PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۶۹۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
اصرار مجری شبکه یک سیما بر حفظ لحن کنایه آمیزش درباره قهرمانی تیم پرسپولیس در نهایت به کنار گذاشتنش از آنتن منجر شد.
کیهان ورزشی-

به نقل از ایسنا، عبدالرضا امیراحمدی که از مجریان با سابقه تلویزیون هم هست، طی روزهای گذشته در برنامه «صبح خیر ایران» از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس با کنایه سخن گفته و با آوردن عبارت «بابا مسعود» آن را به دخالت وزیر ورزش ربط داده بود. این اتفاق به اعتراض تیم پرسپولیس و تهدید شکایت از صداوسیما منجر شد که در ادامه شبکه یک را به عذرخواهی واداشت.

این مجری که پیشتر با انتشار ویدئویی عذرخواهی خود را اعلام کرده بود، در برنامه روز بعد با انجام یک عذرخواهی که به گفته خودش با اصرار دیگران بوده، باز هم لحنی کنایه آمیز را انتخاب کرد و در نهایت هم از آنتن شبکه یک کنار گذاشته شد.

امیراحمدی در بخشی از صحبت هایش به عنوان عذرخواهی عنوان کرده بود که گویا فوتبال برای ما از نان شب واجب‌تر است؛ چراکه ما در این برنامه درباره موضوعات مختلفی چون گرانی، افزایش قیمت دلار، افزایش قیمت سکه، کاسبان کرونا و مشکلات اقتصادی گفتیم و صدایی از کسی برنیامد، اما وقتی با فوتبال شوخی کردیم ...
او در پایان ضمن عذر خواهی از هواداران تیم پرسپولیس با طعنه گفت: خدا تمام درگذشتگان را بیامرزد، به خصوص گالیله. گالیله دانشمندی بود که می‌گفت زمین گرد است و مردم باور نمی‌کردند.
پس از صحبت‌های کنایه‌آمیز مجری روی آنتن زنده شبکه یک سیما و عذرخواهی‌ طعنه‌آمیزش، غیبت امروز عبدالرضا امیراحمدی در برنامه صبحگاهی شبکه یک تقریبا حدس و گمان ها مبنی بر حذف این مجری را به یقین بدل کرد.

حالا با  توییت امروز محسن سوهانی ـ مشاور رسانه‌ای مجید زین‌العابدین مدیر شبکه یک ـ کاملا مشخص شد که این شوخی فوتبالی چقدر برای مدیران صداوسیما جدی بوده و به حذف مجری انجامیده است.
متن توییت سوهانی به شرح زیر است: «با توجه به تکرار یک اشتباه در دو روز متوالی، مجری برنامه صبح بخیر ایران تغییر کرد. رعایت اخلاق حرفه‌ای و احترام به مردم، سر لوحه شبکه یک سیماست.»
داریوش دلیری، تهیه‌کننده برنامه «صبح بخیر ایران» هم با تایید این خبر ذکر جزییات بیشتر را به روابط عمومی شبکه محول کرد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهاد قهرودی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
0
وظیفه مجری در رادیو و تلویزیون اجراست به مجری چه ربطی دارد درباره هر موضوعی حرف بزند آقای عادل فردوسی پور در تلویزیون باب کرد که پایش را از گلیمش دراز تر کند و به عالم و آدم بدون تبحر گیر دهد عادل مجری بود اما مدیریت نشد و آقا کارشناس فنی شد و بعدم اعلام شد تلویزیون از دسته مجریان همه فن حریف کم ندارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار