PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۵۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- جلسه انتخابات ریاست و نایب رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک  در سالن استاد قاسم فارسی آکادمی  برگزار شد.پیش از آغاز رای گیری سعید حسنی‌پور و آرش میراسماعیلی به طور رسمی و کتبی از حضور در انتخابات انصراف دادند و در پایان انتخابات،هادی ساعی  و مجتبی عابدینی نیز با 8 رای از مجموع 15 رای ماخوذه، به ترتیب‌ به عنوان رئیس و نایب رئیس کمیسیون ورزشکاران انتخاب شدند. زهرا نعمتی وافشین نوروزی نیز 7  رای کسب کردند.
- رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس از هفت بازیکن این تیم خواسته بود طلب خود از باشگاه را ببخشند اما هر هفت بازیکن مخالفت کردند تا رسول پناه مجبور شود حسابرسی مالی دوباره ای بر روی پرونده های این بازیکنان در دوران مدیرعاملی ایرج عرب و محمدحسن انصاریفرد انجام دهد.
- هنوز ساعاتی از رسانه‌ای شدن خبر دوپینگ حمیدرضا قلی‌پور در نهمین دوره مسابقات جام‌جهانی ووشو در چین نگذشته بود که خبر تست مثبت دوپینگ معین تقوی، دیگر ملی پوش ووشوی ایران نیز رسانه ای شد تقوی در دیدار نهایی وزن منهای ۸۵ کیلوگرم با برتری مقابل وادزیم لوریخ از بلاروس  به مدال طلا دست یافته بود.
- با اعلام سازمان لیگ ، دیدار معوقه دو تیم استقلال و سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران روز دوشنبه 20 مرداد ساعت 20/30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
-  باشگاه نساجی مازندران با ارسال نامه ای به سازمان لیگ فوتبال ایران خواستار تغییر ساعت دیدار تیم خود با پرسپولیس شد.
- یورگن کلوپ آلمانی ، سرمربی لیورپول، از طرف اتحادیه مربیان فوتبال انگلیس به عنوان مربی سال این کشور انتخاب شد. نام دیگر این جایزه الکس فرگوسن است.
- باکمال تاسف و تاثر باخبر شدیم محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران در سوگ از دست دادن پدر بزرگوارش عزادار شد. مصیبت وارده را به خانواده محترم بنا ، اهالی ورزش وبه ویژه کشتی تسلیت می گوییم.
- آدام لالانا، هافبک فصل قبل لیورپول با عقد قرارداد آزاد و سه ساله به تیم برایتون پیوست.
- تاکنون 24 تیم از 32 تیم حاضر در فصل آتی  لیگ قهرمانان اروپا  مشخص شده اند.
-  باشگاه فولادخوزستان  شکایتی علیه تیم داوری دیدار شب گذشته خودبرابر نساجی در قائمشهر تنظیم و به کمیته انضباطی و کمیته داوران ارسال کرد. فولاد درحالیکه دو بر صفر از نساجی جلوبود به دنبال اخراج یکی از بازیکنانش توسط داور در شرایط ده نفره سه بر دو تن به شکست داد.
 - با اعلام کمیته باشگاه ریوآوه ، مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن ماه جولای این تیم انتخاب شد.
- دربازیهای برگزار شده گروه دوم هفته بیست و دوم  لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های ایران تیمهای پاس همدان ، بعثت کرمانشاه ، شهرداری بندرعباس و چوکا تالش ازسد رقبا گذشتند ضمن آنکه مصاف تیمهای شهرداری بم با رزکان کرج 2 - 2 و بازی تیمهای ملی حفاری با مس شهربابک 1 - 1 خاتمه یافت . درپیکار ایران جوان با شهدای بابلسرتیم مازنی یک برصفر فاتح شد.
-  فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور قرار است طبق اعلام قبلی از 15 شهریورماه آغاز شود و البته هنوز تعداد قطعی تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات مشخص نشده است.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار