدستان کاپیتن این تیم به زمین افتاد و شکست .
- شماری از شهروندان توکیو با تجمع مقابل استادیوم ملی این شهر و در روزی که تنها یکسال تا برگزاری بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ باقیمانده بود، به برگزاری این رویداد اعتراض کردند!
- علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال خبر داد: قرار بود دیدار تیم های پارس جنوبی جم و استقلال تهران هم روز 15 تیر در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار شود که به خاطر ابتلا 25 درصدی اعضای تیم استقلال تهران به کرونا ، این بازی لغو شد که از طرف کمیته انضباطی حکم بر تکرار بازی صادر شد.  پس از اعتراض باشگاه پارس جنوبی، کمیته استیناف با بررسی موضوع و اینکه لغو بازی به لحاظ ابتلا به ویروس کرونا از طرف سازمان لیگ برتر بوده حکم کمیته انضباطی را تایید کرد.
-  با اعلام باشگاه استقلال، آبی پوشان برای مصاف با پارس جنوبی جم، فردا (یکشنبه) ساعت 16 با پروازی اختصاصی راهی عسلویه خواهند شد.
- درادامه بازیهای لیگ فوتبال ایتالیا، تیم اینترمیلان درمنزل جنووا باگلهای لوکاکو(دوگل) و سانچز سه بر صفر به برتری رسید تا درکورس با یوونتوس به آینده امیدوار باشد . دردو بازی دیگر امشب تیم های ناپولی وپارما به ترتیب با نتایج 2 - 0 و 2 -1 ازسد تیمهای ساسولو و برشیا گذشتند.
- تیم بارسلونا تماس با نزدیکان ترشتگن دروازه بان آلمانی خودرا  برای تمدید قرارداد شروع کرده است . بارسا به تمدید قرارداد ترشتگن اهمیت زیادی می دهد. این تیم برای بازسازی خود به دنبال تمدید قرارداد با بازیکنان جوان و خرید توپچی های مطرح است.
- فدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی قصددارد یک بازی دوستانه بین برزیل و آرژانتین در یک کشور اروپایی در ماه سپتامبر برگزار کند.
- باشگاه بارسلونای اسپانیا بیم آن دارد که در صورت کوتاهی از آنها در خصوص تمدید قرارداد با آنسو فاتی  ، وی توسط منچستر یونایتد شکارشود . 
-  الخلیفی مدیر باشگاه پاری سن ژرمن وسواس دارد تا قرارداد امباپه مهاجم جوان و فرانسوی را تمدید کند.هدف اصلی پاری سن ژرمن تمدید قرارداد با این بازیکن در این فصل است از طرفی رئال مادرید امیدوار است که امباپه قراردادش را تمدید نکند تا آنها  تابستان آینده با وی وارد مذاکره شوند.
- باشگاه رئال مادرید قصد دارد با راموس وارد مذاکره برای تمدید قرارداد شود . راموس فصلی 17 میلیون یورو دستمزد می خواد.
- محمد نوازی و حسین کاظمی قرار است در تیم ملی فوتبال جوانان دستیاران پرویز مظلومی باشند. همچنین اردوی تیم ملی جوانان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا از دوشنبه این هفته آغاز می‌شود.
-  روند مداوای سرژیک تیموریان هافبک دهه هفتاد استقلال که براثر تصادف با موتور سیکلت مجروح شده بود امیدوار کننده است. با آنکه اوهمچنان بیهوش است اما بعد از یک دوره دیالیز، کلیه‌هایش به کار افتاده که نشان از گذر شوک ناشی از تصادف به او بوده است . 
- امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان ساعت دو نیمه شب با وخامت شرایط جسمانی به دلیل حمله عصبی به بیمارستان چمران اصفهان منتقل و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد. وی مشکل خاصی ندارد اما بنا به تشخیص پزشکان باید فعلا تحت نظر باشد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار