PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
دو دیدار معوقه از هفته بیست و سوم لیگ برتر روز دوشنبه در شهر جم و قائمشهر برگزار می‌شود.
کیهان ورزشی- 

دو دیدار معوقه از هفته بیست و سوم لیگ برتر روز دوشنبه برگزار می‌شود. مسابقاتی به دلیل اتفاقات کرونایی در موعد مقرر برگزار نشده بود.

نگاهی به این بازی‌ها می‌اندازیم:

نساجی مازندران- فولاد خوزستان؛ نبرد دوباره استقلالی‌ها

نساجی مازندران پنجشنبه گذشته مقابل استقلال یک بازی خوب را به نمایش گذاشت و با گل دیدنی میری بازیکن جوانش یک امتیاز از آبی‌پوشان گرفت. شاگردان محمود فکری این هفته هم مقابل یک تیم مدعی دیگر یعنی فولاد خوزستان قرار می‌گیرد تیمی که با جواد نکونام در 6 بازی آخرش 5 برد داشته و تنها شکست هم مقابل پرسپولیس قهرمان متحمل شده است. اکنون تقابل دو مربی استقلالی در شهر خسته دیدنی خواهد بود. البته این بازی یک بار قرار بود  در تیرماه برگزار شود که فولادی‌ها به بهانه بازیکنان کرونایی قائمشهر را ترک کردند! مسئولان نساجی هم مدعی اند که باید این مسابقه 3 بر صفر به سود آنها تمام شود زیرا در میدان حضور پیدا کردند و فولاد شهر را ترک کرده!  نساجی در صورت پیروزی در این مسابقه باعث خواهد شد که در رده نهم جدول باقی بماند اما فولاد خوزستان در صورت پیروزی با سه پله صعود به رده سوم جدول می‌رسدبازی رفت را هم نساجی یک بر صفر به حریف واگذار کرد.

این مسابقه تقابل دوباره مربیان استقلالی است و این مرتبه محمود فکری مقابل جواد نکونام قرار می‌گیرد.

پارس جنوبی جم - استقلال؛ بازی طلسم شده

این مسابقه قرار بود هفته بیست و سوم برگزار شود آن زمان سرمربی تیم هومن افاضلی بود اما اکنون سیروس پورموسوی هدایت این تیم را برعهده دارد. مسئولان باشگاه پارس جنوبی هم مثل نساجی معتقدند که باید در مسابقه با استقلال 3 بر صفر برنده شوند. از سویی دیگر سرمربی جدید تیم هم گفته روز دوشنبه مقابل استقلال بازی نمی‌کند! البته کمیته استیناف عصر روز گذشته با تایید رای کمیته انضباطی، دستور به برگزاری این دیدار داد. استقلال هم اعلام کرد امروز( یکشنبه) عصر راهی شهر جم بوشهر خواهد شد.

باید دید این مسابقه برای دومین مرتبه لغو خواهد شد یا بالاخره این بازی طلسم شده برگزار می‌شود. استقلال اگر در این مسابقه خارج از خانه پیروز شود شانس دارد که به رتبه دوم جدول برسد اما پارس جنوبی که برای فرار از منطقه سقوط تلاش می‌کند در صورت برد می‌تواند با یک پله صعود به رده دهم برسد. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار