PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۵۶۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- اگر باشگاه پرسپولیس تا 16 مرداد طلب برانکو و دستیارانش را ندهد، توسط فیفا محروم می شود. داریو بوشیچ وکیل گفت : پیشنهاداتی از این باشگاه (پرسپولیس‌) دریافت کردیم که برای ما قابل قبول نبود و به انها موضع خودمان را اعلام کردیم. برانکو و دستیارانش یک میلیون و صد و پنجاه و پنج هزار یورو از پرسپولیس طلب دارند که بارها به این باشگاه اعلام کرده اند که تمام پول را یکجا می خواهند.
- بوفون دروازه بان سابق  تیم ملی ایتالیا و فعلی باشگاه یوونتوس با 10 قهرمانی به پرافتخار ترین بازیکن سری آ تبدیل شد.
- سازمان لیگ فوتبال ایران طی ابلاغیه ای ضمن مجاز دانستن پخش صوت در ورزشگاه ها توسط تیم میزبان دستور العمل و ضوابط انجام آن را اعلام کرد. در این بخش نامه پخش صوت در طول نود دقیقه فقط پس از به ثمر رسیدن گل و به مدت دو دقیقه مجاز اعلام شده و همچنین در هر نیمه تیم میزبان علاوه بر پخش صوت می تواند به مدت ۳ مرتبه و هر بار سه دقیقه صدای تماشاگرانش را در هنگام مسابقه پخش کند.
- طبق برنامه ریزی سازمان لیگ قرار است در حدفاصل هفته های 28 و 29 بازیهای لیگ برتر ، مسابقه دو تیم استقلال تهران و سپاهان اصفهان درمرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور برگزار شود ، اکنون در آستانه برپایی پیکارهای هفته 27 لیگ برتر هستیم.
-  مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد  سعی داریم هفته‌های پایانی دیدارهای لیگ برتر را هر 5 یا 6 روز یکبار برگزار کنیم . ازطرفی برنامه بازیهای لیگ آینده (بیستم) را پس از جلسه با اسکوچیچ مشخص خواهد شد . اگر مسئولان وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا اجازه بدهند، از حضور هواداران در استادیوم‌ها استقبال می‌کنیم وگرنه مسابقات بدون حضور تماشاگران انجام می شود.
- طبق اعلام سازمان لیگ اسامی داوران بازیهای  هفته 27 لیگ برتر فوتبال بدین شرح است : تراکتور–پیکان(رضا کرمانشاهی) ، ذوب آهن–نفت مسجدسلیمان(اشکان خورشیدی) ، سایپا–ماشین سازی (محمدحسین زاهدی فر) ،
صنعت نفت–شهرخودرو(امیر عرب براقی) ، نساجی–پرسپولیس(حمید حاج ملک) ، پارس جنوبی جم–شاهین شهرداری بوشهر(کوپال ناظمی) ، گل گهر– فولاد(پیام حیدری) ، استقلال–سپاهان(بیژن حیدری) 
- امشب در دو بازی معوقه ازهفته بیست و سوم لیگ برترفوتبال استقلال با دوگل  بر پارس جنوبی جم غلبه کرد وتا رده دوم جدول بالا آمد و نساجی هم در یک بازی پربرخورد ومهیج سه بر دو بر تیم فولاد پیروزشد.
-  سه ستاره فوتبال جهان  برای تصاحب کفش طلای اروپا کورس بسته اند. در این میان ایموبیله و رونالدو 2 بازی دیگر فرصت دارند تا لواندوفسکی را پشت سر بگذارند.
- تیم یوونتوس پس از قهرمانی در لیگ ایتالیا و با وجود ازدست دادن جام حذفی این کشور همچنان با رونالدوی پرتغالی به فکر تصاحب جام لیگ قهرمانان اروپاست.
- فدراسیون کاراته در اطلاعیه ای نسبت به مراقبت اهالی کاراته از دریافت پیامک هایی مشکوک توسط افراد کلاهبردار و سودجو هشدار داد.
- اوساگونا مهاجم نیجریه ای پرسپولیس پیش از ترک کشورش تست کرونا داد و سپس با منفی شدن این تست از نیجریه خارج شد. در حال حاضر مهاجم پرسپولیس در ترکیه حضور دارد و قرار است فردا با پرواز مستقیم از این کشور به تهران بیاید.
- مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه در این روزها شایعه شده استراماچونی به استقلال بر می‌گردد عنوان کرد: بارها در برنامه‌های مختلف اعلام کردم فرهاد مجیدی در شرایط فعلی سرمربی استقلال است و ما تا پایان لیگ بازی های حساسی در پیش داریم، به همین دلیل هم من و هم هیات مدیره از او حمایت می‌کنیم و تلاش ما این است که با این کادر فنی هم سهمیه آسیا را کسب کنیم و هم در جام حذفی قهرمانی را کسب کنیم.
- حساب توییتر فدراسیون جهانی والیبال در یک نظرسنجی از مخاطبان خود خواسته دو مدافع برتر جهان را انتخاب کنند. «سید محمد موسوی» از ایران، «مکسول هولت» از آمریکا، «دیمیتری موزرسکی» از روسیه و «لوکاس ساتکمپ برزیلی» نفرات انتخابی محسوب می شود.
- در نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب بهترین مدافعان لیگ قهرمانان 2018  وریا غفوری بازیکن تیم استقلال تهران با کسب 92 درصد آرا به عنوان بهترین مدافع سمت راست آسیا انتخاب شد.
- سعادتمند مدیرعامل استقلال در خصوص پرداخت طلب شفر آلمانی و بویان گفت :  مهمترین حکم ما از فیفا در مورد بویان است که به 2 - 3 سال پیش بر می‌گردد. او بازیکن با کیفیتی نبود و حتی شنیده‌ام آسیب دیدگی هم داشت. با این وجود علیرغم میل باطنی با این نرخ ارز 328 هزار دلار را برای این بازیکن تهیه کردیم و تا پایان این هفته این رقم را به وی پرداخت می کنیم. برای پرداخت رقم وینفرد شفر 22 روز بیشتر فرصت نداریم. شفر در آلمان است و ما در تلاش هستیم پول او را هم پرداخت کنیم. 
- داوید سیلوا ، هافبک خوش تکنیک و خوش اخلاق تیم منچستر سیتی از لیگ برتر انگلیس خداحافظی کرد .
 - با 16 کلین شیت، ادرسون دروازه بان منچسترسیتی جایزه دستکش طلایی لیگ برتر انگلیس را از آن خود کرد. نیک پوپ دروازه بان بارنلی در بازی آخر فصل رقابت دستکش طلا را به ادرسون واگذار کرد و با 15 کلین شیت در رتبه دوم ایستاد.
- در هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر تیم السیلیه درخارج از منزل در حضور 90 دقیقه‌ای کریم انصاری‌فرد برابر تن به تساوی داد.
- کشور قطر که میزبانی جام جهانی 2022 فوتبال را بر عهده دارد آمادگی خود برای نامزدی میزبانی المپیک 2023 را نیز اعلام کرد.
- با اعلام  کنفدراسیون فوتبال آسیا ، مسابقات باقیمانده گروه‌های پنجم تا هشتم منطقه شرق قاره ، فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز در کشور مالزی انجام خواهد شد.
- شیخ سلمان رئیس AFC  در نامه ای به مهدی تاج  به عنوان معاون کنفدراسیون فوتبال آسیا فرا رسیدن عید قربان را تبریک گفت، شیخ سلمان در این نامه عید بزرگ مسلمانان را به همه کشورهای مسلمان نیز تبریک گفته است.
- باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ ایران درخواست کرد که در بازی‌های که این تیم میزبانی می‌کند دوربین‌های صداوسیما اجازه ورود نداشته باشند  
- امیرقلعه‌نویی که چندروز پیش به علت حمله عصبی در بیمارستان بستری شده بود و تحت مراقبت قرار گرفت، پس از مساعد شدن حالش و بهبودی شرایط جسمانی قرار است فردا از بیمارستان مرخص ‌شود.
- باکمال تاسف وتاثر باخبرشدیم هرمز آذرپور ازمربیان سازنده فوتبال تهران دارفانی را وداع  گفت.روح ش شاد ویادش گرامی باد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار